Stavební povolení pro D49 v úseku Hulín – Fryšták obstálo před správními soudy

Stavba D49 Hulín - Fryšták. Pramen: ŘSDStavba D49 Hulín - Fryšták. Pramen: ŘSD

Samostatnou kasační stížnost podal ještě spolek Děti Země.

22 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Lojza

A co ten úzký klikatý přivaděč z Gottwaldova do Fryštáku? Další etapa bude trvat opět desítky let.

Joker

A co na to Škůdci země ? Jakou další námitku si vymyslí ?

Lojza

Úplně zbytečný tah jakoby na Slovensko kam se stejně nikdy z Fryštáku nedostane 😁.

Sova

I kdyby to dotáhli jen někam na pomezí Slušovice-Vizovice a odvedli tím část tranzitu ze Zlína, tak to imho smysl má. Pokračování dál na Slovensko už si holt s ekology budou muset vybojovat jiní…

Jiří Kocurek

Tak nějak, mohlo by to fungovat jako částečný obchvat Zlína od Vizovic/Púchova ke Kroměříži.

Vrták

Tento tah má výhodu v tom, že je použitelný jak od D 11 a D35, tak od D1. Další velkou výhodou je, že vede příhodnou krajinou Hané a Zlínska skoro po rovině “ z Brna až do Vizovic“ a následné převýšení patří k nejmenším v rámci celé pohraniční linie se Slovenskem při zachování relativně přímého trasování z Hulína do Púchova.

JGR

Když se za mého mládí někdo moc kasal, dostal zpravidla pár do nosu

Jiří Kocurek

A kdo měl dlouhé vlasy dostal na budku taky. Všichni do řady, do uniformy, nevystrkovat hlavu. Co si dovolujete se dvanácktama, vám nestačí desítky … boty?

Vojta_7

Dokončení téhle stavby je pro tuto vládu důležité – je jediná z dokončovaných, kterou nezahájila minulá vláda, ale ta předpředpředminulá a té současné velmi podobná už v roce 2009…. :-).
Sice jsem tam byl naposled jako dítě, ale pamatuji si ten nekonečný průjezd Zlínem nebo objízdnou trasu přes Slušovice a Fryšták. A to nebyl zdaleka tak velký provoz… D49 by se měla stavět dál- určitě důležitější než D6 s provozem asi 4.000 aut denně..

David

Jenže D6 se staví pro rozvoj regionu a napojuje na dálniční síť poměrně velkou oblast. D49 je zajímavá primárně pro tranzit, ale z hlediska rozvoje ČR je dálnice D6 mnohem důležitější (byť tam (zatím) intenzity pro dálnici nejsou).

vlcacisko

Bože, kéž už by to bylo!
Velmi dobře si pamatuji cesty z valašskokloboucka třeba jen do Brna, kdy se člověk hodiny vlekl kilometry za traktorem, jejž nebylo možné předjet kvůli hustému provozu.
A pak u Slavkova – hurá, dálnice – a za chvilku v Brně nebo v Praze.
Pravda, teď se je to lepší – hodinu se kodrcáme do Otrokovic a pak už se jede dobře.
Jenže těmi sliby o dálnici nás krmili už na střední škole před 20 lety!

Koridor

O dálnici do Košic okolo Zlína krmili už naše předky ve 30.letech. Tak snad se to dostaví a padl ten nesmysl, že D49 (původní D1) skončí někde v poli u Vizovic a dál do Púchova povede jen I/49 v polovičním profilu.

Sova

….a teď by stěžovatelé měli zaplatit veškeré náklady na soud.

Frantík

U kasační stížnosti už musí, že? Tam to už není „totalita“, jak si to někteří zde diskutující přejí od podaných odvolání.

IGCT

Přesně tak, do posledního haléře.

BND 30

Ty náklady nejsou nijak závratné, takže nemají sankční povahu 🤷

Koridor

A taky, když ten obskurní spolek zkrachuje a založí si nový třeba pod stejným jménem, dá se to vůbec vymáhat od jejich členů?

Jaaaa

Takže jako třeba že cizí lidi dotyčnému zničí životní prostředí za barákem a on ani nemá právo se proti tomu odvolat, nebo co? Lidi jsou podle vás prostě jen kusy hadru asi…

Z tohohle hospodského fanatismu je mi fakt kolikrát až zle. Ježdění je svatý grál všeho a kdo se proti němu staví, má být asi teda popraven, nebo co. Primitivismus, fakt…

Sova

Česká republika je moc hustě osídlená na to, aby se dalo vyhnout každému jednotlivému baráku. Často to bývá tak, že je potřeba vyvést dopravu z velkých osídlení a kvůli zabejčenosti pár jednotlivců trpí desetitisíce (Zlín, Přerov aj.). Demokracie je vláda většiny, ne garance neomezených práv jednotlivce, jak si to někteří často pletou…

Mimochodem největší zásluhu na dehonestaci odvolávajících se mají právě Děti Země a podobné spolky, které blokují programově všechno. Kvůli nim se zpřísňuje legislativa a zostřují názory veřejnosti. Pak se nelze divit, že ani ti, kdo mají k blokování stavby relevantní důvod, nemají žádnou podporu.

Jaaa

Výborně, prostě když mezi vinnými občas padne i někdo nevinný, tak je to vlastně v pořádku, že? Nejdůležitější je *efektivita*.

Vy si fakt naivně myslíte, že ten někdo nevinný pak taky jednou nebudete vy nebo někdo z vašich blízkých…

Frantík

Odvolat se muzou, to se dela běžně. Ale kasační stížnost je už na rozestavené.

Jaaa

To je přeci jedno, ne?