Správa železnic vypsala tendr na stavbu nadjezdu přes koridor v Olomouci
Železniční přejezd v Olomouci-Holici. Autor: Zdopravy.cz/Jan Meichsner
Díky nadjezdu zmizí úrovňový přejezd přes koridor. Stavba má předpokládanou hodnotu 275 milionů korun.
Jáj, takovy parádní prejazd, tólik vlakou, jak dobre se tam čaká a kuká na vláky, a už to nébude, táková škoda. Je to jeden z nejzavřenějších přejezdů v republice a už aby byl nadjezd hotový.
Ať už stojí, ty kolony tam jsou šílené. Teď naštěstí kvůli zavřenému napojení na Přerovskou ne tak hrozné, ale jindy to stává až k Baumaxu.
Když budou stavitelé mostu schopni pracovat pod napětím, tak stahovačka nebude. Pomalá asi ano, určitě by se stavařům nelíbilo, když budou mít pod sebou fičák. Vadit by to tolik nemuselo, vzhledem k blízkosti stanice.
Iděální by bylo postavit most vedle trati a pak ho tam za 1 den nasadit jeřábem. Vybrat čas s minimálním provozem a holt do Grygova/Přerova NAD.
jak se to teď stavěl přes 1. koridor most D35 v Uhersku? Podél tratě a pak během noci byl nad tra´t ottočen? Přičemž jsou tam vlastně dva mosty vedle sebe – pro každý směr dálnice jeden, takže každý se otáčel zvlášť. Nejsem si však jist, že k tomu otáčená byl potřeba nějaký jeřáb.
Tak nějaký jeřáb je na stavbě potřeba vždy 🙂 V Uhersku otáčeli pomocí hydrauliky…
Tam je jen jeden most (železobetonový truhlík s konzolama do boku), stavěný tak, že byly dvě poloviny na obou stranách železnice rovnoběžně a pak se otočily do osy dálnice a prostředek se ještě dobetonoval.
Do dnesniho dne nechapu proc se vsude neudelal novy podjezd/nadjezd pri rekostrukci koridoru.
Šetřilo se. A v případě, že tam projede méně jak 100 aut denně, tak je šetření i na místě. Což ale případ v článku rozhodně není.
Nikoliv, přejezd nemá na koridoru co dělat. Buď zrušit, nebo nájezd.
Neměl by, ale není to zakázaný (do rychlosti 160 km/h).
Kategorický přístup má jednu nevýhodu: Pak se rekonstrukce neudělá vůbec, protože by to bylo neprojednatelné s obcí.
A začnou vyskakovat magoři, kteří by tu na tu vesnici poslali armádu, aby to tam srovnala se zemí. Jako by tohle znamenalo „chránit vlast“.
Samozřejmě, že po jednání s obcí.
Šetřilo se na neprávem místo jako vždy. Pak ty koridory tak vypadají ..
Kdyby se nešetřilo, tak zase půlka koridorů ještě není hotová, ono každá mince má dvě strany.
Ty jo po více jak roce vypsala SŽ nějakou stavební zakázku na realizaci… Sice se jedna o silniční stavbu ale aspoň něco. Když máme tak pro investiční rozpočet…
A k takové myšlence jsi dospěl jak? https://zakazky.spravazeleznic.cz/
Tak můžete jmenovat které stavební akce byly vypsány odkaz jste si našel sám.