Správa železnic začala vysekávat Kozí dráhu z porostu, chystá hubení plevele
Na Kozí dráze se objevili dělníci, únor 2020. Pramen: Facebook
Na zanedbané Kozí dráze (Děčín – Oldřichov u Duchcova) se v těchto dnech objevili dělníci, kteří trať čistí a zbavují
Na jedné straně se stále čte, jak SŽ nebuduje koridory, VRT, uzly… a pak chcete zachraňovat i trať, kde jezdí 0 nákladů, 0 osobní dopravy, možná nějaký výhled na výletní jízdy… Stejně si myslím, že často kraje objednávají vlaky na některé tratě jen proto, aby se tam nezastavil provoz úplně. To se pak voličům špatně vysvětluje. U silnic to neplatí, o ty se starají tak či onak, takže autobusy jezdí jen po-pa 2 spoje za den a ještě pořádně vymetací, ať stačí jedna linka místo tří, místo toho na vlaky je nějaký min. požadavek od SŽ, tak to musí objednat… Číst vice »
„jak SŽ nebuduje koridory, VRT, uzly… a pak chcete zachraňovat i trať, kde“
Jednak – VRT apod. jsou investice o řádově vyšších částkách (v absolutním vyjádření) než za běžnou údržbu vedlejší tratě.
Ale hlavně – SŽDC tedy reálně nedělá ani jedno – ani nebuduje VRT, ani nebyla schopna udržet v provozním stavu trať, na které ještě v létě 2015 (co se týče úseku Děčín – Telnice) jezdily sezónní vlaky. Od dalšího roku (2016) tam Ústecký kraj předpokládal zavedení linky T2 (nově zavedených Turistických linek Ústeckého kraje), ale už tak učinit nemohl – Dobrá správa ji mezitím učinila nesjízdnou.
Jak budou hubit plevel ? Připojí cisternu s Roundapem a budou to rozstřikovat ?
Ano, to jste to zvěrstvo nikdy neviděl? Mají na to takový kropící pluh na MUVce… Dost lituju lidi, co s tím jezděj.
jj, já jsem to viděl.
Tvl, tady je ukázkový příklad totálního selhání celého aparátu řízení. Selhal lokální manažer, který nezajisil co mu ukládá zákon. Pokud nezakročil jeho nadřízený, selhal taky a jeho nadřízený taky. Nevím, kolik úrovní řízení na SŽ mají, ale tady evidentně selhaly všechny a v tom případě měl zakročit stát, kterému se SŽ jako státní organizace zodpovídá. Taky nezakročil ani na jedné z úrovní. Jestli tu trať přivede do provozuschopného stavu SŽ (udržovat provozuschopnou ji ukládá zákon) sama svými prostředky, tak je mi jedno jestli si na to vypíše nějaký projekt, který si uhradí sama včetně realizace, byť třeba s nějakou unijní… Číst vice »
ČD nic neoptimalizujou, ty jen jezdí tak, jak si to KRAJ objednal. A že si to za „vlády“ Šulce objednal záměrně tak, aby s tím nikdo nejezdil a potom mohli říct, že tím nikdo nejezdí, tak tu dopravu neobjedná, je veřejné tajemství už od doby, co se tak stalo.
A už je to zase tady. Bude se dělat projekt! Proč? Na co? Snad jde jen o zanedbanou údržbu, takže se trať vyčistí doplní scházející materiál, podbije se a jezdí se! Nebo ne? Nebo se zase za každou cenu musí dokázat, jak je tam třeba desítek a stovek milionů, aby se někdo napakoval a dokázalo, jak je špatné to opravit? Nejde o investici, ale pouze o neprováděnou údržbu. Škody za to by měl někdo zaplatit, aby to do budoucna každého přešlo.
Na podbíjení se musí udělat projektová dokumentace, musí se zaměřit stávající stav geodety, a to v té džungli asi dost dobře nejde.
No stát zřejmě chce trať před předáním do užívání soukromníkovi do náležitého stavu. Zásada správného hospodáře.
Co to zase meleš?
