Strakonice se po letech dočkaly severní spojky, vede přes pravěké sídliště

Stavba I/22 Strakonice. Autor: ŘSDStavba I/22 Strakonice. Autor: ŘSD

Ředitelství silnic a dálnic dnes otevřelo po roce a půl výstavby severní spojku ve Strakonicích. Jde o nový úsek silnice

7 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Met

Těšil jsem se na obchvat nebavilo mě jezdit přes město když jezdím Horažďovice – > písek ale to co tady vymysleli… Tři kruhace… A rychlost 50???? Vtip? Čas to nešetří a pochybuji že ty návěsy budou tudy jezdit pokud jim to někdo nenaridi… Na ty kruhace se blbě najizdi i s osobakem natož kamion ten aby si počkal až že všech směrů bude u prostredniho kruhace volno jinak totiž na tenhle piskutek nenajede… Nesmysl a vyhozené prachy… Kdyby radši spravili vjezd na omv u nádraží tam se člověk boji že ztratí kolo.

železničář v důchodu

„ale i od Českých Budějovic a Strážného“
A on si snad někdo opravdu myslí, že někdo jedoucí od Vodňan na Horažďovice nebo opačně bude objíždět Strakonice tím obchvatem (pokud mu to nenařídí nějaká omezující opatření)?

Souprava

Líbí. Mnohem smysluplnější než investice do lokálek, kde nejezdí minimálně 1000 lidí (běžný limit na západě) denně. Ve srovnání s opravou svahu u sesuté lokálky z Vimperka do Kubovky to stojí ani ne dvojnásobek ceny, ale přitom to využije za den možná 20-30x více lidí než tu lokálku. Kdoví, zda ne ještě víc. A roční dotace na údržbu té silnice budou také nižší než dotace na provoz motoráčků na dané lokálce od Vimperka po Kubovku. Šotoušům se tahle srovnání silnic a železnic samozřejmě nelíbí, ale ona jsou na místě. Ty peníze, ze kterých se to obojí platí, jsou totiž všech.… Číst vice »

J.L.

U nás jsme z tunýlků vůbec vstřícně předpodělaní. Letos jsem jezdil po Madeiře, kde jsou tunelů desítky a některé více než 5 km dlouhé. V každém tunelu jsou po stranách chodníky, na kterých je běžný provoz chodců (někdy i s dětskými kočárky). Rychlost v tunelech je ovšem omezená, většinou se nesmí rychleji než 80 km/h, jen v dálničních tunelech s oddělenými troubami se jezdí 100 km/h. Vrcholným zážitkem ovšem bylo, když uprostřed čtyřkilometrového tunelu byl náhle semafor a střídavě se objížděla uzavírka kvůli opravě vozovky. Když v pražské Blance zastaví v odstavném zálivu vozidlo údržby, tak se kilometr před a… Číst vice »

kik

Nevím, čemu se divíte, je to z bezpečnostních důvodů. Letos při návratu z dovolené v Chorvatsku bylo v jednom zálivu tunelu Sveti Rok odstaveno vozidlo a také byla rychlost ze 100 km/hod snížena na cca 60 km/hod. Ovšem další značka za tím zálivem už opět povolila těch max. 100 km/hod. Našli se ale borci, kteří v tom skoro 6 km dlouhém tunelu jeli vysoko přes povolený limit.
Tak snad ty cca 2 km vydržíte těch max. 50 km/hod…

J.L.

Asi je to otázka národní nátury. V Portugalsku jezdí poměrně málo stále spěchajících Slovanů.

Já tu padesátku bez problémů, na rozdíl od mnoha jiných řidičů, vydržím. Jen kdyby to nebylo 3x denně…

noerf

Dnes jsem jel z Volyne do Blatne a zpet mezi 14:00 a 16:00 a tak zasekane Strakonice z Prahy ke křižovatce u nádraží dlouho nepamatuji. Nicmene k některým přeplněným komunikacim v Českých Budějovicích to ma stále daleko.