Správa železnic ušetří na stavbě trati v Bubnech, Praha jí odpustí nájem 150 milionů korun
Poslední den provozu na trati Bubny - Dejvice. Foto: PID
Správa železnic městu část komunikací opraví.
Správa železnic městu část komunikací opraví.
Zase ubohá diskuze řešící nepodstatnosti, místo abyste tu řešili, že by dle daného pravidla měla státní organizace, která mj. zvelebí ultra-nehezkou část širšího centra Prahy, platit za zábor…tj. stát má platit státu. Zaplatí v tom případě Praha Správě Železnic za to, že na jejím území místo staré barabizny postaví již několikátý moderní bod sloužící mobilitě i pražských občanů?
Kravina.
Ponekud usmevna mi pripadne ta vizualizace 2 dvojkolejnych trati z nove stanice Bubny, jak prochazeji zelenou plochou. Co tam nakonec ma byt? Zelená plocha urcite ne….
Asi zástavba.
Developer asi nedodal data, asi si chrání své obchodní tajemství.
škoda že tam rovnou nepostavi severni výstup z Vltavské, rovno to bude připravené na zástavbu a ustilo by to na nově vznikající ulici spojující Veletrzni a Dělnickou.
Tak se to tam bude zase muset rozbijet…
Nic se rozbíjet nebude, podchod Dělnická – Veletržní je už částečně založen.
Myslíte, že se až „jednou“ na Velekravíně bude dodělávat propojení z metra na drážní perony, tak se rozkope stanice metra?
Už někdo ví, jak to bude probíhat mezi Výstavištěm a Veleslavínem? Bude se dalších 20 let jezdit pod dráty 814 durch Praha-Kladno, nebo se bude dvakrát přestupovat?
Bude se jezdit bateriovými jednotkami
Yes, konečně funguje galerie a není třeba otvírat všechny obrázky v separátním okně.
Až na tu reklamu, která nahradí náhodný obrázek a zruší navigaci z klávesnice.
Su na telefonu a nefachá 🙁
Jj, taky nefacha..
Netuší někdo, co jak to vypadá s budoucností zastávky Holešovice zast?
Má být zrušena, ve vazbě na metro C bude nahrazena právě Bubny.
Podle mě by se mohla posunout k podjezdu ulice „Za elektrárnou“.
A k čemu by to bylo dobré?
Aby tam nastupovali a vystupovali lidi, to jest to samé co dělají teď na Holešovice zastávka, to samé co budou dělat na zastávce Výstaviště.
To by se mola udělat jedna kontinuální zastávka od Vltavský ke Stromovce.
Nač ta skromnost, víte, kolik lidí by nastupovalo třeba ve Stronovce u podchodu cesty do ZOO? 🙂
No jo, tím bychom vlastně zpřístupnili ZOO pomocí vlaku! 🙂
Tak ono by asi stačilo, aby tam zastavovala jen městská linka, po přesunu EC a rychlíků na VRT by tam mohla být i rezerva v kapacitě.
A vzdálenost mezi Vltavskou a Výstavištěm vám vadit nebude?
Taky je to kontinuální zastávka?
Tak vzhledem k tomu, že oproti aktuálnímu stavu budou stavět OS směr Kralupy v Bubnech, Holešovice zastávka ztratí smysl.