Spolupráce Čedoku se Smartwings pokračuje, tříletý kontrakt zahrnuje lety za 13 miliard
Boeing 737 MAX 8 společnosti Smartwings. Foto: Smartwings
Dopravce zajistí pro klienty Čedoku lety všech šesti letišť v tuzemsku, ale i z Bratislavy a slovenských regionů.
To budou cestující rádi. Hlavně ti z Ostravy kteří letos (ne)létají s pronajatým A320 od Tradeair. Letos již několik poruch, několikrát zpožděné lety nebo úplně posunuté. A tradičně dává Smartwings do Ostravy nejhorší letadla, většinou ty pronajaté. Škoda no, mohlo se něco změnit ale CK asi rády tuto bizarní společnost držící monopol.
Nehněvejte se na mne prosím, ale v čem má Smartwings monopol?
😀 to snad ne
prozradte, v cem?
Smartwings katastrofa tohle nestesti melo davno krachnout – cestovky to drzi a koupaci dal tleskaji
Dekujeme a posilame klicenku.
Dekujeme a posilame klicenku.
Jakej presne mate problem se Smartwings co se tyce charteru?
Já proti nim vzásadě nic extra nemám, ale jako problém vidím sedačky, pokud tam nacpu maximální kapacitu, asi bych se měl zamyslet nad tím, že užší opěradlo přinese nějakej ten prostor navíc. A když to trh nabízí, takproč tam rvát to co tam opět nacpali? Ony4 hodiny do Egypta nejsou hodina do Milána, kde se to dá zkousnout.
Kapacita Boeingu 737 je 189 cestujících, je to úplně běžná konfigurace i u jiných aerolinek.
Nicméně 189 cestujících je úplně standardní kapacita v plně economy konfiguraci B737-800 /Max8 a slim sedačky většina jejich flotily má tuším, i když ne všechna letadla. Méně míst bývá v konfiguracích s „pravou“ business třídou, což je věc, která na chartery nemá využití (nicméně více místa je tam v hlavně tom businessu, ne v Y).
To mi je líto cestujících na dovolenou.
Celkově je fajn, že stoupá počet lidí cestujících na vlastní pěst. A tací by se Smartwings nikdy neleteli.
Po x cestach se Smartwings nechapu tyto komentare, vzdy vse v naprostem poradku a posadka usmevava, mila obcas i nejaka legrace byla. Cestovani s nimi mi prijde takovy evropsky standart, co neurazi.
zo je normalka. ceska superuspesna firma. tak se jede hatestorm.
stejne jako na skodovku a podobne pripady.
nenadelate nic 🙂
Superuspesna firma, kde SEFPILOT leta pres polovinu Evropy na jeden motor a jeste za takoveto bezprecedentni poruseni letove bezpecnosti dostane od majitelu pochvalu a tucny bonus k tomu 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
Nenadelate nic 🙂
opravdu dostal pochvalu a bonus? nejaky zdroj, nebo jen takove to hospodske tlachani?
nicmene, be nohledu na to – ano, i pres to jsou superuspesnou ceskou spolecnosti.
Co se tyce bonusu, tak to mate z jakeho zdroje? Doufam ze nejaky relevantni a ne od Tondy z hospudky na ruzku 🙂
muzu se vas zeptat … kolikrat jste letel s tvs? a kolikrat s jinou spolecnosti?
To jste dobrej odborník! Když letím kanáry (například) nebo nějakou pravidelnou linku tak celý letadlo je plný cestujících kteři si u TVS koupili samostatnou letenku. Takže vaše slova se úplně nepotkávají s realitou bohužel. Netvrdím že jsme nějaká buhví jaka společnost, spíš naopak, ale to co jste napsal se nezakládá vůbec na žádné pravdě ani konstruktivní kritice..
A jak jinak se dá na např. ty Kanáry dostat z PRG bez přestupu? 🤷♂️ To bych viděl jako příčinu. Ne každý chce absolvovat cestu na jiné, vzdálenější letiště…
Proč? Co jinde dostanou lepšího na cestách někde po Středomoří? Celkem průměrná aerolinka bych řekl, letěl jsem mnohokrát jak se Smartwings tak ještě mnohem víckrát s jinými po světě a nemůžu říct, že by se to nějak diametrálně lišilo (nepočítám dálkové linky, ale to Smartwings nedělají). Liší se maximálně tak 3 mrmlající cestující v češtině ze dvouset, málo místa, moc zima, žádný jídlo, letuška je drzá a zakazuje jim courat když svítí „pásy“ atp. 🙂 ale kdo občas létá, ví že si pohodlí moc neužije a je jedno s kým.
