Středočeskému kraji se zadrhla příprava spojky od Hlásné Třebaně k okruhu
Křížení ulice Hlavní a Jinočanského potoka u Mirešic. Pramen: Středočeský kraj, dokumentace EIA
Dokumentace EIA je podle úřadu nedostatečná a nezodpovídá některé důležité otázky.
Další do fronty staveb, kterých se nikdy nedožiju.
Středočeský kraj je banda břídilů a to bude slušný. Všimněte si, kolik se tam vystřídalo stran. Bendl za ODS,Rath za Socany, pak tam byli snad socani a komunisti a to nepočítám soudruhy dříve. Teď tam je STAN, piráti a ODS myslím. A co se změnilo? NIC. Vůbec nic. Propojka D7-D8, nekoplo se do země a přitom na to prachy mají. Udělali arch.průzkum a zahrabali to zase a dneska už se vesele pěstuje řepka, obilí, místo , aby se stavělo. Nikdy se nedožijem, že by něco postavili a až postaví, tak nebudete mít na benzín, nebo na auto.
Zapomněl jste ve výčtu na největší hvězdy z ANO:))Duo Jermanová – Petrtýl, to byl slušný zářez do rozpočtu. Mochov, zbytečné vlaky během covidu, žádné soutěže.
stejně by bylo lepší vylepšit současné napojení na D4 (Řitka) a třeba i nějak na D5 (Loděnice)
A kudy byste to, že jsem tak smělý, vedl? Např. u tý Řitky by bylo třeba překonat hřeben Brd (kterej je tu o cca 300 metrů vejš než spodek údolí. Takže tunel a viadukt? Mě osobně by tedy dávalo větší smysl to, na co je připraven UP Černošic (ne však ten krajský) – tedy 115 v nové stopě mezi D4 a Letama (tedy obchvat Radotína, nový most přes Berounku a tunel pod- a obcházející Černošice, pak ze severu ocbhvat Dobři a napojení na kruhák v letech… To by totiž řešilo nejen lepší napojení údolí na Prahu a dálniční síť, ale… Číst vice »
Ten hřeben Brd mezi Řitkou a Mníškem už jedna silnice překonává, sice plná serpentin, ale jde to. Tam by byla ideální přeložka jz kolem Halounů, mezi Řevnicemi a Hlásnou Třebání po mostě přes Berounku a napojit se na tu v článku popsanou silnici, která určitě smysl má. Vyřešilo by to hodně: obchvat Řevnic se čtyřkolejným věčně uzavřeným přejezdem, ty serpentiny, výrazné zlepšení dopravy do izolované oblasti mezi Svinařema, Litní a Hostomicemi. Z té údolní silnice by měl smysl maximálně obchvat Radotína. Tunel pod Černošicemi by musel mít odhadem minimálně 2-3 km, přitom by se jednalo o silnici pouze místního vyznamu.… Číst vice »
Stačí ty silniceco jsou, na co stavět další
Přesně tak- Co sme zdědili po Rakousku, mušá stačit.
Taky stačí chodit pěšky nebo jezdit na koni, na co používat auto?
Odlehčení 115ky si nejsem jist, už Řevnice a Dobřichovice jezdí na D4 a z Černošic to už nikdo nepoužije. Obchvat Ořecha je potřebný, ale dál už to je jen další radiální komunikace ve směru do Prahy a její přínos mi přijde sporný. Je to podle me spíš novostavba II/116 vede jiným směrem.
Souhlas, Řevnice a Dobřichovice jezdí buď na D4 a nebo už jezdí tudy tak jako tak, pokud chtějí na západní okraj Prahy. Ve většině trasy jde akorát o zlepšení parametrů silnice a její vyvedení mimo obce, i když to ani dnes v Mořině, Kuchaři a Chýnici není zase tak kritické. Problém je až těsně před Prahou, kde se na návsi v Ořechu potkává a v jedné koloně stojí několik směrů, jako auta do Řeporyj, na okruh na oba směry, a auta co ten ucpaný okruh objíždějí. Zdržuje to pak příměstské busy, z Řeporyj na Luka je místo intervalu 10-10-10-10 spíš… Číst vice »
Ono to zlepšení parametrů by bylo dost významné, ta silnice je plná úzkých míst, prudkých nepřehledných zatáček, vede středem několika obcí. Typická místní komunikace, ale pro intenzívnější dopravu téměř nepoužitelná.
„mezi Hlásnou Třebaní a Dobřichovicemi“ – jinými slovy: v obci Lety
Mezi Třebaní a Lety
Hlavně ať tam nejsou kruhové obnezdy, přechody nebo semafory. Prostě nová silnice jen bezpečná a bez bariér s mimourovnovym křížením a minimem sjezdů
^Nekrmit, díky.