Správa železnic chce do konce týdne plně zprovoznit trať podél Berounky
CityElefant na lince S7 v Dobřichovicích. Foto: Jan Sůra
Jedna kolej na vytíženém koridoru je od 15. února uzavřená.
Jedna kolej na vytíženém koridoru je od 15. února uzavřená.
Na této trati je krásná akorát okolní příroda, jinak je to na pohled velice smutný skanzen.
Je to je krásné už možná 6.3 to půjde .Od 28.1 a až 15.2 zjistím ,že je něco špatně ,přitom jde jen o jednu blbou bránu. Již i patku udělali a prošla zkouškou ,no byl strašnej mráz .Já bych chtěl vidět jak SŽDC spravuje Transibiřskou magistrálu ,to by pro jednu patku stála 5 let a pak by jí člen správní rady Kolovratník zakonzervoval.Hlavně že pro jistého pána z MD se udělá celý nový odbor ůředníků
Spíš si tedy myslím, že chytili příležitost za pačesy, nadsadili dobu potřebnou k betonáži tak, aby to pokrylo celou beztak plánovanou výluku této koleje mezi Radotínem a Dobřichovicemi. Takhle to elegantně celé svedli na tu chudák řidičku, aby je obyvatelé Černošic neukamenovali.
Etapa N, N2, N3, N4, N5:
Vyloučí se: …kolejově a napěťově 2. traťová kolej Praha-Radotín – Dobřichovice
Etapa N: pátek 12.března nepřetržitě až pondělí 15.března
Etapa N2:
Etapa N3:
Etapa N4: čtvrtek 25.února
Etapa N5: středa 17.února / čtvrtek 18.února a čtvrtek 18.února / pátek 19.února
sobota 27.února / neděle 28.února
pondělí 1.března / úterý 2.března
Na Sibiři není třeba betonovat. Tam vyvrtají mužiki díru, strčí do ní sloup, zalejou vodou a už to nikdy nerozmrzne.
Hlavně nespěchat. Když 28.1. auto vrazí do sloupu, není 15.2. ještě brzo na to zjistit, že je sloup nakřivo?
No připadá mi že s tím pohnuli až ve chvíli, kdy to začalo vypadat, že lidi z berounska udělají na sž den otevřených oken.
Což je vážné nebezpečí, protože SprŽel má všude před okny vydlážděnou ulici.
I kdyby to vyoknění přežili, tak by je přejelo auto nebo tramvaj…
Mrzlo.
15.2. to jeli teprve změřit, ne vybetonovat. A jsem si jist, že olovnice funguje a modernější prostředky také.
Ne. 15.2. byl takovej mráz, že smršťující se dráty ohnuly ten ťuklej sloup. To, že bude třeba vyměnit, se vědělo dříve, ale čekalo se logicky na počasí, ve kterém se dá betonovat (a doufalo se, že to do té doby vydrží). A k betonáži došlo první den, kdy to bylo možné. Jsem ten poslední, kdo by hájil Správu, ale to neznamená, že na ni budu nadávat z principu kvůli čemukoli.
Takže už 28.1. večer se vědělo, že bude potřeba vyměnit, ale čekalo se na počasí? 🙂
Ano. A smějete se asi vlastní blbosti, že?
A mráz brání měření? Nebo chcete říct, že sloup držel v zamrzlé půdě, dokud 15.2. rozmrzáním nevzniklo bláto? 😀
Mráz nebrání měření, ale betonování. Dál se nehodlám opakovat.
Na betonování v mrazech existují docela dobré, vcelku primitivní postupy. Ale když je na Sprželi neznají, tak se holt čeká do jara.
Někde psali, že se výměna plánovala, ale vzhledem ke klimatickým podmínkám to odsunuli. Na situaci by to nic nezměnilo. Nejezdilo by se stejně jako teď. Ale chápu, že je potřeba opět rozpoutat diskuzi jak je SŽ neschopná, aniž by za to tentokrát z větší části mohla.
Myslíte, že dočasné ukotvení stožárů ještě nebylo vynalezeno a vyzkoušeno?
Proč všichni obhajujete v podstatě skoro zastavení provozu, když je možné použít nějaké provizorní kotvení sloupu po dobu tuhnutí betonu?
https://region.rozhlas.cz/stozary-velmi-vysokeho-napeti-ktere-na-rakovnicku-minuly-tyden-strhla-vichrice-7629788
Jako že byste to tam těma lanama kotvil do silnice, případně lidem do zahrad, a to ještě křížem přes druhou trolej? Jako dobrý, no, ale běžte si radši hrát s vláčkama, ale pro jistotu jen s těma na klíček.
Existují provizorní stožáry, pravdou je že kotevní jsou extrémně namáhaný…
Existují, ale v místě jsou nepoužitelné jednak kvůli tomu, že to byl napínací sloup, a druhak se to tam nemá kam vejít.
Narozdíl od toho vvn sloupu je tenhle namáhaný pouze v jednom směru, takže hlavní kotva stačí pouze jedna. Dále mi není jasné, proč máte všichni potřebu hned někam vrtat? O součiniteli tření jste u slyšel?
Slyšeli. Ale protože jsme na místě asi tak 150 000x byli, nedovedeme si představit, kam by se tam mělo vejít to, co navrhujete.
Napiš odkuď jsi, ať víme, jestli znáš místní poměry, nebo máš jenom potřebu se ke všemu vyjadřovat odněkud z Horní Dolní…
Nechal bych ty tri tydny hodinovy takt a zdvojene soupravy tak jak je to dnes.
Až se začnou hrabat ve Strakonické výpadovce, bude vhodné, když dráha do Prahy už bude fungovat pokud možno co nejlépe, aby ji mohl využít aspoň někdo z těch, kdo teď jezdí autem.
A pak zkušebně zavedli vlaky do Berouna 3-4x za hodinu (ale bez vložených spojů do Řevnic, které by právě byly prodlouženy)…