Štokr i Singrovka. České dráhy spustily velký prodej historických vozidel

Lokomotiva řady 710 na podstavci v Kladně. I tu České dráhy nabízí k prodeji. Foto: Dezidor [CC BY 3.0 (https://creativecommons.org/licenses/by/3.0)], from Wikimedia CommonsLokomotiva řady 710 na podstavci v Kladně. I tu České dráhy nabízí k prodeji. Foto: Dezidor [CC BY 3.0 (https://creativecommons.org/licenses/by/3.0)], from Wikimedia Commons

České dráhy se rozhodly prodat několik desítek historických kolejových vozidel, na jejichž opravu nemají peníze. Po dlouhé době se tak

17 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Martin Zlámal

Pochopil bych,kdyby ČD získané peníze z prodeje vozidel investovaly do generalních oprav vozidel,ale jak je známo,tak zmizí někde v … a ČD budou vykazovat zisk…

Pavel Hromek

725.247 jezdila dříve ve strojovce Polička.Naštěstí ji mám na filmu ještě v prav.provozu,stojí za záchranu.

Pavel Hromek

No,hned bych nějaký ten kredenc 830 bral….Osobně se ale domnívám,že by se měl opravit co nejdříve albatros 498.022.Mašina v Lužné,tendr ve Vršovicích.

Martin Zlámal

Tendr je v Libni😊

M

Co tam dělají ty dva vozy řady Bn ? Mluvilo se ještě nedávno, ze se udělá petivozová souprava Vindobony…

kix

tak teď se všichni šoutoušci můžou ukázat, když ostatní se o vozidla starají tak špatně, tak šup vytáhnout šrajtofli a nakupovat 😀

Pavel Hromek

No a to je hřích ,fotit a sympatizovat se železnicí ?? Zač.70-tých let jsem už dráhu fotil,bylo to zakázáno a vlakové čety vč.strojvedoucích a pomocníků musely hlásit podezřelé lidi kolem trati nebo na nádražích.Tenkrát pro mě byla fascinující mašina „rudý ďábel“,které mělo ve stavu depo Přerov.Byly nasazeny na výkonech R Polonia mezi Přerovem a Břeclaví.V Přerově ke mně přistoupilina nástupišti 2 „osožáci“ a sebrali mi film z kinofilmové zrcadlovky Zenit.Celkem jsem rád,že je ta doba už pryč,i když nyní jsou problémy zase jiné……Takže bych ocenil,kdyby jste si komentáře o „šotouších „nechal raději pro sebe.Prachy jsou jinde,ne u šotoušů.Děkuji za pochopení.

Pavel Hromek

„Rudý ďábel“-tedy parní 476.0,v Přerově byly tuším 3 kusy.Z původních 3-válcových ji sami přerováci v depu předělali na dvouválcové.prostřední vysokotlaký válec byl zaslepen ..Dnes by to nikdo nedělal,strčil by hlavu do písku s tvrzením,že to nejde.Holt,jiná doba.

kix

já nemám nic proti šotoušům ať si fotí co chtějí, ale že nejvíc kecají do toho co a jak se má provozovat, udržovat, opravovat natírat atd. přitom správně dodáváte, prachy u nich fakt nejsou a to je věc, kterou by si měli uvědomit, že provoz a údržba mašin stojí neskutečný peníze a oni umí jen nadávat. návrat dob minulých tím opravdu nemyslím a navíc to bylo myšlený s nadsázkou, právě pro ty jejich výkřiky

Dominik

To špatné není, jen se přitom valná část šotoušů nemusí tvářit, že jsou středobod železnice a běda pokud strojvedoucí nepozdraví. A jak říká Kix, plná pusa keců, co všechno by se mělo opravit, atd…, ale jedním dechem dodávají, že ČD pomalu modernizují vozový park, tak ať si vyberou, oboje naráz nelze.

Radek

Pozor podle článku to vypadá že má ČD 3 mluvčí – pokaždé použito jiné jméno 🙂

Jan Šindelář

Díky za upozornění, opravili jsme. Je to stále týž pan Šťáhlavský, kterému se omlouváme 🙂

noerf

Ta lokomotiva Štokr, je ta co odvezli na jaře z Českých Budějovic?

mirekk

556.0304 byla ve Velenicích, potom v Lužné a teď v Chomutově. Z Velenic byla převezena tuším v r. 2014, v celkem zachovalém stavu

Pavel Hromek

No,starat se o takovou mašinu,je práce pro min.15 nadšenců s depem za zády…..Navíc kešeni plnou peněz-uhlí,voda,oleje,opravárenská základna ad.

Petr

z Budějovic je 556.0506