Těch etap je zbytečně málo, určitě by šlo některé ještě rozdělit…
Bohdan
3 let
Nejak tomu nerozumim. Proc se nepostavi rovnou faze 2-4? Usetrily by se obrovske penize za most v ramci faze 2, ktery podle mne po dokonceni dalsich fazi nebude mit zadne vyznamne vyuziti, ktere by ospravedlnilo naklady na nej.
Most bude mít využití. Nahradí problematický žel. přejezd přes zhlaví v ulici Chloumecké. Bude spojovat průtah a Chloumek s ulicí Nádražní (a centrem), ve které je dost komerčních aktivit od stavebnin až po Eva.cz. Která má mmch. sklad právě na druhé straně žel. trati. Tahat lokální provoz v Nádražní až na západ ke kruháku I/16 s I/9 by smysl průtahu zase o něco víc dehonestovalo.
Porad mi to nejak nesedi. Je tam stavajici most pres zeleznici na SZ, nove bude o 2,5 km na JV novy most po dokonceni obchvatu, krome toho je Chloumek spojen urovnovym prejezdem v Chloumecke a Kokorinske. Dva mosty v dosahu max 1,5 km, k tomu dve mimourovnova krizeni mezi nimi – pokud nevime co s penezi, pak ano, bylo by to hezke mit tam treti most. Je to ale efektivni nakladani s danymi prostredky? Opravdu nevime co s penezi?
Nevím, nechci se přít ani hájit zbytečné výdaje. Ale podle mě z hlediska potřeb města je nejpodstatnější právě ten prostřední most. Přejezd v Chloumecké bude zrušen, most jej nahradí. Čekající auta tam blokují provoz v nádražní. Křížení Kokořínské s tratí je jen další neuralgický bod. Šraňky jsou tam v jednom kuse dole.
Karlos
3 let
Doprava v Mělníce je příšerná už minimálně 20 let, podle mě jedna z nejhorších v okresních městech vůbec. Bohužel se z nějakého (místní vědí) důvodu upustilo od výstavby klasického obchvatu, který by vedl mezi Mělníkem a Chloumkem, a začalo se to pytlíkovat po kouskách tímto průtahem přes město. Ve špičce navíc vše zaseká kruháč u Mountfieldu, na takhle hustou dopravu nemá kapacitu. Lepší tam byly dříve semafory a úplně nejlepší by bylo udělat zde mimoúrovňovou křižovatku.
Kruháč u Mountfieldu má jednu vadu – při pohledu do císařských otisků jeden zjistí, že tam je to trasování shodné ještě z této doby. Je tam obecní náměstí pro cestu směr Štětí. Takže je to tam dlouhodobě lepené. A samozřejmě ten kruháč tam absolutně nestíhá a nebude ani ten nový nahoře.
Velký obchvat údajně zarazilo před 20 lety Ministerstvo dopravy z důvodu, že Mělník není tranzitním městem a odpor některých okrajových částí Města. Pak je tu citace z mělnické kroniky 2006: …….“Proběhlo také sčítání vozidel, podle kterého se ukázalo, že z neuvěřitelných dvaceti třech tisíc aut, které denně projedou kruhovým objezdem na Pšovce, má většina z nich cíl v našem městě. To znamená, že tato auta by stejně velký obchvat nevyužívala, ale vjížděla by zpět do města. To investory celého obchvatu, kterými jsou Ředitelství silnic a dálnic a Ministerstvo dopravy ČR, utvrdilo v tom, že v Mělníku by se měl realizovat… Číst vice »
23 000 aut je na plochu snad víc než celá rozloha Mělníka, ne? 🤭
None
3 let
Má to počasí na fotce něco naznačovat?
David
3 let
Není to obchvat, ale průtah. Vede sice méně obydlenými oblastmi, ale rozděluje město na dvě části. Tedy tento nově stavěný průtah je vlastně něco podobného, čeho by se rádi zbavili v České Lípě.
Démon
3 let
Zajímavé, nechat si 20 let stavět obchvat města. To se to nedá povolit najednou?