Já osobně si myslím, že rušení tratí které zde tak všichni vehementně prosazují je celkem dobrá blbost. Zachovávat tratě má smysl hlavně do budoucna, protože je jen otázka času kdy lidi budou nucení zase do vlaků nasednout. Stačí si položit jednoduchou otázku kolik z Vás co tu prosazujete auta bude ochotných zaplatit třebas 60 Kč za litr benzínu nebo zaplatit o 200% dražší jízdenku za autobus. Jasně možná se to netýká ted nikoho z nás, ale naše děti už si to mohou zažít beru-li jejich věk + – nyní, že jim je 10 let.
Nebo si vážně myslíte, že pod ropným vrtem sedí trpaslíci a čůrají tam ropu. Asi ne, takže jednou dojde a vlaky zase dostanou daleko větší smysl. Nebo snad budete ochotní platit za plato vajec 250 Kč, za litr mléka 90 Kč, za půlitr piva v obyčejné vesnické sídlištní zdůraznuji obyčejné hospodě 100 Kč, za máslo 150 kč, za televizi přístroj v základním provedení 50000 a více, za letenku která dnes stojí v průměru 10000 Kč od 750000 a více Kč. Takže na ropu jezdí auta, autobusy i vlaky. Jenže tratě se dají elektrizovat a elektřina vyrobit vítr, slunce voda. Neříkám,… Číst vice »
Jen maličkost, ony zmizí brzy i ta biopaliva, protože není možné půdu ničit takovými rostlinami, zejména když bude potřeba pěstovat rostliny pro obživu, rostliny pro zachycování vody, pro dobytek apod. Donekonečna nebude možné odněkud něco dovážet, protože celosvětově hrozí problémy s kvalitními a potřebnými potravinami, je nutné zajistit dostatek vody a to trvale, udržet stav krajiny a odolávat klimatickým změnám. prostě státy budou muset být co nejvíc soběstačné a i ekonomika bude vypadat úplně jinak. Jenže vykládejte to naivním lidem, navíc bez potřebných znalostí.
No, pivo za 100 a máslo za 150 zase tak daleká budoucnost není. Toho se dočkáme velmi brzy ještě i v korunách.
a proto ať si alkáči užívají dokud je v normálních hospodách točený jenom za 5O.. Upozorňuju že v normální – tedy ty kde jsou pivovarem garantovaný jakýs takýs standardy – Kozlovna, Budvarka, Potrefená Husa, Originál Gambrinus, Bernard Pub, Šalanda, Pilsner Urquell Origál restaurant…
Alkáči chlastají krabičák za 35 kč/litr. Což by cestovatel měl vědět. A místo nuly se nepíše velké ó.
Tomu říkáte normální hospody?
pan se asi toho original gambrinusu predavkoval. a kdyz jsme v tom usteckym kraji, tak musim rict, ze takovej breznak je celkem pitelnej a za stovku jsou zatim tri. :)))
Ty budeš pěknej magor. V Potrefený huse nepijou ten jejich vývar z Vltavy ani zaměstnanci. Detto nějaký Krušovický Palandy a jiný výčepy nápojů pivního tyou.
a ty vlaky budou jezdit na jakou energie? ze sluníčka? co když nebude svítit? Když bude 60kč/ltr benzínu, tak nafta do vlaku taky bude za více. a cena jízdného taky, takže rozdíl oproti autu/busu bude pořád dost podobný. Dále nároky (náklady) na mzdy pracovníků na dráze se budou zvyšovat (třeba i tím, že jim dopravce bude muset koupit „lítačku“ na celou ČR) , tak pak člověk třeba zjistí, že vlak je podobně drahej jako jet autem i při 60kč/litr benzínu
S jádro neexistuje ???
a bude to časem stačit? nebo se snad bude stavět další jádro, tam padne hodně energie (a peněz) na výstavbu!!! To je snad někdy lepší jezdit na naftu…
V podstate neexistuje, tedy existuje v omezenem rozsahu, s rostoucimi naroky na spotrebu elektricke energie bude jeho podil klesat a vzhledem k narocnosti stavby jadernych zdroju budeme radi, pokud se podari nahradit stavajici, bylo by pomerne znacne optimisticke predpokladat, ze jadro bude hrat nejak vyraznou roli v nahrade fosilnich zdroju.
