Společné řízení k obchvatu Babylonu na I/26 přerušily Děti Země
Silnice I/26 u obce Babylon. Pramen: ŘSD
Obchvat Babylonu je první na řadě v seznamu několika staveb, které ŘSD na I/26 na jih od Plzně chystá.
Obchvat Babylonu je první na řadě v seznamu několika staveb, které ŘSD na I/26 na jih od Plzně chystá.
S nastupem elektroaut a draheho benzinu bude tahle cesta na Mnichov lepsi nez D5. Monza prave to se Patovi nelibi
Výsledek všech těch liniových zákonů, atd. v praxi, ekoteroristi si dál dělají co chtějí. To je takový problém, dát do zákona, že účastníky řízení mohou být osoby, které mají v dané lokalitě trvalé bydliště nebo vlastní nemovitý majetek a jsou tak tou stavbou dotčeny? Osobám z druhého konce republiky do toho nic není a je to.
A Ústavní soud vám to medle zruší.
A je to!
Tak to se uvidí až se to k němu dostanu. Nevidím na tom nic protiústavního.
Pat a Mat. A je to!
Ne že bych se chtěl této sorty lidí zastávat, ale to fakt nemáme důležitější a obydlenější obce, které potřebují obchvat?
Určitě je mnoho míst, otázkou je připravenost staveb. A jinak tady ten úsek není nic moc, takže tato stavební úprava by byla fajn. A provoz je to má též slušný…
Tohle je opravdu potřebný úsek. Silnice 1. třídy se mění na 3. Je tam několik ostrých zatáček na hrázích rybníků, nepřehledné, úzké, časté jsou nehody. Jinak sama obec- kdysi lázně se projedou v pohodě.
Opět to samé, dá se někde sehat info o tom, jak dlouho, v jakém období, jak často probíhal monitoring obzvláště chráněných druhů? Nespekuluji, chci znát fakta, čísla…
Přimlouval bych se za legislativní novinku „obecně škodlivá společnost“ tedy pravý opak o.p.s. s omezením přístupu do správních řízení…
Babylon má svá nejlepší léta kromě letních prázdnin dávno za sebou. Restauraci a pizzerie živí nezamestnaní z Furthu, kteří se tam jezdí najíst.
Proč redakce zbytečně budí hloupé vášně? To je takový problém vypsat do textu to, co odpůrcům vydání souhlasu se stavbou konkrétně vadí, nebo na to aspoň uvést příslušný odkaz? Jak máme bez znalosti těch informací posoudit, zda a jak mnoho jsou ty námitky vůbec logické a oprávněné? A proč tím redakce klesá na úroveň nejhrubšího bulváru?
Námitka je jen jedna, ta která se opakuje na více stavbách. Úřad, který výjimku vydal, nedostatečně posoudil, zda je stavba ve veřejném zájmu. Ono se to posuzuje dost špatně, protože na život člověka je tabulková cena (50 mil. Kč), na zhoršení kvality života hlukem jsou taky tabulkové ceny. Ale kolik stojí čmelák, kapraďorost nebo mraveniště se dohledat nedá.
Už 50 mil. Kč? Toto od r. 1993 tedy hodně (násobně) povyrostlo.
Popravdě. Hlavně by se už nemělo nic stavět. Jsem zastáncem nerůstu a volím KSČM (minule jsem volil Piráty, ale ti mě zklamali že více neblokují stavbu výtoňského mostu). Pro mě jsou priority:
1. Nestavět dálnice
2. Nebourat ani nestavět nový Libeňský most
3. Železniční výtoňský most nechat ve stavu jaký je alespoň dalších 20 let. Pokud spadne, nevadí, nepotřebujeme ho. Máme Negrelliho viadukt a to stačí.
Už prosím žádné stavby. A pokud Vás můžu poprosit, myslete u voleb na to, které strany taktéž podporují nerůst jako my.
Tomáš Marný….
Já myslel, že trollové tu nemají co dělat.
