Správa železnic vyhlásila tendr na opravu nádražní budovy v Kravařích

Nádraží Kravaře ve Slezsku. Autor: Vojtěch Dočkal – Vlastní dílo, CC BY-SA 4.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=80376465Nádraží Kravaře ve Slezsku. Autor: Vojtěch Dočkal – Vlastní dílo, CC BY-SA 4.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=80376465

Nevyužívaná část budovy se zbourá.

18 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Lukáš Končický

Oprava v ceně novostavby tří rodinných domů? Zřejmě kvalitní práce restaurátorské.

Tom

Však to je velké jako 3 rodinné baráky 😉

Kkarel

Rekonstrukci by si zasloužila celá trať.

Kryštof

On je i velký rozdíl, když se jede z Hlučína do Kozmic, kde se vyměnil svršek za nový a taky i cástečná výměna v obloucích Kozmice-DB (kolejnice + pryžové pidložky nové sice na tuhém upevnění) vůči zbytku tratě kde jsou staré kolejnice skoro ploché a vyžilé tvrdé pryžovky.

V těch vyměněných úsecích je i v 010 s otevřenými okny klid a dá se mluvit. Ve zbytku tratě všecko drnčí a je tam kravál…

Pája

Měl bych takovou drzou otázku – kterou část SŽ hodlá ubourat a která zůstává? 😆

Jarek

Vzhledem k zástavbě a vybudování nové silnice 56 Ostrava Hlučín, která už je alespoň v rámci studie a snad by měla být podána EIA, tak někdy za 15-20 let se může uvolnit koridor po stávající silnici 56 a tam by potom vlaky i jezdit mohly ale to už jsme v roce 2040? A tu už tady babičko nebudete 🙂

Pavel

I/56 v katastru Petřkovic a Ludgeřovic vede po trase předchozí tramvajové trati.

Cestující

Tato trať, která končí v Hlučíně, by měla velký potenciál jako primestska zeleznice, kdyby byla protažena do Ostravy. Takto konci nesmyslne kousek před krajským městem.

Jelen

I do Opavy lidé dojíždějí.

Alibaba

Tak když velkou část tělesa zabrala silnice po zrušení tramvaje, tak se nedivte.
Asi by se hodilo obnovit alespoň tramvaj, ta může být stavebně součástí silnice.

Pája

To už je dnes asi neschůdné kvůli lobby autistů /tím samozřejmě nemyslím lidi s PAS

Alibaba

A přitom by stačilo na tu silnici nasypat štěrk a položit svršek. 🙂

Jarda

které kravaře? Jedny máme kousek od české lípy, z te fotky s nízkym rozlišením to nejde pořadně vyčíst.

K.S.

Na fotce jsou Kravaře ve Slezsku.

Honza

Nechápu, za co ten mínus, buď za to, že máte pravdu, nebo za to, že ty Kravaře jsou opravdu ve Slezsku. Pak je podle mě autor toho mínusu idiot.

Pavel

V článku je to hned v první větě. A komu se nechce číst, postačí zoomovat – ta fotka má dost velké rozlišení.

Karl vB.

Tarifní název dopravny zmíněný v článku, je jednoznačný.
Stačí si článek přečíst.
Z důvodu jednoznačné identifikace mají stanice a zastávky jedinečné názvy.
Diskuse k tomuto tématu tu byla u článku k nádraží Teplice v Čechách dne 7.6.

Honza

To je to takovej problém? To si s tím dáte práci radši napsat úplně pitomej dotaz, než kliknout na fotku, nebo přečíst článek? To, že lidé nemají všeobecné zeměpisné znalosti o naší zemi, a že znáte jen okolí tam u vás, to bych vám odpustil. Dokonce všechny jména obcí s malými písmeny, to taky, ale, že….
Ve vašem případě je to stejně jedno.