Správa hmotných rezerv rozšíří vlastní flotilu nákladních aut

Správa hmotných rezerv se chce oprostit závislosti na hasičích a armádě

Zpět na článek
12 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Penzista

Je mi to fuk,ale jako divím se už od jara,jak lehounké kartony s rouškami vozí několikakolové TATRY,které určitě žerou 40 na sto km.Do skříňové 5 tuny by toho vešlo jednou tolik.Co myslíte??

johny

Páně Babišův oblíbený mikromanagement v praxi 🙂

Luboš Beneš

To je super….ted budou 3 měsíce jezdit a pak zase 10let stát. Přitom je doprava v krizi….poklesla, auta jsou, řidiči také….

Alibaba

Já si taky myslím, že to měli nechat na armádě. Armáda potřebuje nějaký pohyb, když už ji máme, protože když budou v armádě jen leštit vozidla, tak pak dopadnou jak když jeli s OTčkama k federálnímu schromáždění.

Oran Gutan

Ve svý podstatě SS-HR to je asi nějaká složka Ustašovců?

Laik

Dnes je problém sehnat přepravu nákladním autem? Asi jsem v jiné realitě.

Olda

Tato zem mně už opravdu chce ku..va, rozplakat… Tady se bude licitovat o pár náklaďáčcích u organizace, kde je logistika druhý jméno. Doprd…le, tohle snad musí být u SSHR spotřební materiál a v rozpočtu se s takovými drobnými snad musí počítat, a ne, že se to postaví jako nějaký milodar, či co…

Peeetr

Nesmysl. V NATO jsme se zavázali k 2% do armády. Měli bychom se tomu alespoň blížit a ne vzdalovat, že jsme aktuálně skoro na polovině. Zároveň nepotřebujeme intervenční armádu, v Iráku i Afghánistánu nám vůbec nic dobrého nepřinesla, zakázky jsme v Iráku nenavýšili a v Afghánistánu se naopak navýšila produkce opia.
Takže je třeba mít armádu většinově obranou, ale hlavně násobně víc protikrizovou, včetně té krizové distribuce. Dokonce bych přemýšlel i o sloučení armády s hasiči.

Kandelábr

Do NATO přispíváme svým strategickým územím, to prakticky kompenzuje ta 2%. Peníze by proto měli jít především na kapacitní infrastrukturu pro přesuny vojsk Z – V, tedy železnice, dálnice, ale i souběžné „okresky“.

Frantisek

Železnice a souběžné dálnice, by bylo přesnější. Přitom logické by byly železnice a návazné okresky. 🙂

Bob

Tak necháme armádu péct rohlíky a šít boty, abychom to mohli vykázat do těch 2 % pro armádu? Myslíte, že nám na takové finty NATO skočí?

Lukáš F.

Naopak je to blbost, doprava je naprosto komoditní služba, náklaďák s řidičem seženete vždycky. Stačí rámcová smlouva s pár dopravci.