Nová smlouva na mýto je už veřejná. Většinu prací má dělat TollNet s majiteli na Kypru
Mýtný systém v Česku. Foto: ministerstvo dopravy
Zatímco smlouva s Kapschem na provoz mýtného systému čekala na své zveřejnění více než deset let, nový kontrakt se společnostmi
nj přece nebude velká firma platit daně v tuzemsku, chtělo by to celoevropský bič na tyhle sviňuchy (Google, Microsoft atd.)
co navrhujete, vystoupit z EU?
Jednoduchou věc: peníze jsi vydělal tady, tady je zdaníš a čistý zisk po zdanění si odvez kam chceš, a pokud chceš danit v daňovém ráji tak si tam odvez i fabriku. A pokud by tento princip zavedly největší ekonomiky typu USA nebo EU tak by byl s daňovými ráji konec.
Čichám tunel a bude pravděpodobně velký.
Vážená redakce,
zřejmě máte chybu v kódu, níže zobrazený text (nevím, zobrazí-li se tady, proto jsem text vložil dvakráte a po druhé odmazal znaky „menší než“ a „větší než“) se asi v prohlížeči ukazovat nemá (nad tabulkou):
!– @page { size: 21cm 29.7cm; margin: 2cm } P { margin-bottom: 0.21cm } –>
Už si nepamatuji, ale neměl by komentář mít dva znaky „-“ a ne jen jeden?
Děkuji.
Co kdyby stát začal konečně zadávat zakázky jen firmám, které se neskrývají v daňových rájích a mají průhledné vlastnictví?Proč to Ťok rozhodl v takovém spěchu, stejně jako odvolání ředitele ČD Krtka?Pan Ťok vypadá nevinně a docela neschopně,ale v některých rozhodnutích(sloužících nějaké zainteresované skupině) je velmi energický.Je vidět že má k těmto krokům politické krytí.Sám od sebe by se nerozhodl ani o postavení přechodu pro zvěř nad dálnicí…
Přeci Ano nebude dodržovat svůj vlastní volební slib, ne? 😉 Nejdřív výkřiky, že firmy se skrytou vlastnickou strukturou nebudou obchodovat se státem, aby následně takový obchody byly u nich běžný.
Je vtipné, zrovna úsek I/29 Oltyně-Písek zpoplatněn nebude, přitom ostatní navazující hlavní tahy v jižních Čechách ano (Oltyně-Tábor-Humpolec D1). Ale dává to smysl, kdyby zpoplatili Oltyně-Písek tak z Tábora do Strakonic začnou jezdit přes Milevsko a po II/121 přes Zvíkovské podhradí do Mirotic na D4. Ona ta cesta je už nyní rychlejší a příjemnější právě kvůli téměř nulovému provozu nákladní dopravy na II/121 přitom silnice je lepší než leckteré první třídy 🙂
No jo, stavěla se pro obranu míru a socialismu preventivním útokem na Západní Německo. Podobně neuvěřitelá je Olbramovice-Příbram…. A když to srovnáte se silnicí Strakonice-Plzeň, člověk by zaplakal…
Já pořád nechápu, jak vůbec může někdo chtít vybírat mýtné za silnici I/20… Ten kdo občas jezdí po celé délce, tak mi musí dát za pravdu, že především v úseku mezi Nepomukem a Sedlicí jsou některé úseky hodné sotva III. třídy…obzvláště pak některé průjezdy vesnicemi v tomto úseku jsou v kontextu zpoplatnění zcela absurdní (jmenovitě např. Kasejovice, Lnáře, Hněvkov atd.)…
No právě a balkánské kamiony, které si tu zlevňují cestu, tak se snad vrátí zase na dálnici, když finanční výhodnost klesne.
Sch: Vzhledem k tomu, že dálkové kamiony jedou od Brna mimo D1 a D5, pravděpodobně přes Jihlavu, Pelhřimov, Tábor, Písek, Plzeň. Pak je otázka, zda se jim to vyplatí časově a nákladově.
Jinak od Sedlice do Plzně nelze kvůli obcím o komunikaci první třídy moc hovořit.
To by mne zajímalo, na jakou dálnici se vrátí kamiony, které jedou po 1/20 mezi Plzní a ČB? Nejbližší souběžná dálnice je A3/A8/A25 Regensburg – Linz.