Správa železnic začala počítat cestující na vybraných nádražích
Praha hlavní nádraží. Foto: Railreklam
Data budou sloužit hlavně k nastavení komerčního využití budov.
Data budou sloužit hlavně k nastavení komerčního využití budov.
já bych byl tak rád…kdyby vyřešili na Wilsoňáku hlavně:
– větší předstih zobrazení nástupiště před odjezdem
– korektní a včasné zobrazení zpoždění (aneb když v čase pravidelného odjezdu je souprava, co se má otočit, ještě v Kutné Hoře, tak fakt asi nebude zpoždění 5 minut)
– zajistili přístup eskalátory na nástupiště 5-7
– vyřešili jakýsi záhadný problém v severním podchodu, který u jeho severní strany dost zprohýbal žulovou dlažbu
úklid např. těch schodů zvenku na střechu nové budovy…to beru jako nemožné.
Ti cestující mají být počítáni před budovou. Tam totiž stojí ti, co čekají na náhradní autobusovou přepravu.
Já to vítám.Konečně úkol adekvátní schpnostem SŽ.
a bude to počítat Manekýn osobně
A kruci, ještě aby tak zjistili, že těch asi dvacet laviček v Praze na hlavním překračuje normu na počet cestujících (samozřejmě ironie).
Co takhle koupit data od mobilnich operatoru nebo od googlu? A zjistit tak, i kdo kam jde. U OBB to jde, tak proc ne tady.
nikdy se to tak nedělalo
není na to předpis
¨PS: já mám 3 různá čisla s sebou, čo s takým sabotérom? ještě by to kvůli mně měli špatně
3 aktivní SIMky? No jsou lidi kteří nemají žádnou, řádově to vyjde a poslední cifra není zajímavá.
A jaká bude reakce po spočítání všech močicich bezďaků v podchodech?
zavře se podchod?
pro vstup se každý bude muset odebrat na placenou toaletu a tam se vyprázdnit pod dohledem, aby to nedělal v podchodu?
Jak se pozná cestující od necestujícího?
I na necestujícího můžete cílit reklamou, o kterou primárně jde.
Jak píšou, prioritou je znát odpověď na otázku kolik cestujicich se na nádraží pohybuje, takže necestující je nezajímají i když na ně reklama také může cílit.
Je to účelová budova, je na vás pohlíženo jako na cestujícího, i když si čtete jen jízdní řád a nikam zrovna jet nechcete, tohle nikdo rozlišovat fakt nebude.
Kdyby se raději zmíněný odbor SŽ zaměřil na to, aby se včas zveřejňovala cestujícím nástupiště…
Prachy, prachy… potřeují účtovat ošlapné.
ale jak poznají…kdo jede kým a čím?
jako šotocestující se pozná podle ledvinky anebo trička s albatrosem, ale jak by rozlišili tyrkysového od žlutého cestujícícho….
Proč? Hodí se na dopravce, že měl pobyt kvůli frekvenci cestujících, a to i když lidi v hale nemají informaci, že vlak už stojí u nástupiště.
Proč? Ještě by to cestující zneužili!
Nevím jak moc relevantní data mohou získat na Plzeňském hlavním nádraží, které je momentálně v rekonstrukci.
Dost pokud dle článku měření probíhá v podchodech.
A podchod je plný dost podivných osob, které se vlakem zjevně nikam jet nechystají…
To budou opravdu zajímavé výsledky asi 🙂
Když jsem naposledy čekal delší dobu na pražském hlavním nádraží mezi třetí a pátou hodinou noční/ranní, tak bych nejspíš okolo každého čidla prošel tak desetkrát. To jak jsem marně hledal automat, který by mi nabídl něco k pití. Po této nádražní turistice jsem pochopil, že jediné pití mi nabízí umyvadla na WC…
Je vidět, že na Správě železnic stále pracuje dostatek lidí, kteří se nudí.
Dřív byly nějaké automaty v podchodech, alw bohužel byly vykázány…
Ono poněkud konkurovaly kelímku čaje za 63 Kč (cena ze srpna 2021), který v 5.30 začal nabízet takový podivný bufet.
Ano, bohužel kromě Billy jsou ceny občerstvení na Hlavním nádraží pro běžného cestujícího celkem mimo, proto si zde raději vůbec nic nekupuji.
Já, pokud už musím jet přes Prahu a potřebuji se třeba rychle občerstvit, tak se stavím na nádraží v Holešovicích a zachrání mne tamní automaty. Pak popojedu na to nehostinné hlavní…
To mají za to, že automatem berou lidem práci 😛
Nejbližší nápojové a jídelní automaty jsou v budově ČD u seifertovy ulice při východu severního podchodu. Hned ve vchodu do te budovy.
Děkuji, ale asi se nebudu pokoušet to hledat a nalézat.
To se raději zkusím vyhnout hlavnímu nádraží, to je snažší.