Ten clanek je starej to je fakt ovšem na stránkách RSD stále v plánu ač středově nedělený , ale čtyřpruh. No hlavně ať je , k Mělníku by si to fakt zasloužilo, dál na Lípu by to asi bylo zatím zbytečný.
To je nějaká motanice týkající se snad i tohoto ne? https://mapapp.rsd.cz › StavbyPDF
Výsledky vyhledávání na webu
Silnice I/9 – Ředitelství silnic a dálnic ČR
Nepovedlo se, každopádně když napíšete na Google I/9 čtyřpruh tak bude na prvním místě leták stavby jediného plánovaného čtyřpruhu na I/9, ale ten rozhodně není u Prahy
Z jakého důvodu tedy kupříkladu provoz v určité části L.A. po zrušení jednoho úseku dálnice poklesl o 93 %? Ti lidé se nepřemístili do jiných komunikací, nezatížili provoz jinde, nezačali místo alternativně objíždět – prostě přestali zrušením dopravní tepny zcela jezdit.
Lze to tedy interpretovat i tak, že jejich cesty byly zcela zbytné.
Prosím nepoužívejte pořád selské myšlení tam, kde existují zřejmé důkazy o jeho neplatnosti.
Kudy povede objížďka pro 12t+?
Těch etap je zbytečně málo, určitě by šlo některé ještě rozdělit…
Nejak tomu nerozumim. Proc se nepostavi rovnou faze 2-4? Usetrily by se obrovske penize za most v ramci faze 2, ktery podle mne po dokonceni dalsich fazi nebude mit zadne vyznamne vyuziti, ktere by ospravedlnilo naklady na nej.
Most bude mít využití. Nahradí problematický žel. přejezd přes zhlaví v ulici Chloumecké. Bude spojovat průtah a Chloumek s ulicí Nádražní (a centrem), ve které je dost komerčních aktivit od stavebnin až po Eva.cz. Která má mmch. sklad právě na druhé straně žel. trati. Tahat lokální provoz v Nádražní až na západ ke kruháku I/16 s I/9 by smysl průtahu zase o něco víc dehonestovalo.
Porad mi to nejak nesedi. Je tam stavajici most pres zeleznici na SZ, nove bude o 2,5 km na JV novy most po dokonceni obchvatu, krome toho je Chloumek spojen urovnovym prejezdem v Chloumecke a Kokorinske. Dva mosty v dosahu max 1,5 km, k tomu dve mimourovnova krizeni mezi nimi – pokud nevime co s penezi, pak ano, bylo by to hezke mit tam treti most. Je to ale efektivni nakladani s danymi prostredky? Opravdu nevime co s penezi?
Nevím, nechci se přít ani hájit zbytečné výdaje. Ale podle mě z hlediska potřeb města je nejpodstatnější právě ten prostřední most. Přejezd v Chloumecké bude zrušen, most jej nahradí. Čekající auta tam blokují provoz v nádražní. Křížení Kokořínské s tratí je jen další neuralgický bod. Šraňky jsou tam v jednom kuse dole.
Doprava v Mělníce je příšerná už minimálně 20 let, podle mě jedna z nejhorších v okresních městech vůbec. Bohužel se z nějakého (místní vědí) důvodu upustilo od výstavby klasického obchvatu, který by vedl mezi Mělníkem a Chloumkem, a začalo se to pytlíkovat po kouskách tímto průtahem přes město. Ve špičce navíc vše zaseká kruháč u Mountfieldu, na takhle hustou dopravu nemá kapacitu. Lepší tam byly dříve semafory a úplně nejlepší by bylo udělat zde mimoúrovňovou křižovatku.
Kruháč u Mountfieldu má jednu vadu – při pohledu do císařských otisků jeden zjistí, že tam je to trasování shodné ještě z této doby. Je tam obecní náměstí pro cestu směr Štětí. Takže je to tam dlouhodobě lepené. A samozřejmě ten kruháč tam absolutně nestíhá a nebude ani ten nový nahoře.
Doprava projíždějící městem na Štětí a Českou Lípu už přes ten stávající kruhák nepojede, ale do jaké míry se to tam zlepší těžko předvídat.