Jádro samozřejmě existuje. Nakonec uhlí taky. On existuje taky trolejbus/elektrobus. Dokonce i meziměstský trolejbus existuje.
A je vcelku jedno, jestli elektrický vlak nebo trolejbus. Berou tu samou elektřinu.
Elektrizovat a využít tu vodu, Slunce se dá a do bucna bude dát i přímo v těch autech a atobusech. Tím teda neříkám, že by se měly dráhy rušit.
a jakou vodu chcete využít, už teď je to dost bída. nebo snad stavět další přehrady?
A kde se vezme voda v těch přehradách a jak se tam udrží, když budou trvale vysoké teploty? Řešení je dost složité, ale minimálně nejvhodnější je návrat krajiny do co nejvíce přirozeného stavu, a to co nejrychleji, minimalizovat její zastavění a devastaci a mít i tomu odpovídající počet obyvatel, což je ale v rozporu s názory různých sluníčkářů , a bohužel, i dříve o dost rozumnějších zelených.
Co to, prosím vás, melete za nesmysly?
Až bude stát litr nafty 60 kč, tak objednatelům nezbude, než místo 810 (cca 40 litrů na 100 km) objednat autobus (25 litrů na 100 km). Ona totiž ta 810 spotřebovává tutéž naftu, co Octavia TDI.
Ta spotřeba autobusu je jen takové přání. Možná v rovině, ale v běžném terénu s výškovými rozdíly těžko. Tam to jde i k 50 litrům a navíc ještě s častým zastavováním ,které má na spotřebu také vliv. Ale hlavně je nutné pak co nejvíce nákladní dopravy zajišťovat po kolejích. A potom ty autobusy mít jen jako přípoje k trati do míst okolo a trať musí převzít roli dopravní osy a pak i to obsazení bude někde jinde a i ten vlak se vyplatí. Ano, bude to možná s přestupy a méně pohodlné, ale lepší než jen doprava silniční. Tam je… Číst vice »
SŽ nemohla v roce 2011, kdy se vys*ala na údržbu tratě, vědět, jestli k požadavku na obnovení provozu dojde za rok, za 2, 5 nebo 9. A vyhnula se tím svévolně zákonné povinnosti. Takže otázka by neměla být, jestli, ale kdy tu trať zprovozní.
Já jsem taky nikdy neměl nehodu v autě a musím platit povinné ručení. Tak to prostě v normální společnosti chodí.
Z toho vycházejme, z toho vycházejme!
Popisek fotky „na Kozí dráze se objevili dělníci“ zní jako zpráva typu „v Beskydech se objevil medvěd“, případně „fotopast na Šumavě po x letech zachytila rysa“.
Inu, vzácný to úkaz.
Evidentně ano. Regionální železnice jsou stejně důležité pro rozvoj konkrétní oblasti, jako silnice III. tříd. Mnoho okolních států poslouží jako příklad špatného odhadu budoucích potřeb, když zbrkle likvidovaly regionální tratě. Proces nevratný a srovnatelný snad jen s překotným rušením MVE (malých vodních elektráren) v padesátých letech v ČSR. Ukazuje se, že vlny rušení byly excitovány nikoli pragmatismem, nýbrž byrokratickými procedurami. Proces virálních rozměrů a naprosto mezinárodní. Vysvětlím: Nositel záměru zrušit trať vytvořil expertizu, v níž dokázal naprosto nereálné, fiktivní úspory, které vzniknou zrušením konkrétní tratě, nebo rovnou části sítě. Což není snadné prokázat, rozklíčovat, ani řádově, stejně jako u silniční… Číst vice »
Ono nejde ani tak o byrokracii, jako o neznalost některých lidí, jejich nedostatečné vzdělání, nedostatek odbornosti a odpovědnosti. Takto se rušily státní rezervy např. potravin, protože je to podle někoho drahé (takže údajně dle politiků máme zásoby na čas v počtech dnů, zatímco dříve se uváděly měsíce a roky), nemocnice pro případy katastrof a privatizovaly se na nesmysly, chov prasat – protože se to tzv. nevyplácí (tedy pro chovatele ano, protože jim nikdo nepomůže) a další a další. Výroby se převádějí do ciziny a pak třeba nejsou léky, dodávky materiálů a součástek (následkem epidemie nynější) apod. A to jen proto,… Číst vice »
No jo, říká se tomu kapitalismus.
