Docela by mě zajímalo, jestli se při stavbě toho mostu přes železniční trať počítá s tím, že by se ta trať mohla možná někdy v budoucnu zdvojkolejnit (byť s tím zatím SŽ nepočítá).
Michael
3 let
Pokud je v lednu 6 st., nevidím duvod prerusovat jakoukoliv stavbu…
V jeho případě asi z vlaku. Viz úvodní foto v článku. Kolik chlapů musí běhat kolem zašalovaného betonu, aby tuhnul rychleji, to netuším, to nás neučili.
Nekritizoval bych, kdo na stavbe aspon chvili delal, nebo ma stavebni vzdelani tak vi, ze technologicke odstavky jsou neco naprosto standartniho a to v radu i nekolika tydnu.
Docela by mě zajímalo, jestli se při stavbě toho mostu přes železniční trať počítá s tím, že by se ta trať mohla možná někdy v budoucnu zdvojkolejnit (byť s tím zatím SŽ nepočítá).
Pokud je v lednu 6 st., nevidím duvod prerusovat jakoukoliv stavbu…
Úvodní foto není Frýdek, ale Otrokovice.
Díky za upozornění, takto to bohužel poslalo ŘSD
No, je to nějaké divné, protože dle mapy.cz je v místě křížení dálnice se železnicí ještě souběžná silnice a ta na fotce rozhodně není.
Když jedu pres Frýdek aktivita stavební firmy nula k nule .. 2022 to sebou musí hodit.
A jak přes Mìstek?
Nejspíš busem na lince která vůbec nevede kolem stavby. Nebo sedí na druhé straně… Nevím. maka se tam fest.
V jeho případě asi z vlaku. Viz úvodní foto v článku. Kolik chlapů musí běhat kolem zašalovaného betonu, aby tuhnul rychleji, to netuším, to nás neučili.
Nekritizoval bych, kdo na stavbe aspon chvili delal, nebo ma stavebni vzdelani tak vi, ze technologicke odstavky jsou neco naprosto standartniho a to v radu i nekolika tydnu.
Bohužel i slovo standardní je standardně psáno s T. Asi nějaká hromadná nákaza.
Když může mít zástavu prezident republiky, tak proč ne odstávka?
😀
Nejednalo se o žádné technologické odstávky.
Např. na mostě na MUK Frýdlantská nebyla ani noha téměř sedm měsíců…
Co se do těch termínu serete. Termín bude splněn. A pokud to někomu nestačí, ať jde makat na stavbu a venku
to celý den stojíte pod mostem a počítáte dělníky ?