Středočeský kraj otočil, omezí také některá železniční spojení. Zatím o zhruba 3,5 %
Elektrická jednotky 471 CityElefant v Cerhenicích. Foto: Zdopravy.cz / Jan Sůra
Krizový štáb Středočeského kraje ustoupil od svého plánu nerušit během stavu nouze provoz na železnici. Od pátku 3. dubna omezí
A do Mochova vozit vzduch na věčné časy a nikdy jinak!
Co pořád všichni máte s tím Mochovem? Tak tam prostě nejezděte, když se vám to nelíbí.
Ano, teď v současné době tam asi nemá smysl jezdit, ale za normálních podmínek ano.
Mochov je dohozený nedotknutelný lukrativní kšeft pro pana Augustu a proto vadí. A jezdí se tam proto i teď, přestože to momentálně nemá žádný smysl.
No pro Mochov by byly asi dobré přímé osobní vlaky Praha – Mochov a zpět a nasadit na ně 841, viz Lanškroun, který je počtem obyvatel srovnatelný s Mochovem
Á, inteligent. Srovnává desetitisícové město s vesnicí, kde žije 1356 obyvatel.
Tak to by ma veru zaujímalo, aké máte merítko zmyselnosti…
Práveže tam občas jazdím a zakaždým mám strach, aby som si sadol! Miestenky by mali predávať, aký je tam nával…
Štěpán: Teď nejede nikdo a normálně kolem 3 lidí…. „Má smysl“ si u železniční dopravy představuju výrazně jinak.
Tam se ale na tech 2 km musi spalit nafty
1) Tej nafty sa spáli viac na každodennom návoze z/do Čakovic
2) Neplatí sa za naftu, ale za kilometer a aj tých kilometrov sa tiež za deň najazdí viac z/do Čakovic ako medzi Mochovom a Čelákovicami
Sprrrrrávně! Některé (či něčí???) linky se nesmí omezit, byť se tam vozí vzduch, i když není nouzový stav.
——————-
Jinde zase platí. Hlavně, aby vše jezdilo řádně vytížený. Omezíme spoje a kapacitu spojů. Ušetříme!
Budeme to mít k sobě blíž. Budeme přátelštější. Vir to určitě ocení!
A odpovědní se budou opět divit, proč se lidé shlukují a virus se více šíří.
Jakoby v Praze a Středočeském kraji bylo málo případů.
Případů je dost, jen je málo testovacích míst, testů, kvalitních ochranných pomůcek a odpovědných ……
No konečně, to to trvalo. Jsem zvědav na konkrétní změny.
Prvním opatřením dávno mohlo (a mělo) být snížení kapacity souprav. Např. na hlavních S linkách jen 1 City Elefant místo dvou, u souprav se starými patrovými vozy ubrat klidně jeden vůz, u souprav na Mělník a Mladou Boleslav taktéž a dalo by se pokračovat.
Zrušení posilových vlaků je efektivnější, jelikož se ušetří i na personálu a uvolní se trať. Patráky jezdily právě na posilách (Praha-Řevnice), takže teď zůstanou jen elefanty, možná jen single souprava (uvidíme až bude zpracováno).
Zrušit zdvojené jednotky, zředit hustotu vlaků mimo špičky a pořád se zásadně neomezila dopravní obslužnost.
Stačilo by zrušit doubleešusy…
Asi už si i oni uvědomili, jaký nesmysl prosazovali.
Chytrá horákyně rozum nakoupila.
Chytrá (???) horákyně opět „změnila názor“. Ostatně, to je její oblíbená disciplína. Nejprve byla proti EET, ale pak, asi na „doporučení“ šéfa, změnila názor. Pak považovala ježdění svého manžela na fotbal jejím služebním autem za normální, a i zde změnila názor. Tak u těch vlaků to bylo taky celkem očekávatelné.