Velký obchvat údajně zarazilo před 20 lety Ministerstvo dopravy z důvodu, že Mělník není tranzitním městem a odpor některých okrajových částí Města. Pak je tu citace z mělnické kroniky 2006: …….“Proběhlo také sčítání vozidel, podle kterého se ukázalo, že z neuvěřitelných dvaceti třech tisíc aut, které denně projedou kruhovým objezdem na Pšovce, má většina z nich cíl v našem městě. To znamená, že tato auta by stejně velký obchvat nevyužívala, ale vjížděla by zpět do města. To investory celého obchvatu, kterými jsou Ředitelství silnic a dálnic a Ministerstvo dopravy ČR, utvrdilo v tom, že v Mělníku by se měl realizovat… Číst vice »
23 000 aut je na plochu snad víc než celá rozloha Mělníka, ne? 🤭
Má to počasí na fotce něco naznačovat?
Není to obchvat, ale průtah. Vede sice méně obydlenými oblastmi, ale rozděluje město na dvě části. Tedy tento nově stavěný průtah je vlastně něco podobného, čeho by se rádi zbavili v České Lípě.
Zajímavé, nechat si 20 let stavět obchvat města. To se to nedá povolit najednou?
Nedá, stále se řeší a ani se nedivím.
https://www.kly.cz/informace-o-studii-prelozky-silnice-i-9/ms-6098/p1=6098
Tohle je studie tak pro rok 2100.
Teď se řeší vnitřní obchvat – spíš průtah…
Jedno vedení bych věděl… https://mapy.cz/s/ludezukeza
V Mělníku se po 10 letech pohnul led. Ještě by bylo dobrý pohnout taky s plánovaným ctyrpruhem na 1/9 z Prahy do Mělníka.
Nic takového jako čtyřpruh na I9 se neplánuje, bohužel…
https://melnicky.denik.cz/zpravy_region/z-byskovic-do-prahy-brzy-povede-nova-silnice.html
Brunclík, rok 2008 🙂 vtipálku
Ten clanek je starej to je fakt ovšem na stránkách RSD stále v plánu ač středově nedělený , ale čtyřpruh. No hlavně ať je , k Mělníku by si to fakt zasloužilo, dál na Lípu by to asi bylo zatím zbytečný.
Kde jste to našel? Mají tam jen třípruh Zdiby – Líbeznice.
Nejde to sem vložit, nevím proč, ale je to tam.
Článek z roku 2008 je úplně mimo. Postavil se jen dvoupruhový obchvat Líbeznice. S žádným 4-pruhem se nepočítá. Maximálně střídaný třípruh.
To je nějaká motanice týkající se snad i tohoto ne? https://mapapp.rsd.cz › StavbyPDF
Výsledky vyhledávání na webu
Silnice I/9 – Ředitelství silnic a dálnic ČR
Nepovedlo se, každopádně když napíšete na Google I/9 čtyřpruh tak bude na prvním místě leták stavby jediného plánovaného čtyřpruhu na I/9, ale ten rozhodně není u Prahy
Kéž by se neplánovalo. Fakt nevím, kam ta auta v těch městech chcete ještě cpát.
Zcestná je představa, že obchvat města zvýší provoz unitř města.
Důkaz sporem: Po uzavření obchvatu provoz ve měste klesne/vzroste.
Z jakého důvodu tedy kupříkladu provoz v určité části L.A. po zrušení jednoho úseku dálnice poklesl o 93 %? Ti lidé se nepřemístili do jiných komunikací, nezatížili provoz jinde, nezačali místo alternativně objíždět – prostě přestali zrušením dopravní tepny zcela jezdit.
Lze to tedy interpretovat i tak, že jejich cesty byly zcela zbytné.
Prosím nepoužívejte pořád selské myšlení tam, kde existují zřejmé důkazy o jeho neplatnosti.
To je pravda, v USA často selský rozum chybí 🤣
Myslí, že bude v budoucnu střídavý 3 pruh (viz. něco jako I/3 na Benešov)