Stavbě další části D55 do Bzence je nejblíže Skanska

Vizualizace ekoduktu u Moravského Písku. Foto: ŘSDVizualizace ekoduktu u Moravského Písku. Foto: ŘSD

Skanska již stav úsek ze Starého Města do Moravského Písku.

18 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
PetrN

ve Strážnici už se jistě těší na dokončení této dálnice, to bude mazec na klikaté II/426 přes centrum Strážnice… Možná by stál za zvážení nějaký západní obchvat Strážnice od oblouku u hřiště dále ve stopě polních či zpevněných cest, protože pokračování z Bzence na Rohatec je ve hvězdách

VladaP

Ano těšíme se, hrozně moc. Už teď přes náměstí jezdí spousta kamionů co si zkracují cestu do Starého Města u UH a často se v zatáčce z náměstí potkají dva kamiony ( popravdě ani kamion a osobák se do té zatáčky nevejdou).
Jinak obchvat je v územním plánu naznačen a začínal by před zatáčkou na konci rovinky od Moravy ale to je asi zatím tak vše.

Ignác

Vedení města Strážnice to považuje za obrovský úspěch. Vždyť přivedli dálnici až do centra města. Kromě toho se také rozvine cestovní ruch. Strážnice je připravena, před pár lety se kompletně zrekonstruovaly mosty a průtah přes náměstí.

Kodl

Prosím článek o aktuálním, negativním, dění kolem dalnice D1 Říkovice – Přerov. Podle nejnovějšího rozsudku to vypadá,že s posledním úsekem je amen. Děkuji.

Martin Peterka

Máte pravdu, koukám že NSS to opět vrátil na Krajský úřad, ale územní rozhodnutí zůstalo pravomocné, tak by to snad nemusel být tak černý scénář…

Asd

Dobrá zpráva je že se bude v dohledné době stavět. Ta špatná je že to delší dobu bude poslední úsek této dálnice. A tolik by byla potřeba ji protáhnout až do Rakouska.

Tomariero

Minimálně kolem Přerova se bude stavě za 2-3 roky

Jirka

Pro těch 10 tis. aut to asi není priorita. Po silnici 11 z Hradce na Vamberk jezdí 15 tis. aut a ani tam žádná dálnice není v plánu. Takže buďte rádi, že je tam dálnice aspoň v plánu.

Jan Macek

musíte si udělat odstup od problému a podívat se na to z větší perspektivy. Když se podíváte na pozici D55, tak i blbému musí dojít, že to odvede všechnu dopravu ze směru Bratislava-Brno-Olomouc-Ostrava na směr Bratislava-Hodonín-Přerov-Ostrava. Úspora ve všech směrech.

Vrták

Přesně, kromě občanů v trase I/55 na Slovácku se nejvíce uleví řidičům kolem Brna a Olomouce, že jim odpadne část tranzitu přes okraj města. Jen škoda, že se to neprotáhne v dohledné době aspoň za Petrov.

Ottis

Tak měl by se ještě dělat most přes Moravu mezi Otrokovicemi a Napajedly, ale to je pár set metrů no 🙂

Asd

To máte pravdu. Naštěstí je ten most v plánu a mělo by se začít stavět v dohledné době. Aspoň to tak tvrdí ŘSD.

L. Paluzga

A taky to na dlouhou dobu bude poslední úsek D55 směrem na Břeclav.

Odhaduji, že pokud nedojde k zásadní změně legislativy (a to samozřejmě nedojde, když se tak nestalo posledních 20 let), tak bude dříve postavená celá D35 od Mohelnice k Ostrovu, než tady těch cca 12 km mezi Bzencem a Rohatcem.
Možná bude dokonce rychleji v provozu nějaký ten úsek I/73, po starém zančení D43…

Jirka

Však D35 je jistě mnohem důležitější komunikace…..

Marek

D35 je důležitější pro vnitrostátní dopravu, D55 zase pro mezistátní, ovšem obě jsou potřeba jako sůl. =)

Vrták

Souhlas, autor clanku podekud opomnel spojeni smer Viden a uvadi pouze Bratislavu.

ukulele

I tak je ta cena v pohodě, vzhledem k tomu, že je tam křižovatka a ekodukt.