Správa železnic vyhlásila tendr na opravu nádražní budovy v Kravařích
Nádraží Kravaře ve Slezsku. Autor: Vojtěch Dočkal – Vlastní dílo, CC BY-SA 4.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=80376465
Nevyužívaná část budovy se zbourá.
Oprava v ceně novostavby tří rodinných domů? Zřejmě kvalitní práce restaurátorské.
Však to je velké jako 3 rodinné baráky 😉
Rekonstrukci by si zasloužila celá trať.
On je i velký rozdíl, když se jede z Hlučína do Kozmic, kde se vyměnil svršek za nový a taky i cástečná výměna v obloucích Kozmice-DB (kolejnice + pryžové pidložky nové sice na tuhém upevnění) vůči zbytku tratě kde jsou staré kolejnice skoro ploché a vyžilé tvrdé pryžovky.
V těch vyměněných úsecích je i v 010 s otevřenými okny klid a dá se mluvit. Ve zbytku tratě všecko drnčí a je tam kravál…
Měl bych takovou drzou otázku – kterou část SŽ hodlá ubourat a která zůstává? 😆
Vzhledem k zástavbě a vybudování nové silnice 56 Ostrava Hlučín, která už je alespoň v rámci studie a snad by měla být podána EIA, tak někdy za 15-20 let se může uvolnit koridor po stávající silnici 56 a tam by potom vlaky i jezdit mohly ale to už jsme v roce 2040? A tu už tady babičko nebudete 🙂
I/56 v katastru Petřkovic a Ludgeřovic vede po trase předchozí tramvajové trati.
Tato trať, která končí v Hlučíně, by měla velký potenciál jako primestska zeleznice, kdyby byla protažena do Ostravy. Takto konci nesmyslne kousek před krajským městem.
I do Opavy lidé dojíždějí.
Tak když velkou část tělesa zabrala silnice po zrušení tramvaje, tak se nedivte.
Asi by se hodilo obnovit alespoň tramvaj, ta může být stavebně součástí silnice.
To už je dnes asi neschůdné kvůli lobby autistů /tím samozřejmě nemyslím lidi s PAS
A přitom by stačilo na tu silnici nasypat štěrk a položit svršek. 🙂
které kravaře? Jedny máme kousek od české lípy, z te fotky s nízkym rozlišením to nejde pořadně vyčíst.
Na fotce jsou Kravaře ve Slezsku.
Nechápu, za co ten mínus, buď za to, že máte pravdu, nebo za to, že ty Kravaře jsou opravdu ve Slezsku. Pak je podle mě autor toho mínusu idiot.
V článku je to hned v první větě. A komu se nechce číst, postačí zoomovat – ta fotka má dost velké rozlišení.
Tarifní název dopravny zmíněný v článku, je jednoznačný.
Stačí si článek přečíst.
Z důvodu jednoznačné identifikace mají stanice a zastávky jedinečné názvy.
Diskuse k tomuto tématu tu byla u článku k nádraží Teplice v Čechách dne 7.6.
To je to takovej problém? To si s tím dáte práci radši napsat úplně pitomej dotaz, než kliknout na fotku, nebo přečíst článek? To, že lidé nemají všeobecné zeměpisné znalosti o naší zemi, a že znáte jen okolí tam u vás, to bych vám odpustil. Dokonce všechny jména obcí s malými písmeny, to taky, ale, že….
Ve vašem případě je to stejně jedno.