cargo

Stát nechá rozhodnout o zpoplatnění silnic I. třídy kraje a města.

Mýtný systém v Česku. Foto: ministerstvo dopravyMýtný systém v Česku. Foto: ministerstvo dopravy

Ministerstvo dopravy definitivně potvrdilo, že v soutěži na nového provozovatele mýta poptávalo něco, co ani nejspíše nevyužije. Stát chtěl k

Zpět na článek
6 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
petr.r

na slovensku to mají taky za 0eur, ale je dobře a to ťok dostane ode mně 1 za to memorandum, nebot třeba obce platí za dopravu jak třeba osobní nebo nákladní a kdyby bylo mýto všude, tak by se ty poplatky určitě zvedly.

J.L.

Typický přístup MD – hodíme to na někoho jiného.
Ještě bych přizval místní svazy zahrádkářů jako zde: https://domazlicky.denik.cz/zpravy_region/modernizace-trati-holysovske-neohrozi-20150410.html.

Dispo Tf

Nepochopitelné, hlavní trať do Bavorska se kvůli par obyvatelům postaví jednokolejná a v původní stopě, zajímalo by mne kam MD chce nacpat nákladní dopravu, proste velmi nezodpovědné rozhodnutí.

železničář v důchodu

Provokujete skutečně kvalitně a zkušeně – když si někdo „v zápalu boje“ včas nevšimne, že ten článek je bez několika dnů 3,5 roku starý, tak je tady o „hafo“ vzteklých komentářů (především od „VRT šotoušů“) v pohodě vystaráno …

J.L.

Ano, 3,5 roku starý, nicméně trať 180 se bude „modernizovat“ dle varianty 4e, tj. jako jednokolejná přes nesouhlas nákladních dopravců.
Jinak řečeno, D5 a silnice I/26 zůstane nadále hlavní tepnou pro dopravu nákladů. V Holýšově sice budou mít ticho od vlaků, ale smrad od náklaďáků.

J.L.

Ještě drobnou poznámku: Nemyslím, že VRT má v maličkém a členitém Česku velký smysl, ale varianta 4e má na mnoha místech maximální rychlost 90 km/h.