Stavba nové tramvajové trati na Dědinu od února omezí provoz na Evropské
Stavba tramvajové trati Divoká Šárka - Dědinská. Foto: Daniel Šabík / DPP
Jako první bude na Evropské uzavřen pás ve směru z centra, a to v délce zhruba 600 metrů.
Zjevně bude v dohlédne době bude z Letnan rychlejší létat z Dresden než z Praha Ruzyně
Jako myslíte, až dostaví VRTku? Tak to se úplně nebojím.
Tak hlavně že bude mít Praha 6 další dopravní stavbu! Metro, tramvaj, rychlovlak, vše v jedné čtvrti. A na investice na jihovýchodě Prahy zase nezbude ani koruna. 🙁 Tramvaj z Hostivaře na velké sídliště Horní Měcholupy a Petrovice se odkládá na neurčito, musí stačit autobusy. Holt v téhle oblasti nebydlí tolik lobbistů jako na Praze 6.
Tak rychlovlak tam nikde nebude. JV Praha má vlakových linek hned několik a již několik let. Nedávno dostala nová nádraží a zastávky a další se plánují. Vsadím se že zastávka vlaku v Depu Hostivař bude dříve než zastávka vlaku na letišti. Mimochodem, tato tramvajová linka na P6 se připravovala přes 20 let, to o dobrém lobbingu moc nesvědčí.
A ti lobbysté na P6 prosazují rychlodráhu na letiště, nebo jsou naopak ostře proti?
Uvést na začátku článku město byl zřejmě nadlidský výkon. Přece každý pozná, kde to je, že jo…
Pokud město není uvedeno, logicky se jedná o Prahu. To je přeci jasné.
Jaké město? Praha je přece kraj…. :o)))
No to si Kladeňáci uřijí cestu do Prahy. BUS v koloně a vlak koncí na Dejvické…
Jsem Kladeňák a obě stavby vítám. Z vlaku se dá snadno přestoupit ve Veleslavíně na metro a alternativní cesta busem vede přes Zličín (těch pár měsíců se to snad na té Evropské vydrží).
Kladeňák se poznal jedinou kontrolní otázkou… v Kladně či na Kladně?
Samozřejmě na Kladně. Ale jinak jsem náplava.
Thou Shalt not Pass!
Ale nebojte, známe to i odjinud. Dálnice omezená na 1+1, stará jednička zavřená a železnice ve výluce. Hybaj na náhradní autobus.
No a o smyčce ve Slivenci jsme se dnes dozvěděli prdlajs.
A ona měla nějaká zpráva vyjít? Já jsem se tam byl minulý týden podívat a na začátku trasy (těsně před křížením s ulicí U Náhonu) se už překládají inženýrské sítě. Na Twitteru mi někdo velmi informovaný odepsal, že to má těsně předcházet samotné stavbě.
🙂
No potěš. Takže kontrolovat Waze/GM a z centra podel aktuální situace buď po Evropské na Bořislavku a odtud přes Nebušice, nebo po Patočkově přes Bílou Horu na okruh (cesta z Vypichu přes Liboc bude tímto omezením taky zasažená).
Jezdím ráno z Nebusic. Tudy si nikdo nepomůže. Kombinace středočechu a mezinárodní školy ISP je „skvělá“ kombinace.
Hidden zvědav. Přijde mi, že stojící kolony vznikají hlavně tam, kde se více pruhů spojuje v jeden. Proto stavba D1 po kouskách bylo peklo. Jeden pruh už obvykle jede, zatímco před ním více pruhů stojí.
Jsem zvědav …
To pokud řidiči neumí zipovat.
Žel to se stává dost často, že je cedule „za x metrů zůžení“ a nějaký trotl místo zvyšování rozestupu na délku auta vedle se začne lepit, aby mohl na konci pruhu zastavit, jiný trotl mění pruh brzo,…)