„Spolupráce“ podle SŽDC. Přeshraniční trať rozkopou jen pár týdnů po německé výluce
Výpravní budova nádraží ve Varnsdorfu je pro cestující uzavřená. Foto: Jan Sůra
Cestující na přeshraniční trati 089 mezi Libercem a Rybništěm čekají další měsíce omezení provozu a přestupování mezi vlakem a autobusem.
Také se mne nelíbí, že se útočí jen na výrazně levnější alternativní dopravce a ta zlodějská ČD je podle všech médií zlatá. Někdo si kdysi z hecu rýpnul do Jančury nebo Leoše, tak to musí nyní všichni papouškovat dle hesla 100x opakovaná lež se stane jednou pravdou. Neříkám, že jsou bez chyby, určitě ani zdaleka nejsou, ale vadí mne ten nerovný metr. Dnes média útočí hlavně do RJ, ale zítra se mohou obout do Leoše a GW Regio, pozítří do Arrivy a Vogtlandbahnu, který právě na této trati jezdí. SŽDC jako spřátelené firmě vzniklé z ČD je to samozřejmě jednou,… Číst vice »
Co chcete od pana Sůry …? Člověk, který ani nedokončil střední školu, hraje si na novináře, ale hlavně na odborníka přes dopravu. Splácá páté přes deváté – hlavně, že má článek! Ale už není podstatné, jest-li článek samotný má tzv. přínos. Spojovat si dohromady souvislosti, vazby je pro tohoto pseudo novináře nadlidský úkon. A pravopisné chyby pana Sůry – to je nekončící evergreen, za který byl pranýřován již na idnes.cz A co vlastně můžeme od tohoto webu chtít – provoz tohoto webu sponzorovaný Radimem Jančurou … Všechny okolo pošpinit, přepisovat samé tiskové zprávy, a když už vydat článek o RegioJetu… Číst vice »
Pane Radimecký, prezidentské volby, bláboly a lži už nemusíte rozesílat a šířit, zkuste na chvíli dovolenou.
Články pana Sůry na Iděsu byly až okatě moc proJančurovské – resp. si myslím, že v tak poměrně významném deníku by měla fungovat maximální nestrannost. Od doby, co pan Sůra publikuje na vlastním webu mám pocit, že kvalita příspěvků šla poměrně nahoru. Tím se nechci pana Sůry zastávat – jasně, není to žádný fundovaný odborník, ale troufám si říct, že dopravě rozumí více než leckterý ouřada na SŽDC, ŘSD apod. U pana Sůry je vidět, že o dopravě nejen píše, ale také se o ni zajímá, tzn. využívá pravidelně vlak, BUS, … a má vlastní zkušenosti. Tento web chápu jako… Číst vice »
Mohl byste sem dát nějaké příklady „projančurovského “ článku? Mně by docela zajímaly, ale nikdy jsem žádné nenašel.
A jestli někdo platí tenhle web, tak podle ostřelování SŽDC a naopak futuristických témat bych to tipoval spíš na Egis. 😀
Miluju tyhle bulvární nadpisy, článek je o hovně prakticky bez jakékoliv informace (jediná informace je že někdy se něco bude dělat, aspoň že v článku je napsáno že ve Varnsdorfu)… Nějak taky chybí informace, že žitavské nádraží mělo být hotovo už vloni, jenže to Němci nestihli a dodělájí to až letos. A to že to nedělají když jsou výluky ve Varnsdorfu je spíš chyba Němců než SŽDC, ale ani je asi nelze obviňovat, protože určitě mají termíny závislé na smlouvě a v ní obsažené sankce. Ale takový článek by neměl takovou čtenost žejo… škoda slov…
Už jsem jednou psal, že autor by si měl rozmyslet, jestli chce psát poloodborný web nebo infotainment s bulvární interpretací čehokoliv. Zatím ta volba vypadá jasná…
To už jsem taky psal – fráze jako „obří stavba“, „stavba desetiletí“, tzn. názvy článků jako z blesku by se na webu o dopravě taky moc objevovat nemusely… nechť obrovitost stavby ať posoudí čtenář.
Dobrý den, děkuji za podnětný příspěvek. V textu je vše, co uvádíte. Jestli neumíte číst, reklamujte to na své základní či zvláštní škole, kterou jste absolvoval.
Naprosto laická otázka. Nádraží ve Vdf má myslím pět kolejí. Opravdu nešlo zachovat provoz na některé z nich po dobu opravy i za cenu stavby nějakého provizorního nástupiště? Opravdu je nezbytné zavřít najednou celé nádraží?
Další fail molochu SŽDC a jeho bandy neschopného vedení…
Pane Sůra, pěkný článek, ale těch chyb. . . Měl byste se stydět. Prosím, čtěte to po sobě.
A zmínka o tom, které nádraží se bude vlastně opravovat, je spíše dodatečná. Přitom se to dalo napsat do titulku, kdyby nebyl bulvární za každou cenu.
Hned vedle titulku máte zcela záměrně fotku s nádražím, které se bude opravovat
5. pád, pane kolego… Než někomu začnete vyčítat chyby…
Ad Milan: A ten obrázek s názvem stanice hned pod nadpisem je tam proč? Pro srandu?
Ad Petr: Franta Jouda už to napsal… nejprve dejte dohromady svou češtinu, pak kritizujte ostatní. 😉
Pánové Martin a Franta Jouda: 5.pád zná obě alternativy. Pane Novák, pane Nováku. Pane Jouda, pane Joudo. Tudíž i pane Sůra, nebo pane Sůro. Přiznávám, že jsem použil hovorového tvaru (a tím se Vám všem omlouvám), ale pravdou je, že se ve článku objevilo nezvykle velké množství poměrně „slušných“ chyb. Tak si do mne (mě) klidně kopněte ;-).
5. pád zná? Můžete uvést nějaký zdroj? Má-li to být pátý pád, tak se to jméno má prostě skloňovat. Pokud to někdo nedělá, není to prostě spisovně.