Stát vybral firmu pro stavbu obchvatu Olbramovic, má začít v dubnu
Silnice I/3, Olbramovice. Autor: Pavel Hrdlička, Wikipedia, CC BY-SA 3.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=40777791
Desetiletí čekání jsou u konce, stavbu jednoho z nejvyhlíženějších obchvatů provede společnost M-Silnice.
Hlavně aby už běžela stavba D3 od cca Jesenice přes Jílové, Kamenný Přívoz směrem na Maršovice. To obcím okolo stávající 1/3 pomůže opravdu nejvíc.
Žádná 1/3 neexistuje, je to I/3 a úsek Jílové – Maršovice by žádné obci nepomohl, protože od D1 po Olbramovice I/3 neprochází žádnou obcí.
Jasně, a ten špunt u Benešova tam asi způsobujou houbaři co? Když bude pro Benešováky snažší se dostat na D3 než najet na I/3 tak by to docela pomohlo. Samozřejmě až bude severní obchvat a napojení na dálnici.
Docela rád bych se vsadil, že se opět nezačne.
Já jsem už takhle koncem loňského roku prohrál flašku. 😃
Já jako motorista už několik let čekám na stavbu D3 středními Čechami.
Čekej dál
Několik let? Haha. Ta stavba má začít za 4 roky, ale na 99% nezačne.
Nejen kvůli tomu, že jde o jeden z nejdražších úseků. Problém bude i to, že na kraji i ve vládě bude podobná koalice.
Takže Andrej Babiš už tuto stavbu neblokuje?
Ne. Společnost Davo Corporation blokovala, je v článku uvedeno.
Holdingová IMOBa to blokovala taky, kvůli klidu na Čapáku.
Doufali jsme, že se už tady takoví bl.ci nenajdou a než jsem odešel na procházku se psem, tak to tak i vypadalo. Bohužel po příchodu se tady zrovna dva objevili :D. Imoba nic neblokovala, zkuste si to vyhledat.
Námitky, na základě kterých MD zrušilo stavební povolení, byly mimo jiné (např. v článku zmiňovaného DAVA), i z Imoby. Zajímavé je, že předtím Imoba za velmi slušné peníze prodala pozemky pro ten samý obchvat, proti kterému později podávala námitky.
A nejspíš je Bureš původně koupil za hubičku..
Loni podal námitky autobazar Davo car a majitel Čapího hnízda. Přeložka se odkládá už více než 20 let a to ještě Davo car nebyl, přesto se to stále odkládalo, jen bylo méně informací.
Sotva tisíc obyvatel, pro takové vesnice se stavět drahé obchvaty nevyplatí.
Přirozenější by bylo, aby si tam místní při houstnoucí dopravě postupně upravovali baráky, aby na straně u silnice měli garáže a obýváky v baráku na straně druhé.
A ušetřené peníze dát prioritně do co nejrychlejšího dokončení dálniční sítě, aby dálková přeprava jezdila primárně po nich.
Ano, můžete si jeden takový barák od místních za slušnou cenu (tzn. takovou, aby si mohli jinde postavit jiný) koupit a ukázat jim, jak se to má dělat… Určitě budou rádi…
– Olbramovická ulice, kterou vede I/3 (která nahrazuje neexistující dálnici) je lemována neobývanými barabiznami. (Za cenu úprav, které tu navrhujete, můžete postavit novostabu.)
– Dostavba I/3 nevisí na penězích.
Pořád by se tam brzdilo ze 90 km/h na 50 km/h, také by to chtělo zrušit přechody pro chodce a ideálně i chodníky. Zrušit také všechny křižovatky, kvůli vozidlům odbočujícím vlevo z hlavního směru a vozidlům najíždějící z vedlejších ulic. I ty výjezdy z tebou navrhovaných garáží by zpomalovali provoz, to by byla radost couvat ven z garáže do souvislé kolony vozidel.
je to sice surový a krutý, ale o ty lidi co tam bydlej vlastně vůbec nejde. jde o to, že se tam úplně zbytečně tráví čas pomalou jízdou ve vsi, což žádný hodnoty nevytváří, jenom spotřebovává. nebo se tam taky někdo může zmrzačit nebo zabít, což jaksi z pohledu státu odepíše „chovný kus“. každej kdo tam vyhnije 5 minut může místo toho 5 minut dělat něco užitečnýho a z toho samozřejmě odvést daně, z čehož stát pak buduje takový na první pohled nesmyslný stavby.
Pane Vachmajstr, voni jsou hlava! 😉
Nevadí vám, že jenom v této vesnici zemřelo cca 15 chodců? Tam jde o to, že ta silnice tu vesnici rozděluje. Přímo u hlavní zase až tolik rodinných domů není…
Ta stavba stojí cca jako 1km dálnice, takže vaše úvaha je dost mimo…
Třikrát hurá. A D3 bude v roce 2079.
My už se po nesvezeme
to se bude lítat 🙂