Správa železnic završila rekonstrukci výpravní budovy ve Veselí nad Lužnicí

Nádražní budova Veselí nad Lužnicí. Pramen: Správa železnicNádražní budova Veselí nad Lužnicí. Pramen: Správa železnic

Součástí nádraží je i druhá polovina srostlého objektu, která patří Českým drahám a zásadní rekonstrukcí neprošla.

16 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Ondřej 2

A ten barák drah opraví za dva roky. Opleskaj ho polystyrenem se zelenou omítkou. Aby se to nepletlo.

Marek

budova krásně prokoukla, moc hezký je ve Veselí i podchod

Vlastimil Kocurek

Jistěže prokoukla, ale mohla se zvolit jiná barevná kombinace, např. ta žlutá jako základní barva. Prostě vypadá to docela bizarně.

Marek

Vypadá to tak, jak to vypadalo dříve.

Jiří Martínek

Naopak by jiná barevná kombinace byla perverzním dílem bestiálního maniaka!
Jedná se o stavbu Českomoravské transverzální dráhy, která stavěla všechny objekty dle normalie, kde bylo režné zdivo z červených cihel doplněno bosáží z bílé omítky. Jedná se o velice vkusnou architekturu!

Vlastimil Kocurek

Možná špatně vidím, ale režné zdivo z červených cihel ani bílá bosáž tam není. Navíc bosáž ani nikdy bílá nebývá Z detailu budovy na sníku zcela vpravo dole je 30 cm skutečná bosáž.

Karl vB.

https://foursquare.com/v/%C5%BEelezni%C4%8Dn%C3%AD-stanice-vesel%C3%AD-nad-lu%C5%BEnic%C3%AD/4c504bee1886c9b686547528?openPhotoId=5578805d498e097fa9061635
Původně jsem chtěl poslat tuhle fotku, dokumentující stav budovy před opravou, ale nějak jsem se ukliknul.

Karl vB.

Ach jo.
Tak já holt taky připojím jeden „komentář za každou cenu“, abyste se necítil osamocen…
…a povedzte nám súdruh Kocúrik, ako vyzerá to vaše režné zdivo na žlto, to je neni bizár?
https://foursquare.com/v/%C5%BEelezni%C4%8Dn%C3%AD-stanice-vesel%C3%AD-nad-lu%C5%BEnic%C3%AD/4c504bee1886c9b686547528?openPhotoId=610932e5bb66485f795f8bac

veli.k

Obecně je škoda, že po rekonstrukcích často Správa železnic dává přednost pronájmům prostor jen velkým nadnárodním řetězcům. Všude je Relay, Pont, Mr. Baker. A místní, lokální a tradiční podniky končí, končí určitá různorodost, duch místa. Třeba se to jednou změní.

Tom

Tradiční místní hospoda není in. Někdy mi přijde že ty Relaye, Mr Bakery, Ponty a podobné zbytečné nádražní kšefty jsou od nějakého kamaráda vedení SŽ.

veli.k

Kdyby tam to pečivo bylo alespoň dobré, nebo nabízeli nějaké lokální produkty. Ale unifikovaný sortiment napříč celou ČR mě nezaujímá tedy moc…

SaulGoodman

Vím, že tady s tím nepochodím, ale já jsem zase opačný případ. Na takovémhle místě ocením právě ten unifikovaný řetězec, protože i když jsem tam nikdy nebyl, mám jistotu nějaké jednotné kvality, sortimentu, chuti. Místní podniky můžou být super a rád je navštívím, ale spíš někde při procházce městem, v místě kde často potřebuji něco narychlo, dám přednost jistotě.
Holt tisíc lidí – tisíc chutí…

Jan P.

Tak jestli je pro vás to rozpékané předražené pečivo bez chuti a nápadu vzorem kvality, tak potěš Pánbůh.

XYYY

Ve Švýcarsku najdete na nádražích taky stejnou nabídku – KKiosk, Migros – tam někde mají i „pokladnu“ … + něco „z místa“.

U těch řetězců je jistota, že budou platit nájemné, resp. jsou schopny platit vysoké nájemné. Naproti tomu český hospodský není schopen ukojit nenasytného vlka SŽ – viz Mariánky, Cheb … tak tam hospody zanikají …

Dan

Ocenil bych, kdyby na každém trochu větším nádraží byl místo Pontu nějaký řetězec s lepším sortimentem a cenami. Co vím, povedlo se to jen v Praze (Billa) a Košicích (Lidl). Kéž by se to rozšířílo víc. Aby si člověk cestou do/z práce nakoupil a nemusel už jinam. Taky více lékáren na nádražích by bodlo…

J.K.

Ad další komerční využití – opět tam dle logiky SŽ ubytování nebude, protože se osvědčilo?:)