Kdy že byl zrušen například Kamenický Šenov…?
správná poznámka. říká se tomu automobilismus. v jeho podpoře rok 1989 neznamenal výraznější předěl.
A ta neobnovení mostu v Hevlíně může taky automobilismus? Za to, že Nové Spojení vzniklo až v roce 200x může taky automobilismus, do té doby stačila Hrabovka? … nesmysly a snaha svalit neochotu a neschopnost na jiné.
Ano, je to v konkretních lidech, kteří prostě nechtěli a měli jiné zájmy a názory. A na tom se nic nemění, protože tito lidé správně sledují, odkud vane vítr a jak se uplatnit. A když je nesmyslům podpora i seshora, pak se přidají k tomuto trendu. Nemluvě o tom, když navíc jsou i oni tím trendem posedlí a nepustí mezi sebe nikoho s jinými názory.
Ne, to srovnáváte jabka s jitrnicí. Kapitalismus je založen na maximalizici zisku bez ohledu na důsledky (což výrazně přispělo i k nárůstu automobilismu).
No ono se to týká spíše konkretních lidí. Ti měli stejné smýšlení jako řada dnešních. Jedni ještě pokračují, další jsou jejich nástupci. Takže stále stejné. Je to stále jen v konkretních lidech a jejich myšlení, bez ohledu na to, co tu vládne.
Jo, ten ve Šýcarsku nemají. Zatímco hodná komunistická strana si vzdělaných lidí vážila a tak je neposílala do uranovejch dolů.
Jen dotaz k lamentcím na nedostatek odbornosti co ráčíte být vy sám – železniční důchodce s dopravní průmyslovkou, celoživotní účastník československého železničního skansenu, v podzimu života filosofující jak ten dnešní svět stojí za prd?
Tak vy jste opravdu expertka. Ať je odpověď jakákoliv, odpověď musí vždy být vlak, to je jasné.
Ty fiktivní úspory bych vás nechal zaplatit, i za tyhle čtyři rabotniky byste se pěkně prohla, natož když tam vyrazí podbíječka…
prispevek zcela mimo realitu, ale v odborarskych periodicich by mohl slavit uspech.
Hurá! A teď se ještě pustit do (taktéž) zanedbané 097 (Lovosice – Teplice v Čechách) …
Zdroje jsou?
ŘSD?
jsou.
U viníků, kteří to zavinili. A je jich požehnaně!
Nechat je zjistit, nechat je zjistit! 😃
Jo, to se ale musí chtít!
Pojišťovna?
Byly by v míře vrchovaté, kdyby v okolí byly lyžařské terény.
Ta trať není zanedbaná, provádí se tam pravidelná údržba.
Ani ten plevel tam Dobrá správa průběžně nelikvidovala.
A pro obnovení plnění svých povinností (udržovat tratě ve sjízdném stavu) potřebuje hubit plevel a následně zpracovávat projekt za účelem zjištění, na kolik Kč přijde naráz prováděná stavební akce namísto průběžné údržby.
Dobrá správa.
Je to malý krůček pro ČR a velký pro místní! Zde rozum zvítězil.
Tak to byl dobrý vtip.
Člověk neví jestli má plakat nebo se smát. Fakt nevím co si mám z obsažených informací o pracech na trati myslet.
Asi potřebují utrácet peníze na tratě, kde o nic není zájem. Vtip je trasa Krupka – řetenice. Kdo by tam jezdil? Sklárny už nezaměstnávají tisíce lidí.
Mno on jistý dopravce již před rokem požádal o přidělení kapacity. A ta mu přidělena nebyla.
Jenom demagog by z toho vyvodil, že o provoz není zájem.
