Nová smlouva na mýto je už veřejná. Většinu prací má dělat TollNet s majiteli na Kypru

Mýtný systém v Česku. Foto: ministerstvo dopravyMýtný systém v Česku. Foto: ministerstvo dopravy

Zatímco smlouva s Kapschem na provoz mýtného systému čekala na své zveřejnění více než deset let, nový kontrakt se společnostmi

13 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
thegrid

nj přece nebude velká firma platit daně v tuzemsku, chtělo by to celoevropský bič na tyhle sviňuchy (Google, Microsoft atd.)

AAA

co navrhujete, vystoupit z EU?

Gogo

Jednoduchou věc: peníze jsi vydělal tady, tady je zdaníš a čistý zisk po zdanění si odvez kam chceš, a pokud chceš danit v daňovém ráji tak si tam odvez i fabriku. A pokud by tento princip zavedly největší ekonomiky typu USA nebo EU tak by byl s daňovými ráji konec.

Marek

Čichám tunel a bude pravděpodobně velký.

VS

Vážená redakce,

zřejmě máte chybu v kódu, níže zobrazený text (nevím, zobrazí-li se tady, proto jsem text vložil dvakráte a po druhé odmazal znaky „menší než“ a „větší než“) se asi v prohlížeči ukazovat nemá (nad tabulkou):

!– @page { size: 21cm 29.7cm; margin: 2cm } P { margin-bottom: 0.21cm } –>

Už si nepamatuji, ale neměl by komentář mít dva znaky „-“ a ne jen jeden?

Děkuji.

Bratt

Co kdyby stát začal konečně zadávat zakázky jen firmám, které se neskrývají v daňových rájích a mají průhledné vlastnictví?Proč to Ťok rozhodl v takovém spěchu, stejně jako odvolání ředitele ČD Krtka?Pan Ťok vypadá nevinně a docela neschopně,ale v některých rozhodnutích(sloužících nějaké zainteresované skupině) je velmi energický.Je vidět že má k těmto krokům politické krytí.Sám od sebe by se nerozhodl ani o postavení přechodu pro zvěř nad dálnicí…

Martin1

Přeci Ano nebude dodržovat svůj vlastní volební slib, ne? 😉 Nejdřív výkřiky, že firmy se skrytou vlastnickou strukturou nebudou obchodovat se státem, aby následně takový obchody byly u nich běžný.

PetrN

Je vtipné, zrovna úsek I/29 Oltyně-Písek zpoplatněn nebude, přitom ostatní navazující hlavní tahy v jižních Čechách ano (Oltyně-Tábor-Humpolec D1). Ale dává to smysl, kdyby zpoplatili Oltyně-Písek tak z Tábora do Strakonic začnou jezdit přes Milevsko a po II/121 přes Zvíkovské podhradí do Mirotic na D4. Ona ta cesta je už nyní rychlejší a příjemnější právě kvůli téměř nulovému provozu nákladní dopravy na II/121 přitom silnice je lepší než leckteré první třídy 🙂

Michal

No jo, stavěla se pro obranu míru a socialismu preventivním útokem na Západní Německo. Podobně neuvěřitelá je Olbramovice-Příbram…. A když to srovnáte se silnicí Strakonice-Plzeň, člověk by zaplakal…

Jan

Já pořád nechápu, jak vůbec může někdo chtít vybírat mýtné za silnici I/20… Ten kdo občas jezdí po celé délce, tak mi musí dát za pravdu, že především v úseku mezi Nepomukem a Sedlicí jsou některé úseky hodné sotva III. třídy…obzvláště pak některé průjezdy vesnicemi v tomto úseku jsou v kontextu zpoplatnění zcela absurdní (jmenovitě např. Kasejovice, Lnáře, Hněvkov atd.)…

Sch

No právě a balkánské kamiony, které si tu zlevňují cestu, tak se snad vrátí zase na dálnici, když finanční výhodnost klesne.

noerf

Sch: Vzhledem k tomu, že dálkové kamiony jedou od Brna mimo D1 a D5, pravděpodobně přes Jihlavu, Pelhřimov, Tábor, Písek, Plzeň. Pak je otázka, zda se jim to vyplatí časově a nákladově.
Jinak od Sedlice do Plzně nelze kvůli obcím o komunikaci první třídy moc hovořit.

MartinS.

To by mne zajímalo, na jakou dálnici se vrátí kamiony, které jedou po 1/20 mezi Plzní a ČB? Nejbližší souběžná dálnice je A3/A8/A25 Regensburg – Linz.