Na co kdy komouši sáhli, to zničili. Jde jednoznačně o zločineckou organizaci. Nebojte, na to myslím často, zdaleka nejen u voleb.
Děkuji za zpříjemnění dne 🙂
Takhle u oběda jsem se příjemně pobavil 🙂
Doufám, že ve své snaze budete i nadále pokračovat 🙂
Ale Františku, tu železnici jsi vždy podporoval :-).
Podporovat nerůst mi přijde takové lehce zbabělé, podporoval bych spíše pokles až pád. To je takové progresivnější, hlavně v současné Evropě.
V tom případě nesmí volit KSČM, ale Stranu Zelených, návrat do jeskyní je pak zaručen.
Jsem pro – necestovat, chodit pěšky, vše si vypěstovat na své zahrádce, kdo ji nemá, tomu se přidělí pozemek i se zemljankou vzniklý rozkulačením Agrofertu. A z jižáku povinně přestěhovat na výsypku v Sokolově. To už tady bylo, ale moc úspěch to nebyl.
Tam už je plno. Budou se tam prohánět bmw
A proc by nas melo zajimat, ze jste zastancem hovadin a volite zlocince?
No a co. Tak se s těmi jejich cancy vypořádají, už by to mohli umět rychle, protože DZ kňučí pořád to samé a nazdar.
Dávat jim mediální pozornost je přesně to, co chtějí a co jim dělá dobře. Jim nejde o přírodu ani o lidi. Zapomenout na ně.
Ale o přírodu jde, autíček a hlavně nalítaných kilometrů pořád přibývá… Chceme to? Já ne, jsem v tomto případě nimbysta.
Kriste pane na nebi…
Kdy se už konečně vláda postará o tuhle havěť, terorizující občany ČR, řidiče a další živočichy?
Když se před hlavním nádražím v Pardubicích přemnožili hlodavci, hned se provádí deratizace: A tady se nehne prstem, takže tyhle parazitující ekospolky se mohou množit jak houby po dešti, a beztrestně šikanovat a terorizovat všechny kolem, protože úřady mají naděláno!
Tak v tomhle případě jsou to opravdu škůdci a ne odpůrci. Babylon je dost velké rekreační středisko , kde se v letní sezóně sjíždí opravdu hromady lidí a vysloveně se motají po hlavním tahu aby se dostali k jezeru, chatkami a restauracím. Takže nikdo mi nevysvětlí, že tohle je optimální stav kdy rekreační středisko leží hned těsně vedle frekventované mezinárodní silnice kde je jen pár rádoby chodníku
To jste ovšem toho pána vůbec nepochopil:-) Lidi jej nezajímají.
Jsou ty namitky opodstatnene nebo zas jen prudi? V tom oduvodneni jsem detail nenasel
Tak to mám radost. Už žádné dálnice nestavět, nemáme tu skoro žádnou zeleň
Tvl viděl jste jak to vypadá v tom místě? Opravdu si myslíte že lidem v Babylonu chybí zeleň?
„nemáme tu skoro žádnou zeleň“
—
Zato pitomce, jako kdyby z nebe shazovali!!!
Bodejť by tady nebyla zeleň když si ji všechnu vyhulil.
Klasika… však jde jen o lidi, kteří tam žijí… co je to proti pár ptáčkům a zvířátkům…
Jj, jde o lidi co tam žijí, nikoli o to, co jim tam otravuje život, že? Doprava je přírodní fenomén, není způsobena člověkem a nedá se s ní nic dělat, že. 😉
Jděte už se svou demagogií do zadnice, vážně.
Tak i on otravuje lidem život v místě kde vznikl jeho telefon nebo počítač, protože místo fabriky tam mohli mít krásnou šeříkovou alej…. Ale proč nebýt oportunista za každou cenu že.
Ale kdepak, můj telefon upředli jednorožci z duhy…
Demagogii tady provozujete vy. Za škody se má poškozeným platit.
Tak to byste se nedoplatil. Vy škodíte soustavně.