Je to pravda. Co s tím dnes již. V údolí lidem natáhli autobusy, ten zastaví vícero jak celý vlak a většina dnes jede stejně autem, kdo jel po přilehlé jedničce tak ví. Zdokumentovat , zaměřit a prodat, to je jediné rozumné a přeju Správě Železnic nechť se jim to tak povede.
Ta trať ale nemá nahradit bývalou 1ku (Krupka – ÚL), ale 485, 486 atd. tak, aby těch autobusů z Krupky do Teplic ubylo. Cesta Z Krupky autobusem do Teplic fakt 2x příjemná není.
Jinak s počtem cestujících na trase směr ÚL souhlas…
Tato trať nemůže nahradit autobusy Teplice – Krupka. Nikdo nepojede vlakem aby někde zase přesedal.
Proto píšu, aby autobusů jedoucích z Krupky do Teplic ubylo -> došlo k částečnému omezení provozu některých linek/převedení jich pod vlak. A některé linky nechat kvůli Vrchoslavi, Sobědruhům…. Muselo by se změnit linkové vedení (což snad není problém), ale jestli lidé jedou do Teplic na hl.n. nebo na Benešák, tam přestoupí na něco jiného, tak to vyjde podobně jako když přijedete vlakem na hl.n. a tam přestoupíte na další spoj.
Většina lidí z Krupky, Bohosudova, Unčína nejede k nádraží. A vlakem pojedete s přestupem v Oldřichově to je, ale nesmysl. Pro dojíždění Krupka – Teplice vlak je nesmysl. Spíš by se mohl protáhnout po staré trati až na staré nádraží Duchcov. Samozřejmě by se tam muselo vybudovat nástupiště. Ale jako turistická linka Děčín – Duchcov už by to mělo smysl.
Zato cesta pomalým drncajícím šukafonem je terno.
Víte vůbec o čem a co píšete?
Šukafony se postupně likvidují přirozenou cestou (na přejezdech). 😃
Podle hesla vůbec nevadí, že to bude dražší a méně pohodlné, důležité je, že to bude vlakem…
Jak mohli nedostat kapacitu na trati , kde nikdo nejezdí . Jim nedovolí provoz pro neschopnost SŽ udržovat svěřený majetek . Pro mě je ale spíš důležitá otázka proč vůbec zprovozňovat něco , kde klasická doprava není a jde víceméně jen o výletní , případně šotoušskou záležitost . Z tohoto důvodu bych tam nikoho neposlal ani sekat ty keře . Asi se máme dobře , když řešíme takové ….. věci .
Kdyby se o to SŽ řádně starala, jak jí ukládá zákon (prostě prováděla průběžnou údržbu, aby tam ty stromy nevyrostly), tak se tam žádné velké peníze utrácet nemusely.
Ale když nechá trať zchátrat, ať se pak nikdo nediví, že ti investice do znovuzprovoznění budou v řádu (desítek) milionů…
Na druhou stranu je velice ekonomické vržet peníze do trati, po které nic nejezdí.
Ano, je ekonomické do takové trati vrazit peníze, ježto bez nich se v trať, po které se jezdí, nepromění.
Přišel policajt, vyhanal lidi z hospody, vč. majitele. Po týtnu požadoval zavření hospody, že tam nikdo nechodí, celý týden tam nikdo nebyl. Byl to velký myslitel.
Kdyby to tam jen čistila a ty rostliny včas postříkala, nikdy by to nenastalo a stálo by to v řádech tisíců a statisíců korun. A kdyby současně hledala dopravce pro její využití, tak by možná i vydělala. Ale když tady máme jen jednu pravdu a jedny názory, tak to podle toho vypadá.
Ano, jenže už vidím ten křik, proč tam vráží peníze, když tam nic nejezdí, a ať to raději zruší. A to jako mají dopravcům platit aby tam jezdily, nebo jak si to představujete?
to je tak, že tady mnoho lidí volá po totálním socialismu…
Však byl … ten potřebný klid na práci… všady bylo bezpečno… a nebyli ti kriminálníci, kapitalistí a tak
Vstoupit do diskuze…Pamatuji zaplněnou 810 + 010 v dobách, než se začaly „optimalizovat“ jízdní řády. Potenciál trati tedy nemusí být zákonitě jen v rekreační dopravě.
