Stavba nové tramvajové trati na Dědinu od února omezí provoz na Evropské

Stavba tramvajové trati Divoká Šárka - Dědinská. Foto: Daniel Šabík / DPPStavba tramvajové trati Divoká Šárka - Dědinská. Foto: Daniel Šabík / DPP

Jako první bude na Evropské uzavřen pás ve směru z centra, a to v délce zhruba 600 metrů.

21 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Vojtech

Zjevně bude v dohlédne době bude z Letnan rychlejší létat z Dresden než z Praha Ruzyně

Lkprak

Jako myslíte, až dostaví VRTku? Tak to se úplně nebojím.

Olda

Tak hlavně že bude mít Praha 6 další dopravní stavbu! Metro, tramvaj, rychlovlak, vše v jedné čtvrti. A na investice na jihovýchodě Prahy zase nezbude ani koruna. 🙁 Tramvaj z Hostivaře na velké sídliště Horní Měcholupy a Petrovice se odkládá na neurčito, musí stačit autobusy. Holt v téhle oblasti nebydlí tolik lobbistů jako na Praze 6.

David

Tak rychlovlak tam nikde nebude. JV Praha má vlakových linek hned několik a již několik let. Nedávno dostala nová nádraží a zastávky a další se plánují. Vsadím se že zastávka vlaku v Depu Hostivař bude dříve než zastávka vlaku na letišti. Mimochodem, tato tramvajová linka na P6 se připravovala přes 20 let, to o dobrém lobbingu moc nesvědčí.

Jiří Kocurek

A ti lobbysté na P6 prosazují rychlodráhu na letiště, nebo jsou naopak ostře proti?

Jméno.m

Uvést na začátku článku město byl zřejmě nadlidský výkon. Přece každý pozná, kde to je, že jo…

Geralt

Pokud město není uvedeno, logicky se jedná o Prahu. To je přeci jasné.

mic

Jaké město? Praha je přece kraj…. :o)))

Pepa02

No to si Kladeňáci uřijí cestu do Prahy. BUS v koloně a vlak koncí na Dejvické…

Lkprak

Jsem Kladeňák a obě stavby vítám. Z vlaku se dá snadno přestoupit ve Veleslavíně na metro a alternativní cesta busem vede přes Zličín (těch pár měsíců se to snad na té Evropské vydrží).

Vít

Kladeňák se poznal jedinou kontrolní otázkou… v Kladně či na Kladně?

Lkprak

Samozřejmě na Kladně. Ale jinak jsem náplava.

Jiří Kocurek

Thou Shalt not Pass!
Ale nebojte, známe to i odjinud. Dálnice omezená na 1+1, stará jednička zavřená a železnice ve výluce. Hybaj na náhradní autobus.

bvovka

No a o smyčce ve Slivenci jsme se dnes dozvěděli prdlajs.

Lkprak

A ona měla nějaká zpráva vyjít? Já jsem se tam byl minulý týden podívat a na začátku trasy (těsně před křížením s ulicí U Náhonu) se už překládají inženýrské sítě. Na Twitteru mi někdo velmi informovaný odepsal, že to má těsně předcházet samotné stavbě.

Vysehradsky jezdec

🙂

NFF

No potěš. Takže kontrolovat Waze/GM a z centra podel aktuální situace buď po Evropské na Bořislavku a odtud přes Nebušice, nebo po Patočkově přes Bílou Horu na okruh (cesta z Vypichu přes Liboc bude tímto omezením taky zasažená).

Tom

Jezdím ráno z Nebusic. Tudy si nikdo nepomůže. Kombinace středočechu a mezinárodní školy ISP je „skvělá“ kombinace.

Leos

Hidden zvědav. Přijde mi, že stojící kolony vznikají hlavně tam, kde se více pruhů spojuje v jeden. Proto stavba D1 po kouskách bylo peklo. Jeden pruh už obvykle jede, zatímco před ním více pruhů stojí.

Leos

Jsem zvědav …

Leinad

To pokud řidiči neumí zipovat.
Žel to se stává dost často, že je cedule „za x metrů zůžení“ a nějaký trotl místo zvyšování rozestupu na délku auta vedle se začne lepit, aby mohl na konci pruhu zastavit, jiný trotl mění pruh brzo,…)