- Silnice •
- Infrastruktura •
- Město •
- Autobusy •
- Stavebnictví •
- Zprávy
Stavba pruhu pro autobusy zúží a zpomalí od března Strakonickou ulici v Praze
Vyhrazený pruh pro autobusy na Strakonické. Foto: Ropid
Cesta do centra povede dvěma zúženými pruhy (levý bude široký jen dva metry) a rychlost bude snížena na 50 km/h
Jen aby tam potom ta 50 nezůstala…
Bude součástí úprav i kamerový systém předávající jízdu ve vyhrazeném pruhu rovnou ke správnímu řízení ?
Buspruh je fajn, snížení rychlosti ne.
To jako na rok a půl zavřou i tu cyklustezku? Proč?
Bude tam staveniště.
Nevidel bych to jako tragedii. Cyklostezka vede i na druhy strane silnice a dokonce bych rek ze pro cyklisty je to komfortnejsi diky sirce. Samozrejme bruslari maji smulu diky asi 200m useku po kostkach. Jinak ale souhlas ze nechapu co na tom budou delat tak dlouho.
Protože neni problém jet po skutečné cyklostezce kolem řeky.
Co to ta TSK používá za terminologii – pomalý jízdní pruh, rychlý jízdní pruh?
rok a půl tvl, česko ole ,,,
Dokonce opraví stávající povrch. To nebývá zvykem.
Bude ten bus pruh od Branického mostu k Barranďáku v levé nebo v pravé části vozovky? U Baranďáku je potřeba být vlevo, protože všechny busy jedou na Smíchovské nádraží.
ten tam už je jestli sis nevšiml ,,,
Ten tam je a je v levé části vozovky směr Smíchov. Proto se právě ptám, jestli bude navazující bus pruh od Branického mostu taky v levé části vozovky nebo bude v pravé a bus si před Barranďákem přejede z pravého do levého.
Od Branického mostu dál bude v levém pruhu.
možná by pomohla menší nápověda – na rekonstruovaném úseku jsou dvě zastávky 🙂
No, to omezení bude trvat dost dlouho – snad už v tu dobu bude mezi Radotínem a Smíchovem aspoň trochu kloudně fungovat železnice, aby přilákala aspoň nějaké dosavadní automobilisty do vlaků.