Středočeský kraj přidal dalších 200 milionů korun na opravy silnic po zimě

Oprava silnice ve Středočeském kraji. Foto: Krajská správa a údržba silnic Středočeského krajeOprava silnice ve Středočeském kraji. Foto: Krajská správa a údržba silnic Středočeského kraje

Do oprav půjde letos tři čtvrtě miliardy korun.

18 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Pavel B.

Většinu lidí nezajímá částka, kterou je chtějí omračovat (a která je vůči zanedbanosti silnic směšná),nýbrž ty údaje o počtu opravených kilometrů. Ale pořád to neříká nic o úrovni a kvalitě opravy. Je rozdíl pozáplatování, vyfrézování a přeasfaltování a nebo pořádná oprava do hloubky včetně úpravy šířkových parametrů, odbočovacích a připojovacích pruhů a podobně.

Radim

Je to středočeský kraj. Takže půjde o záplaty stylem „hodím dvakrát lopatou a přejedu ručním válečkem“ a nejpozději na jaře to bude vypadat zase stejně jako před opravou

Han van Meegeren

Ještě to přepočítáme, domluvíme s kámošema to výběrko a v prosinci se dáme do asfaltování!

Pampeliška

Nestavět je špatně a stavět taky špatně. Co kdyby si někdo nakradl? A co já, nebohý slušnočech co mám jen plno řečí, ale zmůžu se jen na pivo, sekanou a nenávist n gauči

Han van Meegeren

Stavět je správně, dejte si pivo a sekanou.
Správně není systém přerozdělování zakázek a peněz.
Správně to také není dělat za přepálené cenovky, ale to je věčná choroba eráru.
Správně hlavně není stavět v nevhodné počasí, ale to na gauči s pivem a sekanou netušíte.

Jiří Kocurek

Jenom 3/4 miliardy za celý kraj? Vždyť to mají být desítky miliard v každém kraji každoročně…
… a nezapomeňte do nákladů na dopravní cestu autobusu započítat i chodníky a veřejné osvětlení, které šotouš nepotřebuje, protože z nádraží jede zase zpátky.

Honza V.

Té souvislosti mezi autobusem a chodníkem nerozumím. Autobus přece po chodníku nejezdí, a železniční cestující užívají chodník více než autobusoví cestující, protože mají další docházkové vzdálenosti. Tento článek je ovšem o silnicích a silnice obvykle chodníky ani veřejné osvětlení nemají.

Pavel B.

Souvislost mezi autobusem a chodníkem byste dobře pochopil na vozíku, když byste vystupoval na místě, kde u zastávky žádný není ( a takových je pořád dost) a sklopením plošiny by vznikla výtahová šachta, kterou byste měl sjet.

PetrH

Nedávno tu byl článek, že Středočeský kraj dává 5 miliard korun ročně na silnice, rádi by 8 mld. Ona totiž „oprava silnic po zimě“ asi není jediná údržba, kterou silnice v kraji mají a pak jsou tu i stavby nových. Celkem těch 5 mld. zatím.

Honza V.

K tomu mi chybí údaj, kolik je aktuální dluh na údržbě, tj. kolik by bylo potřeba peněz, aby silnice byly uvedeny do řádného stavu a běžného cyklu údržby.

none

K cemu ti bude cislo, ktery bys nedokazal precist? 😀 Tolik penez by neslo ani vytisknout.

Radim

Klidně by je vytiskli to problém není, jen by jich 90% skončilo někde jinde, ne v silnicích. To radši ať jsou dvojky/trojky děravé 😀

ZYRTHEC ft. KEPPRAFLØW

Hezké, ale byl by třeba tak desetinásobek.

Hala D

Holt kapsy daňových poplatníků nejsou bezedné.

PetrH

Tak zvedneme daně na opravy silnic po zimě na desetinásobek.

Pampeliška

Tento kraj potřebuje opravy silnic jako sůl. Za mě dobrá práce.

none

Opravy, co nekde vydrzi i pul roku? Zaplaty v zaplatach?

David

Dobrá práce…. kraj má omezený rozpočet, takže pokud sem přidá, někde jinde ubere.