Autobusový dopravce United Buses oznámil na svých stránkách, že ve čtvrtek 1. října spustí novou linku České Budějovice – Třeboň – Jindřichův Hradec – Kamenice nad Lipou – Pelhřimov – Humpolec – Praha. Dopravce ji prezentuje především jako rychlé spojení z Jindřichova Hradce, Pelhřimova a Humpolce do Prahy. Většina spojů bude začínat a končit právě v Hradci či Pelhřimově.
„Expresní autobusy cílí na náročnější pravidelně dojíždějící cestující z Pelhřimova a Humpolce do Prahy pro které je rozhodující komfort, pohodlí a čas. Podobná spojení byla v minulosti velmi oblíbená a zanikla se soukromými dopravci. Věříme, že si svou oblibu u cestující veřejnosti opět najdou i přes nepatrně vyšší jízdné oproti zastávkovým autobusům,“ uvedl majitel United Buses Karel Bílý.
Jednosměrnou jízdenku z Pelhřimova do Prahy pořídí cestující v e-shopu od 99 do 169 korun. Z Humpolce vyjde cesta na 99 až 149 korun. U řidiče je jízdné dražší: 175, respektive 150 korun za jednu cestu. Jízdenka z Třeboně nebo Jindřichova Hradce do Prahy vyjde v e-shopu na 139 až 209 korun.
Linku budou obsluhovat dálkové autokary Neoplan, Mercedes, MAN a Setra. Jízdní řády jsou na stránkách dopravce.
Společnost United Buses vstoupila na tuzemský trh linkové dopravy letos 16. března, kdy začala provozovat linku České Budějovice – Brno. Později ji posílila a rozptýlila do různých tras. Jezdí na komerční riziko.
A budou jim už konečně účtovány skutečné náklady a škody? To se to jezdí, když to jiní platí!
Ušata: To by vám ultrasotousum museli zavřít 84% lokálek.
TAKY BYCH BRALA LINKU Z PELHRIMOVA DO PLZNE VZDY TO JEZDILO A BYLO TO FAJN
Trochu drazsi jizdenky. Bude v ramci jizdneho kafe, zakusek, noviny a wifi samozrejmosti? Aby to bylo konkurence schopne?
Ne, jen 20% cashback na přístí jízdu. Wif ve vozech je.
Kafe a zákusek si člověk daleko lépe vychutná na startu nebo v cíli. Noviny dnes už čte málokdo, většina lidí si vystačí s Wifi.
Z JH je to rychlejší touhle okružní jízdou než po D3 a I/3? Nebo jde i o sběr úsekovky?
Seznam mapy říkají, že přes D3 je to jen o 4 minuty rychlejší… Po trase přes Pelhřimov je šance obsloužit více cestujících a nabídnout chybějící spoje.
Seznam ještě někdo používá??
Mapy.cz
Vlak je v tehle trase k smichu akorat.😆
To jo, z Pelhřimova do Humpolce to zvládne rychleji i Peťan na na rozhrkaném Pincku, kterému tam drží jenom dvojka. Proto pojede po okreskách přes Kletečnou.
Takto žádný vlak ani nejezdí a jezdit nemůže, když v této relaci nevedou koleje.
PEPraha vlakem lidi jezdí jen, když vážně nic jiného nejede. Autem to je 1h30, vlak tak 2h30 či více podle délky čekání v Táboře (obvykle cca. 50 min).
Nebo také cca 10 minut. Musíte se vyznat v jízdním řádu.
I tak v této relaci vlakem skoro nikdo nepojede.
Bylo by vhodné dodat, že autobus ale bude jezdit jen na Roztyly, čímž ušetří čas.
“Jen”. Projet zasekanou magistrálou až na Florenc většinou není rychlejší než cesta metrem. Plus spousta lidí může cestovat do práce někam mezi Roztyly a Florenc…
A nebo třeba taky na Zličín.
Z Roztyl se dostaneš krtkem i na Zličín.
A rychleji.
O UB si žádný iluze nedělám
proč? co je na nich zvláštního?
Kvalita vozového parku napovídá, že by to mohl být úspěšný pokus.
Jednak na D1 rychlost úplně nerzhoduje, zvlášť u vjezdu od 21 km směrem na Prahu. A cesta se dá využít k práci, zábavě, relaxaci.