Španělský správce kolejí má šest zájemců o vstup na vysokorychlostní tratě

Nová vysokorychlostní trať do Granady. Foto: AdifNová vysokorychlostní trať do Granady. Foto: Adif

Španělský správce železniční infrastruktury Adif (plus Adif AV pro VRT) oznámil, že do soutěže o kapacitu na hlavních a vysokorychlostních

6 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jiří Kocurek

Garance přístupu na koleje jenom na 10 roků? Jak liberální! Když vozidla mají asi čtyřnásobnou životnost.

Petr

Už aby to bylo. Třeba tím pak půjde i jet, jestli konkurence trochu srazí ceny a vlak už nebude třikrát až čtyřikrát dražší než letadlo.

T_D

Třeba i ten jízdní řád pak nebude jak noty na buben. Jel jsem letos v září z Barcelony do Peñíscoli a musím říct, že takovej šílenej (ne)takt dálkovky jsem snad ještě neviděl.

Danel Brvnišťan

Najvtipnejšie je ako eshop Renfe ani nevie nájsť spojenie ktoré vyžaduje prestup – keď chce človek ísť napríklad z Madridu do Toleda, musí vedieť kde prestúpiť a kúpiť si lístky samostatne.
To isté fyzicky na nádraží – samostatné automaty na S-bahn, konvenčné diaľkové linky a na AVE.

Danel Brvnišťan

*z Barcelony do Toleda

Radek Janata

To je nějaký divný příklad. Z Madridu do Toleda jede vlak bez přestupu, zhruba každou hodinu.

A e-shop renfe přestupy umí. Zobrazí to jako spojení „con enlace“.