Dostanete to, že Smart Wings si účtuje běžné za 2 hodinové lety 8 tisíc, jiní dopravci běžné půlku. V Praze je malá konkurence letu.
achnjo, zase tyhle pohadky.
najdu vam libovolne mnozstvi letu, kde si i “renomovani” dopravci uctuji osmicku za 2 hodinovy let. i vic, nez osmicku.
pro zacatek, abychom to urychlili… austrian airlines, VIE-INN cili 55 min block time, 10.8, ceny jednosmerne letenky (smartwings ty ceny ma za zpatecku) 7,5 tisic
a pokud byste trval na zpatecce, neb jednismerne letenky byvaji obecne drahe, tak napr VIE- FRA 13.9-14.9, zpatecka za deset tisic.
takze, vedle jak ta jedle.
Tak jen pro přehled, protože s článku to nebylo úplně jasné tak Smartwings opravdu budou létat jen na Azory a další lokální destinace.
Dálkové Destinace
to jest Praha – Keňa, Zanzibar, Madagaskar, Thajsko, Srí Lanka Dominikánská republika – B. LOT 787 Dreamliner
Konkurence
Rewe – Exim a Fisher
Kuba, Dominikánská republika, Vietnam A350 – 900 World2Fly
budou asi dobré LM. Loni byl Madagaskar
Z Bratislavy mají ty „dálkovky“ Smartwings.
Hezký den, článek se věnuje spolupráci se Smartwings, tak tam pochopitelně nejsou vypsané dálkové a exotické destinace s LOTem. Se Smartwings budeme létat na Zanzibar a na Srí Lanku z Bratislavy, proto je to tam uvedené.
Tak to se omlouvám, to jsem úplně nestudoval odlety z Bratislavy, tak jsem to úplně nepochopil. No je to náročnější dálková trasa v 737 hlavně ty mezipřistání, ale dá se to. Nemám s tím problém. Budou se nabízet prosím i případná zbývající místa tady na českém trhu ? Nebo letadlo poletí ještě z Prahy, či to bude jen přelet bez lidí ?
Počas zimnej sezóny bude v Bratislave bázované minimálne jedno lietadlo spoločnosti Smartwings na oblúženie aj ostatných charterov iných cestovných kancelárií a pravidelnej linky do Dubaja tak ako tomu bolo aj posledné zimy.
Když čtu, jak se Čedok chova k zákazníkům, kteří si koupili dovolenou na Rhodosu, tak bych se mu vyhýbal obloukem. S původním Čedokem nema tahle polsla firma krom názvu už nic společného.
Kdyby jenom Čedok…
Podobně s Benzinou, spousta lidí u ní nakupuje z důvodu, že si myslí, že je pořád česká.
Zdravím do vlaku, zkuste se prosím zeptat těch klientů napřímo a nečerpat informace jenom ze sociálních sítí nebo z vyhrocených článků. Klienti dostanou kompenzace, nejen podle zákona, ale připravili jsme varianty i pro ostatní, i přes to, že je to vyšší moc a cestovka nemůže takovou situaci ovlivit, ani se na ni pojistit. Umožnili jsme také změnit zájezdy i těm, kteří se obávali letět na sever, kde hotely fungovaly a kam nevydalo žádné doporučení ani MZV. Co se týká majitelů z Polska, právě díky tomu můžeme rekordně růst, otevírat nové destinace a uzavírat takové obří kontrakty.
Z Blavy na Srí Lanku Bulíkem? Pokud ano, tak dobře jim tak! 😀
Určite s nejakým medzipristatim v Dubaji. Bez medzi pristania to dajú len keď obmedzia kapacitu lietadla. Inak nie. Hovorím samozrejme o b737
A to nejak snizuje miru utrpeni cestujicich na palube? ‚o)
Ne bude to asi s polským Lotem, pokud se nepletu, je tam chyba. Jinak jednou jsem letěl s tímhle (Smartwings) na Zanzibar a ještě s respirátorem a dalo se to. I když ty mezipřistání nic moc. Jinak ty Azory jsou dobrý nápad.
Vše z článku Smartwings, jednoznačně to vyplývá z tiskové zprávy.
Klidně to může létat Dreamliner od LOTu,…
v textu se ale nikde nepise, ze tu srilanku by mel litat smartwings
Na Srí Lanku se bude létat z Prahy s LOTem, z Bratislavy se Smartwings.