Státní peníze nám k přežití nestačí, varoval Norwegian
Boeing 787 společnosti Norwegian Air Shuttle. Foto: Jørgen Syversen
Vláda dopravci zajistila úvěry v hodnotě 3 miliard norských korun. Krize v oboru bude trvat déle, připouští firma.
Přežije pouze nejsilnější nebo nejchytřejší, trh se aspoň pročistí od ACMI společností a omezí se globální přesuny lidí …
Je nekde prehled aerolinek, ktere letos zkrachovaly od koronakrize? Myslim,zcela zkrachovaly, uplne prestaly fungovat.
zatím jich zas tak moc není . nad vodou je drží státy, které do nich lijeou až neuvěřitelné peníze.
chleba se začne lámat, až tyto programy skončí.
Chci se zeptat zda budou media psat o tom, ze v CR umrelo za prvni pololeti 2020 min lidi nez za predchozi tri roky za stejny obdobi?
Kdyz uz to stalo praci a tisice lidi 🙂
Tak se jich zeptejte, tohle není portál o pohřební službě.
jasne tohle nebylo konkretne mysleno na Vas, spis obrazne.
Kdyz uz tu mame hafo tech, ktery tu tvrdi kolik opatreni zachranilo zivotu a tak…
Nechci Vás podceňovat, ale stačí se podívat na počty úmrtí na koronavirus ve srovnatelně velkých státech. Na to nepotřebujete palcové titulky v médiích..Na to stačí 5-10min vyhledávání gůglem.
ktery statistiky pls myslite? ty kde se pocitaj do umrti pacienti na jiny chronicky nemoci? ty kde se pocitaj napr. v belgii obeti dopravnich nehod? Proto belgie zadala o sjednoceni postupu pri scitani umrti na covid? To ze na floride prestali pocitat docasne umrti protoze byli obeti covidu i motorkari co se zabili na motorce?
Vyhledávejte ověřené, seriozní, nejlépe vědecké zdroje statistik..číst místní plátky typu českého Blesk nebo Super asi nebudou nejrelevantnější zdroj..A je nutné přihlédnout i k úrovni zdravotnictví v dané zemi…
nemůžeš přece vůbec vycházet z těchto čísel. těch lidí zemřelo méně i díky tomu, že když sedíš defakto dva měsice doma, tak výrazně poklesne počet lidí, kteří zemřeli díky různým úrazům, nehodám a dalším věcem. no, a protože se šláplo na brzdu, tak ani na ten covid jich tolik nezemřelo. spousta lidí (zjevně včetně tebe) nechápe, že díky stopu na jaře neznáme vůbec čísla, kolik lidí by v důsledkui koronáče zemřelo – protože jsme tu žádný koronáč neměli. pokud se chcete dostat alespon k nejakym smysluplnym číslům, tak se podívejte (a do českých reálií převeďte) čísla z UK, spanelska, itálie,… Číst vice »
Koukám zde jen odborníci, i za těch 25 let. může být norek od září rád… 🙂
Však ono se to příští rok zase rozlítá….
Holt nezbývá než se smířit s faktem, že pro všechny zde už nebude místo. A to se týká všech zbytných činností a služeb.
Kalina: jenže většina aerolininek je státní. A tyto společnosti měli problémy i v době maximálního dopravního vrcholu (Al Italia, Norwegian). A vlády své krachující podniky zavřít nechtějí.
Norwegian není státní.
Je to ale skutečně strategický dopravce, neb zajišťuje/zajišťoval dopravu v Norsku/ ve Skandinávii do takových míst a oblastí, kam se jiným, než historickým způsobem v některých ročních obdobích nedá dostat.. částečný OT – proto se třeba o Smartwings říci nedá, že je to strategický dopravce – ČR je vnitrozemský stát ve střední Evropě (žádný polární kruh nebo ostrovy) s poměrně hustou dopravní sítí, kde se všude dostanete vlakem, autobusem, autem.. Co se týká dálnic a silnic, česká vláda by si měla vzít příklad z Polska – tam v posledních letech výstavba dálnic a vysokorychlostních silnic skutečně jede..A u nich to… Číst vice »
strategický dopravca pre Nórsko je keď tak Wideroe a nie Norwegian 😉
zas tak moc jich statnich neni…
To je ten pronlem. Stejme jako Ceske drahy se dotuji firmy typu Alitalia. Hnus.