Stavbaři příští týden osadí Barborku a začnou s ražbou železničního tunelu Deboreč
Úsek Sudoměřice - Votice. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář
Zatímco u Ejpovic se bude příští týden děkovat svaté Barboře za zdárně dokončený nejdelší tunel v České republice, na pomezí
Až na estakádu v obci se jedná o krásnou ukázku toho, jak by se mělo přistupovat k optimalizaci tratí u nás. Kdyby se to takto provádělo všude, včetně tratě přes Vysočinu(Kutná Hora – Brno), tak nejsou nutné žádné VRT. To se bohužel neděje, ale každopádně, cesta na jih bude v budoucnu jedno z nejlepších svezení.
Tak už jen tunel pod Hosinem a prijde civilizace ;-).
Se vůbec divím, že ještě někdo v roce 2018 věří v babské pověry s Barborou 😀
Já se spíš divím, že se o sv. Barboře píše v novinách jako o „Barborce“.
Nikde se tu nepíše o problémech, které stavba má.
Nenapínejte!
Když tu máte všichni tolik řečí, tak proč si to nezjistíte 🙂
No stavba celkem postupuje a Deboreč zmíněná v článku vypadá vzorně připravená na zahájení stavby. Fotky ze včera:
https://www.k-report.net/presmerovani/?prispevek=3997763
Ví někdo jaké jsou předpoklady ke zrychlení tratě po dokonceni tohoto úseku?
Asi úplně nerozumím řeči vašeho kmene. Pokud se ptáte, jakou rychlostí se tam bude jezdit, tak odpovídám, že 160 na celém úseku. S tím, že po úpravě legislativy by nebránilo nic tomu zrychlit na 200.
V podstatě jsem se ptal jestli bude úsek kratší a jakou ma má rychlost.
Plácáte nesmysly. Legislativa je jen první krok, co třeba zab.zař., nástupiště ad.? 200 v tak krátkém úseku by navíc neměl ani valného významu v časové úspoře.
Jestli se nepletu, tak současná trať má v tomto useku 19,9 km včetně té téměř „vracečky“ u Ješetic. To nebude nová ani o 100 m kratší?
Opět bez záruky, ale zkrácení má být 2 km.
O kolik se vlastne zkrati samotna delka trati v tomto useku po rekonstrukci. Jinak prikladna rekonstrukce, dokud nebudou rekonstrukce trati provadeny v tomto duchu, tak se nepohneme z mista.
Ano, IV. koridor je od Bystřice na ČB, když už vyšly i ty tunely dělán tak, jak by to mělo vypadat. Žádná cimbuří a nepochopitelné rekonstrukce „až na…“
Tak trať bude kratší o 2 km a pojedete celou dobu 160 namísto 70 a to včetně brzdění a rozjezdů do navazujících úseků. Snad se s tímto a Hlavní-Hostivař dá vykouzlit Tábor za hodinu (v lepším případě i se zastavením na Zahradním městě).
Jaký nejmenší poloměr oblouku má ta červená čára na mapě? Takhle, kresleno „tlustou tužkou“, to vypadá docela velkoryse.
1400 m, při dobré paměti…
super, těším se. pomůže to hrozně moc spojům praha tábor budějovice. 🙂 jižní čechy to potřebují.
Jj. To trať zrychlí hodně. Však už se Jančura třese na nový business.
Tak mohl by zavést linku z Linze do Drážďan 😀
a cestující se těší na nového dopravce. Nechápu, co jančura má společnýho s ražbou tunelů podle rakouské technologie.
S technologií ražby to nemá společného nic. A to o Jančurovi jsem nemyslel zle, sám se těším, až ho budu moci vyzkoušet, protože touhle tratí taky jezdím.:-)
Jeden pár vlaků denně s ostrým obratem v Praze v nešikovnou denní dobu, no..
Co si bereš do huby Jančuru? Víš, co tu jezdí dnes? Přeplyšované lavice v béčku po osmi… R17 potřebuje soutěž jako prase drbání…
Jezdím tudy, takže vím. Je tu pestrá směs vagónů od přečalouněné kozenky, až po repasované vozy od ÖBB. A Jančura se tu, pokud mám dobré informace, chystá jezdit na vlastní triko.
Protože je ta trať zatím taková popelka a spojeno s rekonstrukcí a výlukami, kdy bude potřeba 2x tolik souprav kvůli výluce, to bude takové nešikovné, ale zrovna tady bych vsadil na úplně nové jednotky v budoucnu.
Příští rok by se mělo začít stavět Soběslav – Doubí, takže už pak bude chybět jen úsek Nemanice – Ševětín.