Správa železnic prodává čtyři nádraží, dosud je nikdo nechtěl
Nádraží Dolní Poustevna. Pramen: SŽDC
Správa železniční dopravní cesty podniká další pokus, jak se zbavit čtyř nepotřebných nádražních budov. K závěru se chýlí především výběrové
SŽDC na dotaz, zda se přihlásil nějaký zájemce, neodpověděla. „Ve věci dosud nebylo rozhodnuto. Další nakládání s touto nemovitostí se bude odvíjet od výsledku veřejné soutěže,“
Na otázku, jestli jsem dnes napsal příspěvek do diskuse odpovídám: Ještě jsem se nerozhodl.
To jeden čumí, co ti mluvčí někdy vypustí. 🙁
Proč by měla komentovat VŘ které je stále otevřené? A je celkem logické, že další osud budov závisí na výsledku VŘ.
inteligentní člověk by odpověděl trochu k věci, jak souvisí počet zájemců eventuálně to zda se vůbec někdo přihlásil s dalším využitím??
V Mnichovicích se nejedná o prodej budovy zastávky, nýbrž o prodej drážní domku ležícího cca 1,5 km daleko směrem ke Strančicím, viz https://mapy.cz/s/bofumetulo
V těch 750 litrech za rozpadlej Horní Slavkov jsou i ty smažky, co tam přebejvaj, nebo ty budou za příplatek?
Kupující kupuje budovu se vším příslušenstvím. Dle vyjádření pražské sociopatoložky Dobromily Sluníčkové, která se na Správě Ženijní a Demoliční Cesty zabývá homelesbismem a smažením, bude nový majitel nemovitosti povinen se o obyvatele postarat. A to jak po stránce psychologické, tak i materiální. Po mnohaletém výzkumu v laboratoři i přímo v terénu, tato státní vědma, vypracovala pro SŽDC, potažmo budoucí soukromé nabyvatele nádraží, obsáhlý a náročný program, jak s obyvateli nádraží pracovat a vytvořit si k nim láskyplné pouto. Výše zmíněné osazenstvo strádá. Jejich depresivní stavy jsou vyvolané materiálním nedostatkem. Takže, aby fetky a alkáči neměli depku, majitel nádraží (sždc, privátní… Číst vice »
A cestující budou čekat v mraze a na dešti?
To mluvíte o té Dolní Poustevně? Tam vzhledem k frekvenci cestujících bohatě stačí přístřešek, jako na jiných obdobných stanicích a zastávkách.
Z těch budov by mohly být dobré ubytovny pro sociálně slabé spoluobčany. Mít víc peněz, jdu do toho.
tak ve Slavkově je už trh v tomto směru dávno saturován vhodnejšími objekty. a to nádraží extra velký není.
Ale ta budova na fotce, Dolní Poustevna, vypadá dobře, tam by se jich vešlo. A když ne našich, tak těch , co teprv připlavou…
Jen bych ten kravín ještě trochu přemaloval 🙂
Ani sama SŽDC tyto budovy nechce a ani nepotřebuje, přesto na ni byly od ČD převedeny a Českým dráhám, a. s., za ně SŽDC zaplatila. 🙂 Nejparadoxnější to celé je u budovy v Horním Slavkově, tedy na trati, která byla učiněna nesjízdnou již v roce 1997 Českým dráhami, s. o. Nyní ji tedy má v majetku správce infrastruktury, který infrastrukturu náležející k oné budově de facto ani nikdy nespravoval (a to ani ve významu „neměl ve správě“, ani ve významu „neopravoval“) – stala se nesjízdnou 5,5 roku předtím, než SŽDC vůbec byla (a to coby de facto „prázdná schránka“, do… Číst vice »
xyz: Takových nádraží SŽDC od ČD koupilo několik, v podstatě prázdné baráky s tím, že technologie se dali do nových technologických domků mimo výpravní budovy ČD. A pak některé polorozpadlé budovy s nějakými nájemci, kde se do oprav nasype více než do toho daly ČD za třicet let před prodejem a ceny prodeje budovy. Stejně jako TÚDC SŽDC by měla být vlastníkem kabelů, když přes ní jdou investice a ne ČD Telematika. Holt SŽDC byla postavena s úmyslem, aby zbytečně kupovala předražené majetky, zboží a služby od ČD, kde lze utopit libovolně vysokou částku (například nakonec velmi drahé lokomotivy od… Číst vice »
ale tak je to podle modrých v porádku, bo zákon a porádek musí být!
Ale zastávku v Nectavě, o kterou zájem je, chci u radši zbourat… 🙁
*chcou
chtějí !
Na Moravě se používá chcou (resp. podobné varianty) – sice to ještě není kodifikované ale to je otázka času – na rozdíl od švédskyho „chtějí“ je to pravidelný způsob časování tohoto slovesa.
Pravidelné časování slovesa chcouti…
Univerzita Holomóc – Fakulta Hanáckého křápání v Břôchotíně.
Chcu, chceš, chce, chcem, chcete, chcou.
A včil něco o počasí. Dožerte tvargle, dopite režnó a veskloňujte Chčije, ….
😉
Kodifikovaná moravština. No nene 🙂 Pokus se bude vážně kodifikovat to podivné „vidijou“, „rožni“ a jiné podobné východní radovánky, bude s jazykem českým už nadobro Amen.
Rožni je normální slovo ..jen cehuni mrvi češtinu.
A jak je po moravsku zhasnout ?
Když se češský mohlo zkrátit na český a vyssavač na vysavač, tak proč by nemohlo být kodifikováno i to rožínání. A kodifikovat tvary „vidijou“ i „viděj“ by bylo na místě – kdo normální řekne „oni vidí“?
Teď už jen vymyslet, jak se z jazykové odbočky vrátit zpátky k tématu.
kdo normální řekne „oni vidí“?
No to je fakt. Dal bych pokračoval kodifikací tvarů bysem, bysme, vokno, srce, deme, dete, dou atd. 😉
Tak tohle diskuzní vlákno mě vážně pobavilo 😀
Snad chcó ne?
Tak to jste mohli rovnou napsat, že se prodává ještě nádraží Chrášťany v okrese Rakovník na trati 126 Rakovník – Louny a nádraží Mnichovice v okrese Praha-východ na trati 221, Praha – Benešov nabídky na, podání do 6. ledna 2020
https://www.szdc.cz/o-nas/nemovitosti/prodej-nemovitosti
Třeba jsou to články na pokračování. 🙂
Mohli a už doplnili, díky.
Doplnili, ale špatně. Jak jsem psal o něco výše, v Mnichovicích se vůbec nejedná o prodej nádraží, ale jde o prodej 1,5 km vzdáleného drážního domku https://mapy.cz/s/bofumetulo. Ten domek je opuštěný možná přes 20 let, ruina to ještě není, ale už moc nechybí.
Nejedná se o Chrášťany na trati 126, ale o Chrášťany zastávka na trati Krupá – Kolešovice.
Jste si jistý nádražím v Chrášťanech na trati Rakovník – Louny? Pak by mě docela zajímalo, kolik za tu lehce oprýskanou budovu s nájemníkem, dopravní kanceláři, čekárnou a dalším zázemím stanice, kdo dá. 🙂 Osobně tipuji (nevím, je tipuji) že jde o budovu ve stejné obci, leč na jiné trati.- na tzv. Kolešovce. Nejsem realitní makléř, ale také to není žádný superkauf.
Jde skutečně o budovu na Kolešovce. Je sice ve špatném stavu a pro dopravu na trati sloužila před mnoha lety. Ale protože ji nikdo nepřestavoval, zachovala se v původním stavu.