No ono ten rok stacil uplne na to, ze stavajici silnici pres Redice auta rozjedila na uplny tankodrom. Az se postavi ta prelozka, tak se stejne bude muset opravit ta stavajici silnice, ktere se na mnoha usecich uplne utrhla krajnice.
Nechápal jsem jak před stavbou dálnice opravovali v obci Horní Ředice silnici a pak po nové jezdily všechny náklaďáky na stavbu dálnice přes tu novou vozovku.
To je silnice D-35 Orlické hory (Rychnov, Prům zóna Kvasiny). Až bude obchvat Holice – Borohrádek – Čestice, tak se provoz zvýší.
Jen se musí pár let počkat až to bude.
Mě tam pak mrzí, že se ta další přeložka nevyhne těm Česticům. To je hloupé…
Pokud vím, původně měl vést jeden velký obchvat Čestic, Častolovic a Kostelce severně od těchto obcí. Častolovičtí si však prosadili obchvat jižní variantou, takže to bude na drahé estakádě (záplavová oblast Orlice), mezi KnO a Častolovicemi vznikne veliký kruháč a hlavně… Čestice ostrouhají, protože aby se čestický obchvat napojil na častolovický a vedl by tedy také jižně od obce, musel by také vézt na estakádě kvůli rozlivu a na to budou finance nejdřív až za 300 let.
On ten severní obchvat Častolovic by vzhledem ke kofiguraci terénu – je to tam nahoru dolů plus několik rybníků včetně údolí Bělé – také nebyl levný. V Česticích by se muselo bourat protože jinak byste to na tu stávající I/11 směrem k Týništi nenapojil a musela by se přemostit trať z Týniště do Častolovic.
Ta jižní varianta by měla být kombinace náspu s mosty a tam bude největší problém EIA protože má procházet Přírodním parkem Orlice.
Silnice D35 neexistuje, je to silnice I/36. Silnice I/36 je silnice I. třídy ve východních Čechách, propojující Pardubice, Sezemice, Holice, Borohrádek a Čestice. Délka silnice je 37,434 km – tolik wikipedie.
Napsal jsem to s chybami. Silnice I/36 bude přivaděč pro oblast Orlických hor a okolí. V Česticích se naváže na I/11 a myslím, že by se to mělo řešit jako souvislý tah. Respektive jednotlivé úseky v nové stopě by měly navazovat jako soustava obchvatů a přeložek od D35 až někam za Vamberk nebo Rychnov. A mimo jiné i ty Čestice by to mělo podle mého názoru kompletně minout. Ano vím, že je tam problém s přírodním parkem Orlice.
Za nějaký tři měsíce to bude takové zbytečne. Bude tam jezdit mnohem míň aut než před dálnici.
No ono ten rok stacil uplne na to, ze stavajici silnici pres Redice auta rozjedila na uplny tankodrom. Az se postavi ta prelozka, tak se stejne bude muset opravit ta stavajici silnice, ktere se na mnoha usecich uplne utrhla krajnice.
Nechápal jsem jak před stavbou dálnice opravovali v obci Horní Ředice silnici a pak po nové jezdily všechny náklaďáky na stavbu dálnice přes tu novou vozovku.
To je silnice D-35 Orlické hory (Rychnov, Prům zóna Kvasiny). Až bude obchvat Holice – Borohrádek – Čestice, tak se provoz zvýší.
Jen se musí pár let počkat až to bude.
Mě tam pak mrzí, že se ta další přeložka nevyhne těm Česticům. To je hloupé…
To je naprosto hloupé… Proč rovnou neudělají jihovýchodní obchvat Čestic.
Pokud vím, původně měl vést jeden velký obchvat Čestic, Častolovic a Kostelce severně od těchto obcí. Častolovičtí si však prosadili obchvat jižní variantou, takže to bude na drahé estakádě (záplavová oblast Orlice), mezi KnO a Častolovicemi vznikne veliký kruháč a hlavně… Čestice ostrouhají, protože aby se čestický obchvat napojil na častolovický a vedl by tedy také jižně od obce, musel by také vézt na estakádě kvůli rozlivu a na to budou finance nejdřív až za 300 let.
On ten severní obchvat Častolovic by vzhledem ke kofiguraci terénu – je to tam nahoru dolů plus několik rybníků včetně údolí Bělé – také nebyl levný. V Česticích by se muselo bourat protože jinak byste to na tu stávající I/11 směrem k Týništi nenapojil a musela by se přemostit trať z Týniště do Častolovic.
Ta jižní varianta by měla být kombinace náspu s mosty a tam bude největší problém EIA protože má procházet Přírodním parkem Orlice.
Silnice D35 neexistuje, je to silnice I/36. Silnice I/36 je silnice I. třídy ve východních Čechách, propojující Pardubice, Sezemice, Holice, Borohrádek a Čestice. Délka silnice je 37,434 km – tolik wikipedie.
Napsal jsem to s chybami. Silnice I/36 bude přivaděč pro oblast Orlických hor a okolí. V Česticích se naváže na I/11 a myslím, že by se to mělo řešit jako souvislý tah. Respektive jednotlivé úseky v nové stopě by měly navazovat jako soustava obchvatů a přeložek od D35 až někam za Vamberk nebo Rychnov. A mimo jiné i ty Čestice by to mělo podle mého názoru kompletně minout. Ano vím, že je tam problém s přírodním parkem Orlice.