Správa železnic vymění za 155 milionů most přes Ohři v Žatci
Most přes Ohři v Žatci. Foto: Město Žatec /FB stránky
Most na okraji Žatce je ve velmi špatném stavu, vlaky přes něj musí desítkou.
Most na okraji Žatce je ve velmi špatném stavu, vlaky přes něj musí desítkou.
„Konec cyklostezky“ uprostřed ničeho 😀 mě zachránil. Jedu si takhle v noci po rovince po asfaltce 30-40, nečekám nic zlého, najednou uvidím značku tak radši zpomalím a začnu dávat pozor a fakt tam byl „schod do louže“
Tyhle pastičky „miluju“. Světlo sice vozím, ale už jsem skončil v poli i na břehu řeky. Ono kolikrát stačí bezmyšlenkové esíčko s šedým nezvýrazněným sloupkem zákeřně těsně vedle cyklostezky.
Světlo sice vozíte… tak to světlo zapněte!
Jak BMW, mnozí řidiči taky vozí blinkry. 😀
Vzhledem k tomu, že bourám jednou za X let (a v provozu jednou – srazil jsem psa, jinak samé kraviny smyky, neodhadnuté šutry..), tak si myslím, že jezdím dobře 😀
A že občas prudce brzdím, kdo ne?
„v Žatci-Libočanech“
Libočany jsou samostatná obec.
Takhle to má napsáno Správa železnic.
Výluky tam jsou již teď. Na které naváže zmíněná výluka, takže si cestující užijí autobusu a výluk až, až…
Na te trati je casteji vyluka nez provoz uz tak 20 let, i jizdni doba se po tech opravach proslouzila. Proste SZ.
Jsem to pred lety vzdal a jezdim okolo.
Prodloužila se jízdní doba? Ale jděte… I od posledního grafikonu se o pár minut zkrátila.
Prostě Plzeň – Žatec stále za 2 hodiny rychlík, 3 hodiny osobák jak za mého mládí, jen ty přímé osobáky již nejezdí…To je za 40 let pokrok….Jo za ty 3 hodiny jsem to dal i na kole. Pravda po silnici je to o 20km míň.
Holt to není důležitej směr…
To je právě to smutné, že ty výluky na celé trati nemůžou být třeba dva měsíce ale najednou, dohromady, a pak alespoň ten rok nic… Ale tohle salámové opravování, tuhle most, tuhle silniční obchvat, tuhle oprava jednoho úseku, pak druhého, to je děs. A ty lidi to z těch vlaků bohužel vyhání 🙁
Přesně. Třeba teď je tam výluka Blatno – Žatec, kvůli tomu, že dělají úsek Kryry – Vroutek, myslím, že i koleje v ŽST. Petrohrad, poté začne měsíční výluka Blatno – Plzeň, a pak se vrátí zpět, na uvedený jsem v článku…
* na uvedený úsek v článku.
Což se ovšem týká pouze několika rychlíků GWTR, protože jiná osobní doprava tam vinou Ústeckého kraje už dávno stejně nejezdí.
Pointa k mému příspěvku? Já neřeším, kolik dopravců nebo kolik vlaku tam jezdí… Píšu, že si to cestující užijí, když tam pojedou…
A já zase „řeším“ jen návaznost toho vašeho „řešení“ = kolika cestujících denně se to ve skutečnosti bude týkat. Můj odhad je s výjimkou frekventovaných dnů tak asi stovky za den, protože ostatní těmi autobusy musejí jezdit už dávno, ale linkovými.
Nepřispívá na ně i ten kraj? Rychlíky jezdí ve dvouhodináči prakticky bez děr bez přestupu do více měst v kraji. Osobáky mezi Žatcem a Podbořany jsou dost diskutabilní, u trati téměř není osídlení.
A kdo by jezdil nespolehlivými vlaky a NAD, když místo přestupu na NAD může jet rovnou gumokolem?
na sever od Plzně jedině autem..
bohužel ano…. pokud nejedeme na výšlap do přírody ale ODNĚKUD NĚKAM (nedejbože s většími zavazadly nebo dětmi) tak jedině autem
No, bohužel máte v mnohém pravdu, protože ani POVED se v rámci Plzeňského kraje příliš nevyznamenává, a při potřebě cestovat za hranice kraje je VHD už úplně k ničemu.