Stát nyní staví či připravuje až 230 velkých dopravních staveb za více než půl bilionu korun
Stavba D35 v úseku Opatovice - Časy. Foto: ŘSD
Seznam projektů je téměř rovnoměrně rozložen na stavby na železnici a na silnice.
No, máme toho co dodělat, nějak pomalu doháníme vyspělou civilizaci ! Tím, že do toho rejou papaláši a firmy (nemaj sjezd u baráku) a spolky (aby se někomu zaplatila nová technologie) se jen prodražujeme a málo stavíme.
Není tam elektrizace Veselí n.L. – Č. Velenice. Už se o tom mluví dost dlouho, jako o hotové věci.
„a jejichž předpoklad zahájení je v následujících 3 letech“
pojede přes Č.B
tunel do Berouna nic? 🙁
„a jejichž předpoklad zahájení je v následujících 3 letech“
S ohledem na stavby, které jsou sice plánované, ale v rámci úředního schvalování (EIA, územní, stavební řízení) neprůchodné, to vypadá jako, když státu chybí nejen jasná priorizace, ale také strategie jak vybrat, z ideálně několika variant „nejmenší zlo“ z hlediska ekologie atd. Domnívám se, že tam by měl být nasazen tým výborných odborníků a právníků, tak, aby tyto klíčové záměry „procházely“. Zkrátka vědět co chci a taky toho dosáhnout, ale legálními prostředky samozřejmě myšleno. Určitý tlak by měl být na justici, aby nerozhodovala formálně, ale věcně – neboli unést svůj díl zodpovědnosti. Bohužel je to dlouhodobý proces a sklízíme problémy… Číst vice »
Možná by úplně stačilo ty ekology přizvat už na začátku a řešit kritická místa společně. Shoda se nakonec vždycky najde.
Ekology (vědce) bych klidně přizval, ekoteroristické spolky ať taky klidně vyjádří věcné připomínky, ale rozhodně se s nimi nesnažit dohodnout za každou cenu. Jednak by znamenalo vychýlení ve prospěch jedněch zájmů (které ve skutečnosti nemusí mít s přírodou nic společného), a jednak se dohodnete s jednou skupinou, a soudit se s váma bude jiná skupina nebo jednotlivec.
Kez by se po techto nekolik let pripravovanych projektech dalo jezdit. D1 u Rikovic a napriklad D49 jsou naprostou katastrofou a rozhodne se je nepovede tento rok zahajit. Jak rikam, kez by se po smelych planech dalo jezdit, to bychom byli jednoznacne velmoc.
Realita je bohuzel typicky ceska, zadrena, zastavena.
ať postaví tratě kolem Prahy D0, D3 a D52 a neplýtvá penězi na vesnice
D52 je taky mezivesniční dálnice 🙂
Bravo. Tleskám. Na papíře to už všechno máme. Tak doufám, že do toho někdo po volbách nehodí vidle.
Hlavně nehodit ty papíry po volbách do koše.
Hlavne blázni zo spolkjov alá Voda z Tetčic a Deti zeme
Těch bych se tak nebál jako možné příští vlády. Bohužel některé strany co mají naději na služný volební výsledek IAD zrovna nemilují. Po pravdě řečeno z toho co se děje v naší matičce stověžaté mě jímá děs a hrůza.
Myslíte katastrofálni ekonomická situace tohoto státu? Babiš nasliboval, narozdával a napůjčoval si, a kdo to má teď platit?
a kdy započne dostavba d4? neměla už běžet ted v dubnu?
Čeká se na dokončení finančního uzavření. Podle smlouvy na to je čas do 15. května, stále se očekává, že by to mělo být dřív. Aktivně se na tom pracovalo i přes víkend. Mezitím už také proběhlo kácení mimolesní zeleně.
Doporučuji sledovat toto fórum, uživatel martini poskytuje insider info z ministerstva 😉 http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=80&t=4837&start=700
tak teď jsi uživateli martinimu hodně pomohl 😉
První co mě napadlo, když jsem to tu viděl 🙂
Je to veřejné fórum, obsah je viditelný i bez registrace. Web je indexovaný vyhledávači, není problém ho vygooglit. Tak jsem ho ostatně našel já. Nedává tam žádné důvěrné informace, prostě jen má info z první ruky a objeví se tam trochu dřív než v médiích.
Nemyslím si, že by můj odkaz vedl k nějakému zpřístupnění tajných informací, či nějak měnil jeho postavení. Kdyby šlo o nějaké skryté informace, samozřejmě je nebudu zveřejňovat, ale jsem přesvědčen, že jsem nic špatně neudělal.
Už běží, kácí se stromy.
Když už jsme u těch nezapočatých staveb, proč se zatím nebylo vypsáno VŘ na obchvat Nové Paky, i když je už měsíc pravomocné SP?