Tak tento spolek má cca15 členu (zdrojů z roku 2022) a dokážou dělat v republice takové problémy. K vůli hrstce lidi budou trpět tisíce lidi !!!
Není to tak, že ti lidé trpí kvůli té dopravě a nikoliv kvůli spolku Děti země? Po výstavbě budou trpět ještě víc, obec zablokuje overturismus. Dopravní indukce se tomu říká. Naše společnost má velmi chabou sebereflexi a říct si, tohle už stačilo. Četl jste články o zablokovaném Bedřichově, Šerlichu apod.
a kolikrat jste byl v Domazlicich lyzovat???
Proč lidi mají stále potřebu dělat z komára velblouda. Dopravní indukce je ve většině případů minimální a pouze se jí straší a schovávají se za ní různé spolky.
Ne, není. 😛
Dopravní indukce je blábol. Ano, auta se přesunou na nově postavenou silnici. Ale zmizí z té dotčené obce a z okolních, kudy projíždějí.
Ne. Zmizí jenom část.
A na té nové silnici přibudou další, pro které je to nová příležitost = dopravní indukce.
Sorry, je to ověřený fakt. Tím, že to budete popírat, to nezměníte. 😛
Tak třeba Lubenec,městečko kde po stavbě D6 chodí, po bývalém tahu na Prahu, ptáci. O auto nezavadite a podél silnice můžou chodit lidé.
Indukce opravdu nulová, naopak nějaký provoz by se to uživil navíc 😀
Dopravní indukce není žádný fakt, jen vámi dokola omílaný blábol.
Dopravní indukce je velkoměstská teorie s proměnnými na těch správných místech. Za indukci je často účelově zaměňováno přesměrování dopravy. Mimo města aspoň ve všední dny nejezdíte protože můžete, ale protože musíte. Kdyby se ve městě zlepšily podmínky pro auta, mohli by se do něj přesunout lidi z MHD, takže by k indukci opravdu mohlo dojít. Mimo město je to úplně jinak. Když třeba jídlo nakupujete v místě A a vznikne lepší cesta do B, tak můžete sice začít jezdit na nákup nebo teoreticky do práce do B, ale někam pojedete tak jako tak, s novou silnicí i bez ní, po… Číst vice »
Mně to neříkejte, vysvětlete to těm protisilničním demagogům, kteří ten ulhaný argument soustavně vytahují.
Auta asi rostou na silnicích, nebo se tam líhnou. Možná dopravní nehody jsou vlastně aktem množení aut, kdy se spojí, aby vzniklo malé autíčko, a to pak doroste ve velké SUV…
Kvůli hluku budou místní trpět, ale nastane pravý opak overturismu. Z hlučného parkoviště u silnice se obec stane ospalou dírou 🙂
To už je fakt na pěst…
Bych se asi složil na jeho dovolenou někam na východ … třeba KLDR nebo v lepším případě Krym
Tady má někdo bolševické manýry…
Ano, já podporuji KSČM a proto nechci stavět dálnice. Je potřeba zahájit nerůst
Tak nerosťte, kdo vám brání?
Jo, komáři tady „nerůst“ zavedli na 40 let a z jedné z nejvyspělejších zemí evropy se stal skanzen slušně zaplevelenej malostí a udavačstvím. A proto jedinej dobrej komunista je mr*v*j komunista.
Fakt komunista ani ta druhá strana nejsem, ale 35 let po revoluci svádět pořád všechno na komunisty, je docela trapas. Ale vím, že se to posledních deset let děje hodně.. to jo.. no 😀
Jojo, typicky vy. 🙂
Ano, bolševici totiž všechno co napáchali, uhradili, že. 😀
Fakt by mne zajímalo, na jakém úřadě zaměstnávají takového myslitele, jako jste vy…
Co má minulost společného s vaším bolševickým myšlením?
Neuvěřitelné …
Copak je neuvěřitelné? Někde demonstrují kvůli 2000 autům denně. Kolik jich asi prohučí tudy…