LOT 3a leaderboard

Španělský CAF míří k vítězství ve velké zakázce na vlaky pro SNCF

Vizualizace nové jednotky CAF pro SNCF Intercités. Foto: CAFVizualizace nové jednotky CAF pro SNCF Intercités. Foto: CAF

Hodnotící komise francouzských státních drah SNCF vybrala španělského výrobce železničních techniky CAF jako vítěze ve velké zakázce francouzských státních železnic

Zpět na článek
10 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Michal Štěpán

Paris – Clermont-Ferrand jezdím několikrát do roka a ty soupravy s několikrát modernizovaných vozů Corail jsou už na dnešní dobu přežitek. Letos na jaře tam osadili alespoň Wi-Fi, ale kvalita pokrytí okolo trati hrůza. Jediné co to má dobré, jsou podvozky, ale do ČR bych to nekupoval. Ojetiny z Rakouska byly na mnohem vyšší úrovni. Ví někdo, co to má být za jednotku od CAF? Ale už dělají zase kompromisy. Původně se totiž pro tyto IC jednotky uvažovalo s materiálem na Vmax 250 km/h. Na Paris – Clermont Ferrand a Paris – Limoges – Toulouse 200 km/h stačí. Na IC… Číst vice »

TPal.

Mně Coraily připadají jako hodně pohodlné vagóny. Neříkám, že pro všechny linky, ale fakt to je o ligu výše než Bdpee a Bee 238.

Michal Štěpán

Asi je to věc vkusu. Mě ty sedačky připadají hrozně měkké. To je jak když navštím babičku a sednu si na její příšerné křeslo v obýváku, kde se zastavil čas v 50. letech minulého století. A to jezdím i 1. třídou. Každý fyzioterapeut by vám řekl, že sedačka, kde budete sedět 4 až 7 hodin (cestovní doba z konce na konec u těchto relací) nesmí být ani tvrdá (viz Railjet 2.tř) ani příliš měkká (tento Corail). Musí být dobře tvarovaná v oblasti beder a krční páteře. Já osobě mám nejradši nové sedačky v Pendolinu, kde navíc ty kožené v 1.třídě… Číst vice »

AAA

A pak že si každý hýčká domácí výrobce …. vizualizace pěkná, ale takhle to bude vypadat i když to bude plnit TSI?

Pavel

Takže koupíme ojeté Coraily a kupéčka po osmi budou i po vyřazení béček

Lukáš Smolka

Nic se kupovat nebude.

Filip

Kup si na zahradu nikdo ti nebrání 😉

Gremli

Bylo by zajímavé srovnat toto třeba s Railjety z hlediska provozních nákladů…

Něco podobného by nebylo špatné mít na IC a EC i u nás…

Michal

28 jednotek by se nám také hodilo, ale penize už došly, takže tu stále budeme jezdit Béčky jako za socíku.

Přemek

Pro ovečky z oné doby, které se dosud moc nepolidštily, stačí i béčka. Půl hodiny se s tím dá jet bez újmy na zdraví a duševní pohodě.