Stávku palubního personálu Lufthansy soud nezakázal, aerolinky zruší 1300 letů
Airbusy A330 a A340 společnosti Lufthansa. Foto: Lufthansa
Pracovní soud ve Frankfurtu nad Mohanem dnes nezakázal chystanou stávku palubního personálu Lufthansy. Cestující se tak musí připravit na to,
Tady je vidět že v civilizovaných zemích na západ od nás je stávka naprosto legitimní prostředek k prosazení požadavků zaměstnanců. U nás je taková stávka nemyslitelná protože lidé se bojí se ozvat. Proto nikdy taky nebudou nic mít a Němec se bude mít vždy lépe. Umí si totiž o to říct. Češi tak maximálně u piva.
Čím to je, že ve Smarttwings ani v ČSA se nestavkuje a v Lufthanse neustále a přesto Lufthansa nekrachne???!!!!
Teď se teprve ukáže, jak na tom je německá železniční síť, zda-li unese tuto zátěž. Spousta lidí cestovat musí (zejména ve vnitrostátní dopravě), takže nemůže cestu odložit. Pojedou tedy vlakem. Ono se řekne, nahrazujte krátké linky železnicí, ale bude to železnice kapacitně zvládat? To už jsem viděli v roce 2010 při popílkové krizi. Německo stále nemá alternativu pro letecká spojení Frankfurt – Hamburg, Frankfurt -Berlin, Köln – Berlin, Dresden – Köln a podle všeho ani Köln – Hamburg.
Hlavní důvod, proč je těžké Lufthanse důvěřovat a pokud možno se jí vyhýbám při plánování více dopředu.
A komu v EU důvěřovat, Air Pravidelně Stávkujeme / France, Alitalii, Iberii? British Airways? Stávkují všichni. Snad jedině Smart Wings ne, ti by to odletěli i kdyby letadlu chyběla křídla i s posádkou.
z tohoto hlediska snad jinak vysmívanému FR 😉
Na to je jednoduchá odpověď – co nejvíce létat s mimoevropskými společnostmi. Na vnitroevropských trasách je to problém, ale třeba do Asie jsem nikdy s evropskou společností neletěl a ani bych to neudělal…
Je to těžké, ale když se jednou do toho marastu dostanete, podruhé se vám nechce riskovat.
Čím to je, že ve Smarttwings ani v ČSA se nestavkuje a v Lufthanse neustále a přesto Lufthansa nekrachne???!!!!