Rád vzpomínám na cesty z Unčína do Děčína, bylo to nejrychlejší spojení, které mohlo být. Dále jsem z Unčína jezdil do Novosedlic. Z Telnice je to kompletní až někam ke Krupce, dále je to katastrofa. Co si pamatuji, tak vlaky když jsem jimi jezdil, tak jak kdy, někdy z poloviny obsazená 810 a také spoje 810 s 010.
Já ještě pamatuji tři vozy a úplně plné – ve všední dny ve špičkách. A to tehdy vadilo zejména jakémusi Šulcovi, který to neveřejně kritizoval a chtěl náhradu autobusy a peníze z železniční dopravy převést na silniční. Tam je třeba hledat počátky celé situace. Jenže jednou se neudržel a řekl to i na oficiálním fóru a to už kroutilo hlavou více lidí. Nicméně on a pár dalších měli v kraji velkou moc.
Samozřejmě.
Za to může Šulc, bývalý hejtman Ústeckého kraje za ODS.
ODS jsou darebove jeden vedle druheho a obhajovat je nehodlam. Ale jak souvisi nejaky Sulc s tim, ze sprava zeleznic ma zakonite udrzovat drahy ve sjizdnem stavu?
Asi třeba tak, že ruka ruku myje a dělá se to, co si někdo nějak poručí, vyjedná, zmanipuluje a tak dále. Kdo tehdy byl proti, měl dost problémy. A pak si dá každý velký pozor a důvody pro neudržování se pak najdou. A apk i důvody proč tam nejezdit a neobjednávat. Viz dnešní různá vyjádření i některých zdejších diskutujících.
Gotfrua Udatný?
Bohužel jsem „optimalizaci“ také zažil. Jezdil ještě po roce 2000 každý den rychlík (Cheb-KV-Chomutov-)Most-Louny-Slaný-Praha. V neděli narvaný, ze Slaného jsem si častokrát nesedl. Pak jej asi bylo potřeba zrušit, tak se posunul do polohy s odjezdem ze Slaného místo 15:30 na 12:00, od roku 2006 se vyhodnotil jako nerentabilní (jezdila tak desetina lidí). Takže té záměrné likvidaci záměrnou špatnou nabídkou spojů i věřím.
To je , bohužel, ta nová dopravní politika ÚK. Něco se už zlepšilo, ale stále jsou tam ti, kteří mají názor na potřebu rušení takových tratí a spojů. A tragedií je trať 160 kolem Blatna s nepřípoji, zrušenými spoji, zastávkami atd.
Přesně tak
Po té trati před lety jezdily vlaky, byla hojně využívaná – váš pohled na její „šotouský potenciál bez dopravy“, je výsledkem dlouholetého snažení politiků, kteří se rozhodli, že dráhu je potřeba vymazat z povrchu zemského.
Naučme se na těchto případech vítězit! Bude se nám to hodit… A máme se moc dobře – jen nám ty peníze utíkají skrzeva korporace a jiné díry a tunely do neznáma… Jsme 27 nejbohatší země světa, která si může kromě tun zábradlí, betonu, zbytečnejch skladů, cyklostezek a obrovskejch obchodních center, dovolit i fungující regionální železniční dopravu.
Ta trat nekomu chybi, krome sotousu? Mistni si chteji prodlouzit cestu do Decina o vyslap kopecku?
Jo, chybí. Mnoha lidem. A nejen šotoušům.
A proto kraj dekaruje, ze tam objedna maximalne turisticke vlaky?
1) šotouš a turista není totéž
2) koneckonců i šotouš je většinou platící cestující
Pořád nechápu termín šotouš. Co kdybyste se naučil česky a používal správná a logická slova a termíny.
Šotouš, šotouš, to je něco jako milovník kolejí a“přítel drah, nu. 😃
No spíš ale v tom špatným smyslu.
Jo, třeba mně. V případě přípoje v DC ideální způsob, jak se dostat k lanovce.
