Tak trochu by mě zajímalo,za kolik kaček se dá instalace ETCS do MUVky pořídit.
Jinak v kabině už asi moc místa po namontování všeho potřebného moc nezbude. 🤔
Středohor
8 měsíců
Prošly by v evropské legislativě dvoucestné terénní pickupy jako jsou běžné v Severní Americe? Traťovým okrskům by mnohdy stačilo jedno pořádné auto, než dva kombíky a MUVKA. Samozřejmě by musel ten pickup jezdit jen po vyloučené, což už na koridorech jezdí i ty Muvky mnohde.
Přesto řidiče dvoucestných bagrů nutí dělat si Licenci strojvedoucího s argumentem, že někdy z té vyloučené sjede na nevyloučený úsek. Typický příklad je z širé vyloučené trati do stanice.
Dvoucestňák by měl patřit mezi standardní výbavu SŽ. Též svářeči kolejnic a mnoho dalších strojů pro běžnou údržbu a opravy. Na vzácnější práci jsou pak lepší dodavatelé.
Ale to trochu motate ucel techto stroju.
MUV je schopna jezdit i jako normalni vlak. To co jste jmenoval je v drtive vetsine urceno na vyluky.
Ale je plno udrzby, ktera se dela za provozu.
Dokonce se zvysuje tlak na strojvedouci SZ, aby s MUVkou bagrovali, manipulovali, nakladali, normalne za jizdy vlaku. I to PMD (posun mezi dopravnami) zacina byt strasny problem. I prepravy kolejovych pasu, ktere se drive delali na nakladnich vozech, jsou nuceni delat pomoci MUV a 3 PV.
Takze MUV musi byt univerzalni, ale hlavne musi vse zvladnout jako vlak.
Tak trochu by mě zajímalo,za kolik kaček se dá instalace ETCS do MUVky pořídit.
Jinak v kabině už asi moc místa po namontování všeho potřebného moc nezbude. 🤔
Prošly by v evropské legislativě dvoucestné terénní pickupy jako jsou běžné v Severní Americe? Traťovým okrskům by mnohdy stačilo jedno pořádné auto, než dva kombíky a MUVKA. Samozřejmě by musel ten pickup jezdit jen po vyloučené, což už na koridorech jezdí i ty Muvky mnohde.
Dvoucestný bagr projde. A pánové z Mercedesky to vidí pozitivně: https://special.mercedes-benz-trucks.com/en/unimog/road-rail-operations.html
mám na mysli toto: https://aspenequipment.com/hi-rail-truck/
To by se moc se zab zař nekamarádilo
Pokud to vodivě spojí dvě kolejnice?
Maly prumer kola. Nevybavuje zab zar.
Dvoucestne bagry lze provozovat pouze na vyloucene koleji ne jako vlak.
Přesto řidiče dvoucestných bagrů nutí dělat si Licenci strojvedoucího s argumentem, že někdy z té vyloučené sjede na nevyloučený úsek. Typický příklad je z širé vyloučené trati do stanice.
Dvoucestňák by měl patřit mezi standardní výbavu SŽ. Též svářeči kolejnic a mnoho dalších strojů pro běžnou údržbu a opravy. Na vzácnější práci jsou pak lepší dodavatelé.
Ale to trochu motate ucel techto stroju.
MUV je schopna jezdit i jako normalni vlak. To co jste jmenoval je v drtive vetsine urceno na vyluky.
Ale je plno udrzby, ktera se dela za provozu.
Dokonce se zvysuje tlak na strojvedouci SZ, aby s MUVkou bagrovali, manipulovali, nakladali, normalne za jizdy vlaku. I to PMD (posun mezi dopravnami) zacina byt strasny problem. I prepravy kolejovych pasu, ktere se drive delali na nakladnich vozech, jsou nuceni delat pomoci MUV a 3 PV.
Takze MUV musi byt univerzalni, ale hlavne musi vse zvladnout jako vlak.
A jak mu udělají jízdní řád? S hodinovou pauzou na oběd v půlce traťové koleje?
Šance pro CZ LOKO, přeju jim to