Stavební povolení pro metro D je pravomocné

Konec průzkumného díla v lokalitě PAD4 s vizualizací budoucích eskalátorů. V místech malby povede výstup ze stanice Pankrác D směrem k Arkádám PankrácKonec průzkumného díla v lokalitě PAD4 s vizualizací budoucích eskalátorů. V místech malby povede výstup ze stanice Pankrác D směrem k Arkádám Pankrác

Trasa D bude moci v úseku Pankrác – Nové Dvory fungovat samostatně.

Zpět na článek
28 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
medved

Takze trat D bude stavena tak ze po ni bude kdykoliv moci jet jakykoliv vlak metra? Tj. nebude vyzadovat jen novy typ vlaku (bez strojvedouciho)? Oproti tomu predpokladam ze nove vlaky bez strojvedoucicho nebudou moci jezdit po „starych“ tratich A,B,C ktere na tento provoz nebyly projektovany?

Georg

urcite, pokud bude mit stejny zabezpecovac a stejne roztece pro dvere ve stanicich, bude tam moci jet.
prakticky se s nicim takovym ale nepocita, kazda trasa ma svoje vozy i depo.

původní Jakub P

Trasy A, B, C muzou byt pro nove vlaky bez strojvedouciho klidne upraveny, kdyz to bude mesto chtit, nebylo by to poprve, uz se to ve svete delalo, treba v Parizi zautomatizovali linku 1 a pracujou na dalsich, myslim aktualne na lince 4. Od pocatku automaticka tam byla jen 14 (a prave staveny 15 a dal)

původní Jakub P

Plus pro nejakou obcasnou manipulacni jizdu maj i ty vlaky bez strojvedouciho bezne manualni ovladani. Akorat je za bezneho provozu pod zamcenym krytem. Takze projet jinou trasu v pripade kompatibility zabezpecovace by nejspis mohly.

Vít Jůza

Psát o celé trase D je asi předčasné, popsána je u toho možná polovina, která se zatím aktuálněji chystá.

Jan

Hnutí Duha to nějak odfláklo, asi nestíhá…

David

A co voda z tetcic? Nechtěli by někde poblíž metra žít třeba křečci?

Jura

Od skozeni metra je jina organizace, Pankracka spolecnost z.s.

Ondřej

Proč lidi jako Vy nemohou pro jednou říct: “Super, to je bezva”? Proč do každé diskuze musíte automaticky přidat jízlivý názor, o kterém si myslíte, že je vtipný?” To nemyslím nijak osobně ani špatně, jen se ptám.

Georg

protoze jsou to patlalove a celozivotni frustrati.
a samozrejme na takto velkych projektech v zivote nedelali.

rozinka

Vždyť to vtipné je. Duha, Voda z Tetčic a podpbný kreténi to opravdu odflákli.

Projektant

Zprovoznění prvního úseku samostatně zní lákavě, ale jak by to bylo se soupravami? Dočasně by se vyrážely z depa Kačerov a spojkou na D?

Pat

Součástí etapy Pankrác-Nové Dvory (a tedy i tohoto stavebního povolení) jsou tunely TBM do depa Písnice.

Jevgen

Tyjo, fakt? Takže model III.A?

Prazak

Toto není pravda

Prazak

Ale stavební povolení má etapa I.D1a

původní Jakub P

To jo, ale u té se se samostatným provozováním nepočítá. Provozuschopná má být až kombinace D1a a D1b. Přičemž D1b má být díky jednodušším podmínkám rychlejší, takže se počítá dokončení současně s D1a, i když začne později. Dál se už za provozu dodělaj stanice mezi Novými Dvory a Depem Písnice.

Plecháč

To stavební povolení platí pro I.D1, takže včetně I.D1b. I.D1a je pouze Pankrác a Olbrachtova. I.D1b jsou zbylé tři stanice plus tunely až do depa.

Pražák

aha, to mi úplně uniklo. Omlouvám se za chybu

VojtaDrevik

Ano, proto se na Céčko objednávání stejné soupravy

q89

jj než se dobuduje depo v Písnici budou jezdit vlaky z Kačerova, konec konců na C v té době už budou jezdit stejné nové (5tivozové) soupravy jako na D a M1 pudou na B.

Martin

Nemaji jit M1 na Acko?

MRC

A není to ve výslledku jedno?

q89

Ee M1 je (myslím z hlavy o 2 méně) zhruba tolik kolik je souprav na B, takže to má smysl. Na A zůstanou 81-71m a nejhorší/nejstarší kusy půjdou do šrotu (nebo Brna…). Časem se budou řešit i tam nové vozy, pravděpodobně stejné jako na C/D i se stejným systémem stěn proti pádu do kolejiště (automatický provoz). Ty nové soupravy musí být taky rozměrově stejné jako M1, protože po přechodnou dobu budou na C jezdit M1 i ty nové vlaky i s těma stěnama.

Martin 28

Možná prodají Staré soupravy 81-71m do Ukrajiny. Ukrajinské města prodlouží linky metra. Budou asi potřebovat několik souprav.

Lkprak

Před válkou byla rozestavěná v Kyjevě čtvrtá linka metra (už hodně dlouho) a pár kratších úseků stávajících linek, v Charkově jeden nebo dva úseky stávajících linek, v Dnipru prodloužení současné jedné linky. Obávám se, že v prvních letech po skončení bojů bude potřeba hodně práce a hlavně peněz do obnovy současné infrastruktury.