Jakože mzdy zaměstanců v korporacích utíkají státu do neznáma? Že by měly přijít státu celé? Nebo by měl státu připadnout celý zisk firmy, ne jen DPH?
Vlaky tam jezdili,ale cestujících ubývalo a v současnosti by tam vyjma pár fandů nejezdil už nikdo.Veškerá frekvence probíhá kolmo na směr trati a je spolehlivě obsloužena autobusy.Vyhodit miliony pro potěšení pár desítek cestujících nemá smysl.Ty peníze by bylo použít na uvažovanou alternativu,tedy haněnou cyklostezku.Tu by využilo řádově tisíce cyklistů.
Moje řeč. Takhle tam nemam duvod jet a neudelam zadnou trzbu, courat nejakym nějakým nudnym vlakem, co se vyhyba zastavbe je turisticky o nicem.
A on vás někdo nutí tam jezdit?
To je argument pro obnovu zbytečných tratí?
Pro cestu do práce nebo do školy běžnému člověku stačí na kole dojet na nádraží; a pro turisticko-rekreační jízdu zrušené trati nejsou ideální, je to asi jako s autem jízda po nudné dálnici – teda kromě šotoušů, kteří si s patřičnou nostalgií tu trať přece jen projedou aspoň na kole …
Ja som nevedel, ze v Decine nemaju zimu. Neprsi im tam a maju stale slnko. Skusali ste tak dochadzat alebo ako vzdycky hovorite od klavesnice. NIe je nic lepsie, ako ist 20 minut na bicykly v takom peknom dazdiku. Potom sa mokry 10 minut triast v lepsom pripade v nevykurenej stanici a potom pol hodinu vo vlaku.
Ja som 4 roky dochadzal na bicykly na stanicu. Stacilo. Nastastie, ked prsalo alebo snezilo mal som po ruke ten zly autobus.
No skoro nemáme. Zima tu nebyla už pár let a s deštěm je to poslední roky tak velká bída xD
Zato větry tu teďkon máme v míře neobvyklé. Ale co by to bylo za vítr, kdyby nefoukal, že? 😃
Na bicykly sy dochádzav? No totok!
Tak zrovna jedna z největších atrakcí, lanovka na Komárku není autobusama obsloužená vůbec. Vlakem přímo ideálně.
Vlaci jezdili?
Ta trať má své místo. Zažil jsem jako fíra její úmyslné znepřípojování a tím i snížení obsazenosti vlaků. I nákladní doprava tam měla své místo. V závěru jezdil manipulační vlak Děčín záp. – Teplice Lesní brána a dva páry obsluhy Jílového (pro papírnu). To, že není o náklady zájem může být dáno i tím, že firmy nevědí o tom, že má být trať uržována SŽ a mluví se jenom o zrušení, cyklostezkách a pod.
Ono tam také bylo zrušeno oprávnění k nakládce a vykládce a dopravcům nebylo umožněno tam dopravu zajistit. Proto se to také přesunulo na silnice a to vše my všichni platíme!
Není pouze proto, že si to někdo nepřál a nadále nepřeje. A to má být pro vás argument? To se bude stále takto mršit dopravní politika ČR?
To určitě. Ústecký kraj podporuje muzejní dráhy, experimentuje se soutěžemi jako žádný jiný kraj, obnovil provoz na švestkové dráze, ale modrorudí dědci budou stále vymýšlet konspirační teorie, ve kterých co nejede po dráze, to je špatně.
Víte vůbec něco o tom konkretního a rozumíte tomu vůbec? A ty vaše názvy lidí s jinými názory než vaše, také o něčem svědčí. Jak byste se nazval vy sám? Moc lichotivé by to být nemohlo, že?
Dělají konečně svoji práci..toto trvalo.
A bude to k něčemu? Nebo jen mrhání prostředky?
To ukáže čas. Dokážeme dělat studie na kdejakou volovinu, které se potom ani neuskuteční. Nesmí to být ale studie s jasným zadáním likvidace tratě.
Aby se trať mohla zrušit, musí se předtím dát do pořádku. 😃
Tak ještě by mohli dát do pořádku trať do Mladotic.
Já bych pro byl.