Stadler poprvé pronikl s tramvajemi do Itálie, do Milána jich dodá až 80
Tramvaj Stadler Tramlink pro Miláno. Foto. Stadler
Nové tramvaje budou obousměrné a nízkopodlažní, nahradí starší vozy v metropoli Lombardie.
Nové tramvaje budou obousměrné a nízkopodlažní, nahradí starší vozy v metropoli Lombardie.
Zato to co jezdí v Liberci je spíš smutné než k zamyšlení.
Peter Witty jsou legendou a velmi oblíbené i mezi místními…. Krasně se dalo pozorovat, jak když jely dva různé vozy za sebou na tutéž konečnou, jak se místní cpali do starého vozu… A krásná vzpomínka když jsme se vraceli na hotel v noci, jel Peterwitt, a řidič se jen zeptal kam jedem…. a pak fičel durch, těm pár místním skutečně jen přibrzdil, ani se nezastavovalo…. tak jsme společně ještě s jedním japonským parem který to také zaujalo zůstali, a s vozem a řidičem projeli asi 3 konečné a 2 hodiny… I pro nesotouse zjevná romantika která se už jen těžko… Číst vice »
Ty staré, převážně dřevěné, tramvaje z 20 let jsou nádherné, ale hodí se spíš na historické a nostalgické jízdy. Nové tramvaje budou určitě přínosem, avšak mnohem horším problémem Milána je tristní stav kolejí a ten žádná nová tramvaj nevytrhne.
Copak z 50., i z 20. let 🙂
Taky jsem byl celkem překvapen, když jsem byl v Miláně poprvé, z toho, jak vypadá tamní tramvajový provoz. U jednoho z nejbohatších regionů v celé EU jsem čekal trochu jiný level.
Nezapomínejte, že Miláno je v Itálii …
Ano, ale přeci jen, Lombardie není Kalábrie. 🙂
Tak v posledních desítkách let narval Milán spoustu peněz do metra, podzemního S-bahnu či autobusů, tak holt tramvaje včetně infrastruktury trochu ostrouhaly. Na druhou stranu předpokládám, že tramvaje z 20. let zůstanou – jsou jednou z atrakcí města.
Jenže cíl není primárně náhrada tramvají Peter Witt, ale hlavně novějších kloubových Stanga, americké čtyřosáky jsou legendou, která nezmizí (mimochodem jen díky ATM jezdí zase i v USA v San Franciscu).