Středočeský kraj vyhrál další soudní spor o dopravní standardy, opět kvůli omezení integrace v Kladně
Autobusy ČSAD MHD Kladno. Foto: Arriva
Ve sporu jde už o čtvrté vítězství kraje, odpůrci dosud neuspěli.
Ve sporu jde už o čtvrté vítězství kraje, odpůrci dosud neuspěli.
Občané by běželi být brání jako rukojmí. Kladno mělo zaplatit a u soudu se domáhat svých peněz zpět. Například, že vyjednavali jako „slabší strana “ nebo nějaké podobné řešení.
A pak mohli slavně vyhrát! Pokud by tedy měli pravdu, což si nemyslím.
Mě už ta „kauza Kladno“ nebaví. Za poskytnuté služby se prostě platí. Koneckonců požadovaných 12 mil. pro město jako je Kladno není zase až tak moc. Buď chtějí nějakou smysluplnou dopravní obslužnost, nechť si ji tedy zaplatí. Pokud ji nechtějí, mohou si v rámci úspor vytáhnout žebřiňáky a koňské potahy. Jen nevím, jak tuhle aktivitu ocení tamní voliči.
„Krajský soud dospěl k závěru, že nebyly splněny procesní předpoklady pro věcné projednání žaloby. Toto rozhodnutí potvrdil Nejvyšší správní soud.“
Njn,když nesplní ani takovou zásadní věc jako jsou procesní podmínky je skoro jasné, že soud takovou žalobu odmítne.
To je na vylepšení definice zdo.
Něco jako 1) Do 5 km od každého obydleného baráku musí být zastávka se dvěma páry spojů v kladiva. 20 km na zastávku s B+R a dvěma páry každý den. 😀
2) Z každý zastavky musí být možnost se s přestupama dostat do okresního města, jednou tejdně do krajského.
3) město s x obyvateli musí mít minimálně x/1000 párů spojů.
Až něco takového bude, i s tabulkou kdo to má platit(kolik obec, kolik kraj), tak ať se hádají že kraj nechce platit.
Mimochodem některá města o velikosti Kladna nemají tolik busů a vlaků denně.
ZDO už neexistuje.
Hlavně ať kraj neustupuje, Kladno si myslí, že je bůh ví co, všechny obce a města se na něčem dohodla a jediný Kladno dělá problémy a teď přilézají zpět, ale bez peněz, ještě ať kraj vydrží a pak to zaplatí moc rádi. Hlavně, že sypou prachy za advokáty, dobytci, nedivil bych se, kdyby to byla nějaká firma kamarádící s vedením Kladna, chudáci obyvatelé.
Spíše než „se dohodly“ tak kývly na nabídku kraje. Nevím že by proběhlo vyjednávání, nějaká obec by měla smysluplné požadavky a kraj v něčem ustoupil. (Naopak jsou i naschvály typu linka se stejnou jízdní dobou, v obci která platí málo zastavují jenom vybrané spoje, jiné spoje o zastávku dál čekají na čas odjezdu)
Jinak fandím kraji, mít vydefinované minimum a kdo chce víc ať si platí. I s tím minimem má Kladno daleko více, než jiné obce v ČR.
Dosud soudy a úřady řešily pouze žaloby a podněty Kladna, nyní poprvé i fyzické osoby
No, Mgr. M. P. se přihlásil jako přistupující účastník na straně žalobce ve sporu mezi stč krajem a magistrátem města Kladno. Že by to byla poprvé žaloba fyzické osoby bych tedy úplně neřekl…