Stávka strojvedoucích v Německu končí dříve, odboráři slíbili do 3. března klid

ICE v Erfurtu. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.czICE v Erfurtu. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.cz

Obě strany budou jednat za zavřenými dveřmi.

15 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Marcel Štancl

Kdyby nevymýšleli 3,14čoviny okolo celoněmecké jízdenky za 49 Euro na měsíc jako je předplatné a dali jí normálně do prodeje tak zvedli možná tržby a bylo na přidání k platům? Nechtěli tam Čechy zavřeli tratě okolo Ebersbachu a tohle je výsledek.

Karl von Bahnhof

Už jim chybí mašinky. 😂

Vojta Svobodný

By se meli nasi nemecti sousede kouknout k nam, za jake drobne se u nas maká…to by asi koukali kdyby jim prislo 1000-1500E cisteho za mesic :)).
Ne, samozrejme jim to preju

MHD

Z dostupných zdrojů v čistém: 1700-2300E (Steuerklasse 6 a 1). V zácviku pod 1000E. To za závist nestojí.

Josef

Jo, když si k dostupnym zdrojům přidáš 1000 tak by to zhruba odpovídalo tý láci za kterou nejsme ochotný pracovat za stávajících podmínek. Jestli závidíš, a umíš německy, napiš. Lidí je furt málo. Za každýho nováčka mám jeden plat navíc.

MHD

Německy sice umím, ale nejsem závistivý. Takže z toho nic nebude….

smasska

Jak to může být v zácviku pod 1000 €, když německá minimálka za 40 hodin týdně je cca 2000 €? To mají tak málo hodin?

Milan

Jo super vsichni si muzeme nakoupit jizdenky do 3brezna a dale kdo nakoupi neprohloupi a odborovy svaz mu proplati skodu kterou mu zpusobil

Jiří Kocurek

Si to představte: Pražce se vezou vlakem, ale je stávka, takže vlak stojí. Železniční stavba stojí, čeká na pražce. Stavební dělníci jsou peskováni, že nepracují, že si mají ty pražce nějak dovézt. Ale ne po silnici!

Milan

Na silnici lze takovehle blokady dosahnout jen velice tezko

Marcel Štancl

DB mají na zvýšené platy strojvedoucích, ale na provoz lokálek typu Lobava – Ebersbach prachy nedají, inu tomu říkám ekonomika.

Škrpál

Proč by provoz lokálky měla platit DB?

Marcel Štancl

Pořád lepší investice než to dát do mezd .

Škrpál

Stále to nedává žádný smysl. Proč by měla DB financovat provoz na nějaké trati? DB je akciová společnost, která má povinnost tvořit zisk a ne utápět peníze v nesmyslných provozech. Vy jste stále ve století dvacátém, zatímco svět již došel do druhé třetiny století dvacátého prvního. Měl byste jej dohnat, protože vaše názory ten rozdíl dělá naprosto nesmyslnými. Provoz vlaků financují spolkové země a dopravni svazy, nikoli dopravci.

Vojtěch

Mrkni co se chystá ve Francii a co proběhlo v Německu… i silnice jde stopnout