Stavba D11 z Trutnova do Polska se blíží, začne archeologický průzkum
Trasa D11 v Trutnově. Foto: Ředitelství silnic a dálnic
První má být hotový krátký úsek u státní hranice s Polskem.
První má být hotový krátký úsek u státní hranice s Polskem.
Ideální by bylo, kdyby tam archeologové nic nenašli. Pokud ano, znamená to obvykle značné zdržení – viz např. při rekonstrukci žst. Jaroměř, nebo na budovaném obchvatu Jaroměře. Jenže tady nejspíš něco najdou…
Nedávno jsme tudy jeli právě z Polska do Trutnova, a nevím, jak často místní komunikaci na sever používají, nicméně ta dálnice by to opravdu usnadnila. Navíc, pokud se nepletu, pokud se to v Poříčí udělá na vhodném místě, tak to snad místním ani nebude vadit, mimochodem, zdravím do Trutnova, poříčí a Markoušovic…. 😉
Preju teto stavbe hladky prubeh a co nejrychlejsi dokonceni!!
Snad to vše půjde hladce, držím palce!
Ví někdo nějakou aktualitu k úseku Jaroměř – Trutnov, zda to tam je taky na dobré cestě k vyřešení? Děkuji.
No, bohužel. Proto píšu, že snad ten průšvih nebude na dlouho.
Takže se všechno z Polska dovalí za Trutnov a I/37 až do Jaroměře projíždějící vesničkami bude totální přetížené šílenství.
No v první fázi skončí dálnice směrem z Polska 2 km za hranicí.
Ta estakáda bude dělat šílený hluk. Viz např Beroun.
Ta v Berouně je 40 let stará, a navíc o nedostatečnosti protihlukových stěn na ní se mluví už dlouhé roky, ale kvůli vidině rozšíření na 3+3 se s tím nic nedělá.
3+3 okolo Berouna, to budou muset zbourat kus zámku v Králově Dvoře ne?
KD už se rozšíření netýká, myslím, že to má končit za estakádou, tj. někde za sjezdem Beroun – centrum (toho se to týká určitě, protože se kvůli tomu teď přeprojektovává napojení obchvatu u OMV tak, aby tam bylo místo na rozšíření D5). Přesně si teď nejsem jist, jak to tam má ŘSD nakreslené.
Já mám za to, že to rozšíření má být až po exit 22, tedy sjezd na Králův dvůr. Upřímně řečeno si myslím, že by byla chyba to utnout kdekoliv dřív. Když tam občas jedu, tak silný provoz bývá až po tento exit.
Po krátké kontrole zjišťuji, že je to skutečně tak:
https://apdos.roadmedia.cz/Upload/Stavby/508/infoletak_d5-praha-beroun-zkapacitneni.pdf
Jak už jsem psal v Králově Dvoře prochází D5 prostředkem zámecké zahradou a dělí ji na dvě části. (prasa
árna z dob socializmu)
Tak nevím jak se památkářům bude líbit rozšíření a zabrání dalšího kusů areálu zámku. 🙂
Líbit se jim to logicky určitě nebude. Na druhou stranu je to místo už stejně zničené…
Tam je to jedno, v okolí je akorát skládka, elektrárna a průmyslové areály. Rezidenční čtvrti jsou v Trutnově docela daleko.
Postavil si hospodu u silnice na Písek, ale chodili mu tam lidi
Ja měl za to, že D1 kolem Přerova je větší stavba, ale jsem alespoň poučen.
Tady je skoro dvojnásobná cena (Přerov cca 7 mld.).
D1 úsek u Přerova má 10 km . Tento na D11 od Trutnova k hranicím měří 21,1 km
Děkuju chlapi za upřesnění.
už to raději postavte, než do toho nějakej psychouš jebne vidle…
No, jako fór docela slušný.
Nikdo do toho nehodí vidle? Divné…
Stačí, že jsou hozené vidle v úseku mezi Trutnovem a Jaroměří 😉
Pohraničí nikoho nezajímá, počet házených vidlí paradoxně roste s blízkostí k Praze, zdravíme do Suchdola třeba.
A tak se Praha dusí a ve zbytku republiky roste slušná dálniční síť.
a také na moravě…
Jojo, ta rychlost rustu infrastruktury u nas (vyjma Prahy samozrejme) je neuveritelna…
Aby z toho nebyla nova D8, kde se taky dlouho hadali o chybejici usek. Njn
Snad ten průšvih nebude na dlouho.
Už aby to bylo. Ale po událostech poslední doby ve mě stále hlodá podezření, že jistý pan P už se jen tak ze sportu sepisuje žalobičku.
Pan P slibil, ze bude prehazovat seno jen na vychode CR.
Seno? Kdyby k tomu soudu nosil opravdu seno, tak by to soud zkrmil koňovi a nedělal by z toho žalobu.