Správa železnic zachrání výtopnu v Litomyšli

Vodárna v Litomyšli. Foto: Správa železnicVodárna v Litomyšli. Foto: Správa železnic

Město bude se Správou železnic hledat využití budovy.

26 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Pavel

Trať do Litomyšle je na zrušení. Tohle je příklad špatných a ještě horších rozhodnutí. Když se stavěla trať na Prahu, tak měla vést právě přes Litomyšl. Ale radní řekli jasné NE. Nechceme u nás žádné divné novinky. Bude nám to plašit krávy. No a tak železnice vede přes Ústí n. Orlici. za což Litomyšlákům děkujeme každý den a ještě bychom jim měli naúčtovat cenu za připravovaný tunel z Ústí n. Orlici do Chocně. No a když za pár let místní zjistili jakou fatální chybu udělali, a jak se z vesnic kudy vede železnice stávají města, tak se snažili postavit trať… Číst vice »

Vlastimil Kocurek

Pan starosta Břídil či Brýdl, nebo jak, udělal velkou botu, prostě tlačí peníze tam, kde nejsou vůbec zapotřebí. Aby mu to později, až ho budou tlačit z místa pryč, nepřipomněli.

Vlastimil Kocurek

To je neuvěřitelné, myslel jsem, že je u nás zastupitelská demokracie, ale de facto je přímá a stačí na to nějakých 5 podpisů, aby se hyzdila krajina i města. Příznivci železnic tvoří dejme tomu jedno procento obyv. ale 99 % lidí se pak bude koukat na tu hrůzu.Tak když se potkají dva papaláši, kteří de facto nejsou nikým řízení a mohou si dělat co chtějí tak ozdobí naši republiku těmito hrůzami a využití navíc nebude vůbec žádné. Tak vám pánové gratuluji k úžasnému rozhodnutí. do takové rubriky, kde je to SŽ už člověk chodí se strachem.

provokatér

Jestli to ovšem ve skutečnosti není tak, že úředníci ze SŽDC s překvapením najednou zjistili, že tu šopu používá už 40 roků traťovka jako garáž pro vozejk (motorovou drezínu), a Svoboda toho využil kzáchraně svých odměn a dojel se udělat hezký u Brýdla, než stihne zbytečně utratit peníze za náhradní novostavbu nějakého luxusního nového hradu traťovky kamuflovaného jako garáž pro motorový vozík (se „zázemím“)!

asdfg

Ne, v Litomyšli traťovka nesídlí. Traťovka má zázemí v Chocni.

Rudolf Tuček

Krajinu hlavně hyzdí kostky s plochou střechou, mraky nových RD a různé gigantické skleníky.

zdeno

Pravda, ale není to jen o krajině, „Tančící dům“ a jiné „novostavby developerů“ dělají ze staré a krásné Prahy něco strašného na pohled….

Gwann

tak tancici dům je ještě krásná stavba. okolí anděla řve mnohem více…

Gwann

tak první vlaštovka. teď ještě zachránit nějaké ty drážní záchůdky, vechtr a nádraží v jevíčku

Dominik

A co je na Jevíčku, tak zázračného, že by se mělo zachovat? Navíc ani město o něj nejeví velký zájem, to jen nějaký šotouš chce, aby mu to město, pro jeho potěchu, opravilo.

Gwann

neni na něm zázračného nic. jen nevím, proč ve chvíli, kdy část obyvatel za chvíli nebude mít co žrát, bude stát likvidovat za mnoho milionů nikomu a ničemu nevadici staré chátrající baráky mimo civilizaci. nebo desítky let zavřené dřevěné záchodky aj.

kdyby tady v té vytopne byla skautska klubovna, zázemí místního sotospolku či hospoda, tak furt lepší než ji zbourat

Jiří Kocurek

Tady máte jednu: https://mapy.cz/s/hacekosulo

Byla předmětem obrovských sporů, neboť se něko rozhodl, že za každou cenu přemístí peron na opačnou stranu přejezdu a nově tak bude ta budova zavazet.

Jiří Kocurek

Kolik člověkohodin se v tom utopí při tom hledání využití? Jestli by nebylo lepší to městu prodat jak to je byť za symbolickou 1 Kč a dotyčný zaměstnanec (zaměstnanci?) by se věnovat například projednávání váznoucích projektů jako je druhá kolej z Velkého Oseka, nová trať kolem Bezpráví…

Petr5

Kocourku, běž raději za kočkama. Každý druhý příspěvek je váš a každý první z nich je jen o jedovatých slinách.

Hans

Tak takhle se to dělá, nejdřív vyhlásí, že to zbourají, a pak to s velkou slávou sami před sebou zachrání…

standa

pane bože !!!!!!! mě trefí snad už z takových info!!! místo aby šla lokálka od chocně pod dráty to vypadá že se spíš vrátí do historie páry…

Dominik

Drátovat trať do Litomyšle? Z jakého důvodu, ten provoz tam zas tak velký není a nejsou ani plány ho posilovat.

Vlastimil Kocurek

Proč bY tam dráty nemohly. Jsou státy, kde jsou dráty všude.

Alibaba

Až budou jezdit vlaky do Litomyšle po hodině, tak možná se dá s elektrickou trakcí uvažovat.
Choceň – Mejto je na tom o hodně lépe. Jen by se v Mejtě na městě měla trať zahloubit pod zem (hloubený tunel), aby se trochu zrychlila.

svojsin

Například??
Je to nějaký stát, kde se s lokálkama „nezametlo“?

Gwann

on úsek mýto-litomyšl není zrovna vrcholně užívanou částí trati. mnohem víc vlaků jezdí mýto – choceň. takže dráty neeee

Standa

To byla nadsázka.. Furt lepší než zachovat toto!!!!!!!!

Gwann

a proč ji nezachovat?

glosátor

A ví také aspoň někdo, co všechno je považováno za ty „nepůvodní přístavky“ a kdy byly vlastně přistavěny? Aby totiž nebyly ve skutečnosti třeba jen o pár měsíců mladší než „historické jádro“ toho objektu, takže po většinu doby existence vodárny fakticky existovaly a sloužily …

Facepalm

Věřte nebo ne, existují lidé, kteří to poznají. Navíc zde je to jasné na první pohled i lehce poučenému laikovi – ta věc s placatou střechou napravo od vrat do remízy a pak ten přístavek vepředu na titulní fotce. V prvním případě bude rozdíl ve stáří tak 80 let, ve druhém tak 30.

Jakuza

Ty přípravky ktere z toho delaji smysluplnou budovu pro orgabizace typu skauti atd…..