Spor o nové logo SŽDC finišuje, úřad dal nepravomocně za pravdu správci kolejí

Nové logo SŽDC. Foto: SŽDCNové logo SŽDC. Foto: SŽDC

Správa železniční dopravní cesty (SŽDC) vyhrála zatím nepravomocně spor o zápis nové ochranné známky, kterou chtěla původně už rok využívat.

17 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
zaměstnanec

SŽDC rozhlašuje, že výpravčí má v průměru 35 000 kč výplatu, ale ve skutečnosti nemá ani republikový průměr. A při současném patovém vývoji kolektivního vyjednávání nabízí SŽDC nárůst mzdy o 3%. To už tomu rozumím.

Oldřich Sládek

Už jsem to komentoval několikrát – logo se skutečně povedlo a je jen dobře (a v zásadě nutné) , že ho společně s novým vizuálním stylem začne SŽDC zavádět. Existoval ještě plán (za Jirky Koláře) ji přejmenovat na firmu „Česká železnice“ , ale to už je podle mě trošku překonaná záležitost.

VRT

Ano, mohli jsme se jmenovat „Správa železnic“. Pak jsme přemýšleli nad „Česká železnice“. Nakonec budeme Správa železniční dopravní cesty. Což bude většina novinářů číst a psát jako Správa železniční a dopravní cesty.

Petr.R

a proč je tam vůbec to dopravní? Já to pochopil tak, že se starají jen o dopravní cesty, kdežto koleje v depu, odstavný koleje, nástupiště, cesty před a za nádražím, včetně cest a ramp na vykládku a nakládku o ty se bude starat kdo?
Ta fotka té reklamy je z jakého státu?

Romanero

Jo, ten název to je jiná, ten se nepovedl.

Romanero

Jistě že každá firma potřebuje logo a svoje barvy. Navíc tohle logo je hodně povedené. Snad potom konečně začnou lidi vidět rozdíl mezi ČD a SŽDC. SŽDC je česká železnice a je vždy první ve styku s cestujícím. Myslím že velké Ž je ideální symbol i co do navigace apod.. palec nahoru!

Jiří

Přijde mi to jako plýtvání. Koleje navíc stávající logo připomíná více než nové a řekl bych že je i vkusnější…

Vít Jůza

Kdyby se raději starali o koleje …. několik tratí neprovozuschopných, několik velmi špatně provozuschopných, mnoho nekonkurenceschopných omezeně využívatelných a využívaných vzhledem k zabezpečení, rychlosti a „zoptimalizování“, ale raději řeší logo …

Indian

Na náhody nevěřím, tak by mne zajímalo za jakým účelem dávají první písmena anglického hesla slovo WAR (válka).

Kubrt

Iluminátům už nestačí chemtrails, tak nás začali ovládat i zdánlivě nevinnými hesly, která podprahově konzumujeme na každém kroku. Naštěstí je mezi námi dost bdělých spoluobčanů, kteří nám, méně obdařeným, neustále otvírají oči a ukazují, jak je to ve skutečnosti. Děkujeme.

K.S.

A když půjdete dál, tak tam máte i era – éra, nebo když podle rozpalu písma tak eel – úhoř. Třeba vyhlásili válku úhořům 😀
Nebo… jsou jejich vznášedla jsou plná úhořů…

ApolloXI.

K čemu vůbec potřebuje STÁTNÍ ORGANIZACE nějaké logo, co bude stát takřka 4 mega? To se nám to hoduje, když nám lidi pučujou. A pak svým zaměstnancům dávají trička z Bangladéše kvalitou odpovídající triku z tržnice.

Radek Janata

Snad každá firma by měla mít logo, ne? Zvlášť když stále více komunikuje s veřejností.
Zde máte například ekvivaletní firmu britskou: https://www.networkrail.co.uk/
Povšimněte si prosím loga vpravo nahoře.

Ohledně ceny, koná se soutěž, což by mělo určit odpovídající cenu.
A nejde jen o logo, ale o spoustu grafické práce kolem.
Jen mzda jednoho grafika vyjde tak na milion ročně.

Vít Jůza

Skoro by se člověk začal ptát firem v okolí, zda mají logo, případně za kolik milionů, případně zda jim nechybí, kdyby nebylo jasné, že je to blbost!

Jan

SŽDC práve potrebuje kvalitné logo ako soľ, pretože ním budú okrem iného označené (takmer) všetky železničné stanice v republike. Takže logo SŽDC bude defakto robiť marketing všetkým dopravcom, ktorí po sieti SŽDC. A preto by malo byť kvalitné.

Vít Jůza

Chyběl mi na stanici záchod, chyběla mi čekárna, chyběly mi jízdní řády nebo personál podávající informace a prodávající jízdenky, chyběly mi tam vlaky, ale nikdy na žádné stanici mi nechybělo žádné logo!

Jmfjv

Velmi trefně popsáno. Naprosto souhlasím.