Stadler dodá 19 elektrických jednotek pro provoz v údolí Mosely
Jednotka Stadler Flirt pro síť MoselLux, vizualizace. Pramen: Stadler
Zajímavostí je jednosměrný princip pro přepravu kol, která budou mít vyhrazená místa v obou koncových vozech.
Na této trati v současné době jezdí Stadler Kiss moderní a s větší kapacitou, tak proč by je mělo nahradit toto?
Přesně tak. Z Koblence do Trieru Stadler Kiss CFL, který pokračuje do Lucemburku a druhý díl, tuším Flirt DB do Saarbrücken. Obojí nové jednotky. Asi jsou v Německu bohatí, že můžou pár let staré vlaky nahrazovat.
To jsou RE, nebudou tyto Flirty pro zastávkové RB, kde v současnosti jezdí Talent 2?
Ví někdo hodnotu dodávky?
EMU 310 pro Jihomoravský kraj předloni nabídnul Stadler za 179 milionů/vlak.