Stavba křižovatky Rádelský mlýn míří po více než roce ke konci, proběhla poslední betonáž
Betonování mostu na křižovatce Rádelský Mlýn. Foto: ŘSD
Po dokončení betonáže mohly začít práce na příslušenství mostu.
Po dokončení betonáže mohly začít práce na příslušenství mostu.
Stavba je to super a stavbaři zaslouží vyznamenání. Napadá mne, jak bude využito velké množství odtěžené zeminy, ale to už je taková třešnička. Kéž by to takto šlo dle harmonogramu i jinde. Další velká dopravní stavba v Libereckém kraji bude zanedlouho rekonstrukce a modernizace tramvajové trati Liberec – Jablonec, na úseku z Vratislavic do Jablonce. Zbývá si jen přát, aby i na této náročné dopravněstavební zakázce stavaři ukázali, že dovedou.
Jako větší dopravní stavbu bych viděl rekonstrukci I/35 od křízení s ulicí České mládeže až po křížení s ulicí Košicka, včetně rekonstrukce dvou estakád.
Dále obchvat Svoru, rozšíření Svor – Nový Bor (+ snad obchvat Č. Lípy). Jen na železnici prakticky nic.
Možná, že objemem prací větší, ale ne významem. Tramvaj má prioritu. A nejen tramvaj. Se železnicí z Liberce na Prahu je už nejvyšší čas začít konat něco konkrétního.
😀 😀 samozřejmě že tramvaj má prioritu. Naštěstí jen ve vaší hlavě a v hlavě kolejových fandů.
Železnice má taky obrovskou prioritu, už začíná stavět… V Railroad Tycoon. Takže dokud se bude muset do Liberece jezdit po silnici, bude mít větší význam oprava silničních staveb.
Zato vy máte v prioritách dopravy jasno. Jaký máte názor, že v Paříži omezují rychlost automobylů na max.30km/hod.a prioritu dostávají cyklisté, koloběžkaři a chodci? P. S. Až budete mít někdy čas, najděte si na netu něco o návratu tramvají do francouzských, španělských ale i ostatním měst západní Evropy.
Názor na tyto opatření mám velmi pozitivní. Po Praze jezdím na kole neustále. Omezování rychlosti v zastavěných částech města je správné, upřednostňování cyklistů ve městě na úkor automobilů je také správně. Jsem například přívrženec zhotovení jižní tramvajové tangenty v Praze, avšak dokončení měststkého i pražského okruhu má mít nejvyšší prioritu, jelikož má dopady do všech okolních městských částí. Rozdíl mezi západní Evropou (Paříží, Madridem, Amsterdamem atd.) a námi je, že tyto města mají dokončené městské okruhy. A opravdu na těchto okruzích se rychlost na 30 km/h nesnižuje. Sám píšete o nutnosti železničního spojení do Liberce a já s vámi souhlasím,… Číst vice »
Také se mi líbí omezení rychlosti v Paříži. Palec nahoru.. 👍
Právě proto je nutno prosadit modernizaci železnice z Liberce na Prahu, aby se nemuselo do Liberce jezdit jen po silnici.
Ano zatéká mi do střechy, které je již provizorně podepřená (most na I/35 je v současném stavu již provizorně podepřen s omezenou zatížitelností atd), ale budu řešit květináče na plotě jelikož to mají v Rakousku a je to hezké.
Tohle je asi nejrychlejší stavba co jsem kdy viděl. Do Liberce jezdím často a musím uznat, že tam se opravdu maká. Přibližně stejným tempem probíhá stavba na I/35 v obci Ktová. Škoda, že se takhle rychle nezahajují stavby..
Jupí, a ta kozí dráha okolo tam bude na věky věků ve stejné stopě.
Máme asi deset studií na zrychlení železnice a další určitě vzniknou. Jenže to je věc SŽ nebo MD. Ne motoristů, kteří se potřebují dostat z Liberce do Prahy za méně než 2,5 hodiny.
Takže díky za D10 (+ I/35), které jsou jedinou možností, jak to dokázat a být za hodinu na Čerňáku. A přestavba Rádelského mlýna byla vskutku potřebná. Díky za ni.
A stavba MÚK je taky věc motoristů, jasně.
Přesně přístup MD jsem kritizoval, tak o co vám jde?
Myslím si,že v případě této stavby si stavbaři vyjímečně zaslouží víc než pochvalu.
Termín dokončení je sice plánován na 7/2022,ale brzy po zahájení stavby po dohodě s Krajem slíbili stavaři,že termín dokončení zkrátí a obnoví provoz co nejdříve.A do termínu 7/22 dokončí dokončovací práce za provozu.Myslím,že se o tom toho už napsalo dost. Opravdu tam makají a zdá se,že se jim to podaří do prosince zprovoznit.Snad nenapadne brzy sníh.
pokládat finální povrchy za sněhu je úžas. Nedělejte si iluze, je to v horách a počasí se vyvíjí tak, že může začít sněžit i v Září
Finální povrch pokládali za sněhu a spousty mokrého sněhu třeba na I/14 ve Víchové v prosinci 2007. Drží dodnes. Ono to je totiž i o tom, jak se provede příprava a jak kvalitně se to uválcuje.
Majjí tam napsáno, rekonstrukce do konce července 2022, takže někdo tu lže. Nevěřím tomu, že to zkrátili o 7 měsíců.
Tak si pročtěte starší články. Měnili totiž harnonogram stavby, pracovalo se nad plán v noci, jestli se správně pamatuju.
Já kolem toho jezdím, ještě v pátek tam byl termín dokočení 07/22.
Ještě před zahájením Ministerstvo Dopravy určilo termín „zprovoznění bez omezení“ do listopadu 2021. Terénní úpravy apod, budou probíhat za provozu ještě příští rok.
Richarde, zprovoznění se nerovná dokončení…
Je to silnice I/65, ne silnice I/68.