Startuje linka z Pardubic na Lipno. Jízdenky bude prodávat i FlixBus
Autobusy společnosti Enjoy Europe. Pramen: Enjoy Europe/FlixBus
Startuje nová autobusová linka z Prahy přes Hradec a Prahu na Lipno.
Startuje nová autobusová linka z Prahy přes Hradec a Prahu na Lipno.
partnerský dopravce Skript na svém webu uvádí zajímavou informaci:
Od 1. září 2020 na lince 610003
Hradec Králové > Pardubice > Humpolec > Tábor > České Budějovice
http://www.skript-bus.cz/linkova-doprava.php
O tom se tu píše už nějakou dobu Mlho
Úplně zbytečná linka, za chvíli ji zruší. Kdysi jezdil i Regiojet z Krumlova do Lipna nad Vltavou ale toto prodloužení zrušil pro nezájem. Kdo by se na Lipno trmácel autobusem, každý pojede autem.
Skutečně pozoruhodny argument. Jak si vlastne vubec vysvetlujete existenci verejne dopravy?
no tenhle argument není tak absurdní, jak na první pohled pro neznalého vypadá, v první řadě je potřeba se zamyslet na důvodech konání cest, (například) když jede někdo na úřad do Prahy, má víc důvodů jet veřejnou dopravou než autem (zácpy v Praze, problémy s parkováním), na druhou stranu, když jede někdo na dovolenou má naopak více důvodů jet autem (hodně zavazadel, věcí, více osob=“drahé“ jízdné) zvláště pokud jede někam, kam jezdí jen bus, dále je dobré si uvědomit, že na Lipno jezdila řada dopravců a nikdo to dlouhodobě nevydržel, to nesvědčí o nějakém masívním zájmu cestovat busem na Lipno,… Číst vice »
Myslíte komerční??? No možná se vám to bude zdát neuvěřitelné, ale vysvětluji si ji jako výdělečnou a pokud ne, tak prosím jen o vysvětlení z čeho budete platit provoz této linky? Možná máte nějaký revoluční nápad, na který pan Jančura ani ostatní dopravci nepřišli
U Regiojetu byl problém v tom, že díky prodloužení části linek na Lipno, potřeboval více autobusů, řidičů a vznikali v Krumlově větší prostoje, navíc obsazenost na a z Lipna byla nízká.
Tady u toho individuálního spoje je otázka, jestli se vyplatí jezdit na Lipno nebo nechat stát v Krumlově autobus déle.
„navíc obsazenost na a z Lipna byla nízká“
tohle je právě ta stěžejní informace, kdyby obsazenost byla velká, určitě by to Jančura ponechal…..
pak je na místě položit si otázku, zda právě Enjoy bude úspěšnější
No určitě nebyl problém této linky na Lipno v tom, že by potřeboval více autobusů. Pokud si vzpomínám, prodloužení bylo pouze pro dva páry spojů denně, což o moc víc autobusů nespotřebuje, vzhledem k tomu, že v Krumlově v průměru „odpočívají“ cca 4 – 5 žlutých autobusů než vyrazí na linku, ale jde o to, že zájem o cestu na části této linky byl skutečně nízký a proč platit tedy pohonné hmoty, poplatky za stání busu, licenci linky (i když to je jednorázový poplatek), když se může otočit v Krumlově. Prostě na Lipno jezdí skupiny lidí a rodiny a ty… Číst vice »
Tak autobusy mají, řidiče stejně nějak platit musí i když díky covidu nejezdí, tak se to aspoň zkusí, třeba to nějaké tržby přinese.
Z Hradce bych to vzal ještě na Trutnov, pak Prahu a přidal bych také Chomutov.
to je dobré! 😀 a trefné, osobně moc nechápu ty Pardubice, ty pro bus dopravu nikdy moc lukrativní nebyli, nevím tedy jak úspěšný byl ČEBUS v první polovině 90. let ale jinak všichni co jezdili z Pardubic na Prahu toho docela rychle nechali
Naucte se psat to je cestinarsky freestyle
má to vliv na dojivost nebo na přírůstky? 😀
to sice nema, ale fakt se to blbe cte.
tak se napřed oba dva naučte sami psát česky, tj. s diakritikou, až potom rejpejte
„FlixBusu doposud přímé spojení mezi Pardubicemi a Prahou chybělo.“ Myslím, že takovéhle spojení chybělo leda šotoušům, ale FlixBusu ne. Na téhle trase se nedá autobusem konkurovat vlaku. Pro úsekovku Hradec-Praha už to bude podstatně zajímavější, ale tam je zase problém v tom, že HK-Praha se jezdí hlavně v pracovní dny, zatímco Enjoy pojede jen v pátek a nepracovní dny.
Tlumivka ohořelá: Někde se nechali slyšet, že budou jezdit celotýdenně.
Ale pokud solupracují s Flixem, tak bych asi raděj počkal, jak se to….
to flixbus nemusí zajímat, pokud bude jen prodávat jízdenky a neponese riziko tržby, on bude mít v síti další trasu, tj. nabídne víc možností cestování, prodá víc jízdenek……
Čekám na zveřejnění JŘ HK – ČB přes Humpolec.
Doufám, že to nedají 15min. před Car Tour
Z Pardubic do Prahy přes Hradec 😀
…jsem vážně zvědavý, jestli tento „projekt“ dlouhodobě udrží. Ale držím palce….
Nevydrží, ale nechme se překvapit
osobně si myslím že nevydrží, zatím žádný dopravce, který přišel s nějakou „inovativní“ jinak řečeno neobvyklou linkou to dlouho nevydržel, ale uvidím
Hradec a Pardubice jim vybere Car Tour, který místní klientela dobře zná, protože tahle linka jezdí do Budějic už dlouhá léta (BTW, odjezd nové linky z Pardubic 1 minutu před Car Tourem, to bude určitě náhoda). Z Prahy do Budějic jede ve stejný čas žluťák, který navíc odjíždí z Knížecí (zatímco za Enjoy člověk musí na Roztyly nebo Čerňák). Příjezd do Budějic má Enjoy ve stejnou dobu (jako SA a Car Tour), ale jsem moc zvědavý, jak bude Enjoy stíhat jízdní doby, protože žluťák má cestou z Prahy do Budějic jedinou zastávku, zatímco Enjoy jich má 11. Upřímně, každému novému… Číst vice »
A hlavně bych určitě chtěl jet nějakým obyčejným Mercedesem bez služeb namísto luxusním žlutým Irizarem s vybavením FUN a Relax, záchodem, kávou a jedinou zastávkou a který ještě jezdí po hodinách. 🙂
Koro: Všichni ostatní jistě chápou, že pro cestující z Pardubic do Prahy ta linka nebyla zamýšlena…
takže proč Pardubice? myslíte, že kalkulují s přepravou místní frekvence Pce-HK? Podle mě je to asi proto, že jejich partner má zázemí v Pardubicích. Jinak mi ty Pardubice nedávají smysl.
Kakov:Kalkulují s cestujícíma Pardubice – Jižní Čechy.
Tím netvrdím, že takových bude nějaké zajímavé číslo, to už spíš ten Hradec.