Stavba obchvatu Osové Bítýšky může začít, vyhrál IMOS
Stavba obchvatu Lechovic na silnici I/53. Foto: ŘSD
Ředitelství silnic a dálnic začne v září s další velkou stavbou na silnicích I. třídy. Okolo Osové Bítýšky na hranici
Pokud jste tam nekdy jeli, asi se shodneme, ze ta zatacka z jihu neni vhodna na silnici 1. tridy. Kdyby kvuli nicemu jinemu, kvuli tomuto je dany obchvat nutny.
Kdyby radši stavěli důležité obchvaty, tento není nějak nezbytně nutný.
Jak je definována hranice mezi obchvatem ještě zbytným a už nezbytným? Děkuji.
Tady projede pár aut denně.
Pár = 4 tisíce dle posledního sčítání (https://www.rsd.cz/wps/portal/web/Silnice-a-dalnice/Scitani-dopravy)
Pokud chcete argumentovat, používejte prosím fakta.
Jak bude řešená autobusová doprava? Bude zastávka na obchvat poblíž železniční zastávky nebo budou muset všechny autobusy sjíždět pro obsluhu obce z obchvatu? Resp. zabýval se tím někdo při projektování?
Tito kancelářští projektanti zjevně vědí kulové o geologii, hydrologii, pedologii a o dalších oborech, které významně ovlivňují náklady výstavby v reálném prostředí
Klidně nám povězte, co neví oni projektanti, o kterých článek mimochodem vůbec nebyl. Máte-li zajímavé informace o geologických podmínkách obchvatu Osové Bítýšky, které nepostihl průzkum, napište je sem, pokusím se je předat na správná místa.
Zatímco hospodští mudrcové tamtéž zryli maximálě zahradu, ale přesně znají geologii, pedologii, hydrologii a všechny ty další obory, které se na ČVUT studují.