Stavbě části obchvatu České Lípy je nejblíže Swietelsky a Herkul
Silnice I/9 v Sosnové u České Lípy. Foto: Městský úřad Česká Lípa
Nejnižší nabídka je na 85 procentech předpokládané hodnoty.
Nejnižší nabídka je na 85 procentech předpokládané hodnoty.
A tato část obchvatu se po výstavbě dokonce i otevře motoristické veřejnosti, nebo se nechá zarůst šípky jako obchvat Nového Boru?
Ne, napojí se na silnici č. 262 od České Lípy-Dolní Libchavy na Žandov. Ta silnice je hojně využívaná. Lidé jedoucí od jižní části okresu Česká Lípa ( a středních Čech – Mladoboleslavska) nebudou muset projet centrem České Lípy.
A obchvat Nového Boru funguje od 18. listopadu 1994. Patrně myslíte tzv. drahý chodník k silnici mezi obcemi Skalice u České Lípy a Okrouhlá.
Je vidět velká snaha to nepřepálit a stavět ten obchvat rychlostí 1,5km/20 let. Gj.
Zrovna u tohohle města by se hodily i dvojjazyčné cedule, protože než to dostaví, tak…
Tak a teď ještě tu kvalitní železnici na Děčín, na Prahu i na Liberec.
Kdyby tam byly normálně čtyři pruhy tak tleskám ale tohle je pěkná ostuda
Úplně zbytečné. Ten provoz městem už teď není až taková hrůza, pouze nepříjemný pro obyvatele a zdržuje cestující. Velká část silniční dopravy je stejně místní a zůstane v ČL. Obchvat umožní plynulý provoz a tímto pádem i rychlejší provoz. Na to stačí dva pruhy.
Silnice přes Zahrádky do ČL je stejně a bude stále mýt jen dva pruhy. S jiného směru na NB štíři pruhy jsou okay: Provoz se tam rozděluje na I/13, I/38 a I/9.
Tady jde i o to, že je to silnice 1.třídy, tedy silnice s nějakou úrovní a bylo by vhodné mít po 10- 20 km předjízdné pruhy a toto by byla vhodná příležitost.
Jde i o to, že na spoustě míst bylo s novým horizontálním značením zakázáno předjíždění a toto by bylo bezpečným řešením tohoto deficitu.
Silnice 1. třídy v ČR nic neznamená. To je dost často tankodrom anebo/a spíš okresní silnice.
Na to ale nepotřebuji 4 pruhy. Ani v Německu několik důležitých Bundesstraßen mají jen 2 pruhy a občas se objeví třetí pruh. Ten pruh potřebuje určitou délku.
Na 1500 metrech stejně nemohou tolik předjíždět. To vede pouze k riskantním jízdním manévrům, protože to chtějí ještě rychle stihnout. Výsledkem je také nadměrná rychlost. Hlavně když předtim začal předjíždět duchodce kamnion který jede 65 km/h s 68 km/h – tak jak to je v ČR běžné…
Však u Nového Boru ty předjízdné pruhy máte a mezi Borem a Svorem to bude dokonce čtyřpruh. Střídavý třípruh by se pak spíš hodil před Lípou, kde bude určitě větší intenzita než na samotném obchvatu.
Prý už teď není hrozný. 😂 Vy jste Pane někdy jel mezi 12-17 hodin přes Českou Lípu? Tohle může říci opravdu jen pumpičkář nebo příležitostný řidič. Je to ostuda, že tu čekáme přes 20 let na hloupý obchvat. Ta Česká Lípa, ten obchvat potřebuje, jako sůl.
Pumpičkáři jsou ti, co stejně jako vy musí pro dosažení erekce používat vakuovou pumpu?
A vy jste skutečně seriózní novinář? Spíše kus dobytka.
K lidem, kteří nazývají cyklisty pumpičkáři a léčí si tím nějaké vlastní postižení, nemám žádnou úctu.
Daniel ma pumpičku na nafukovací pannu v podobě Adéle Pulcové. Ta se jemu richtig líbí. ❤️
Jezdím několikrát v měsíci. Ale když člověk je jako vy místní buran a nezná provoz na jiných místech, tak to určitě je otřesné… a že během špičky se čeká trochu díl je normální. Problém v ČL je hlavně chybějící zelená vlna na průjezd.
15000 vozidel a z toho tak 1/6 tranzit je na zelenou vlnu docela velký sousto.
15.000 vozidel není nic hrozného. 20.000 aut denně mám v průmyslové zóně kde je jednoduchá úzká silnice a několika semaforu a křižovatek. Ve stejném městě (70.000 obyvatel) v Německu se pohybuje přes nejdůležitější křižovatku 70.000 aut denně. Nedá se ji vyhnout. Zácpy jsou na rush hour. Jen tam jsou 4 pruhy do každého směru (2x rovné, 1x do levá, 1x do práva) a řízení semaforu funguje slušně a díky radaru nikdo nejede na červenou, takže i minimum nehod. I cyklisti a pěší tam mají své místo. Když čeká 20 aut na zelenou není nic hrozného. Proti obchvatu v ČL nic… Číst vice »
Jel jsem tam několikrát i v době, kdy končí Škodovka (pátek) a nějak ucpaný mi to nikdy nepřišlo. Proti třeba Brnu je to naprosto zlatý. Že se lidi neumí rozjet na semaforu, to už je jiný problém, co s obchvatem nesouvisí.
Stačilo by, kdyby tam bylo počítáno s rezervou na dostavbu. Což se ale dneska, kdy stavíme „tady a teď“ bez nějakého plánování, bohužel moc nenosí.
Říká vám něco termín „Zásady územního rozvoje“?