Stát přidá 50 milionů na elektronické dálniční známky, systém má zabránit chybám kupujících

Elektronické viněty kontroluje mobilní automat. Pramen: MDČRElektronické viněty kontroluje mobilní automat. Pramen: MDČR

Jednou z úprav má být například možnost změny omezené sady parametrů úhrad i po počátku platnosti známky.

10 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Kopřivák

Při výčtu nedodělků se musím zeptat.
Co vlastně ten systém umí, protože výběr mýta to rozhodně nebude.

Josef Petrák

Výběr mýta řeší Czechtoll svým systémem, ne Cendis a SFDI…

Pavel

Na webu edalnice.cz si můžete v sekci O projektu dočíst, co všechno to obsahuje, včetně finančního rozpadu. Je tam i jakési high-level schéma architektury, byť to není graficky moc hezké. Co byste chtěl vědět víc?

Pražec

Cenově srovnatelné se zprovozněním Kozí dráhy…

Jiří Kocurek

Má to pár milionů zákazníků, zpracovává to osobní údaje, točí se v tom miliardy. S eshopem prodávajícím rybářské potřeby na freehostingu se to srovnávat nedá. Spíš s nějakou menší bankou…

Kalanis

A proč to zpracovává takových věcí když základní, triviální kostru jde navrhnout za 20 minut na záchodě? Na co tomu jsou některé údaje jako telefon? Na Českých dálnicích jsem základní strukturu popsal.

Johnczek

Jedinou vicepraci, kterou bych proplatil z hlediska omezeni chyb uzivatele v tak jiz stupidne jednoduchem formulari (jako opravdu, co je na tom tezkeho vyplnit spz, typ produktu a 2x znacku? Potazmo email a telefon) je to, ze v pripade zadani chybnych udaju bych uzivateli zobrazil doporuceni k odevzdani ŘP a mozna i OP.

Otakar

Když se podíváte na silnice, tak těch joudů jezdí opravdu hodně. Špatné je, že často neznají ani základní pravidla provozu (protože se testy naučili jako básničku, aniž by se nad tím zamysleli) a pak nedají přednost zprava, protože jedou přece rovně, tak mají přednost…

Majkl

Jo cestou do práce dneska večer jsem viděl nedání přednosti zprava jen 2x a 1x ohrozil z vedlejší na hlavní nedáním přednosti. Cesta 15 km přes město. O rychlosti rozjíždění v hustém provozu a zmatkování při odbočování nemluvě. Kdejaká mamina a kouřové co navíc ještě ke svému neumění řízení drží telefon v ruce. 4 stovky za hands free nějaký bluetooth je moc asi. Do toho Tataři s kamionama no pohodička džungle. 😂

Majkl

*lemplové