Spací vozy zmodernizuje pro České dráhy firma Pars nova, první už byl přistaven
Lůžkový vůz. Foto: JLV
České dráhy o víkendu zahájily velkou modernizaci ubytovacích vozů.
České dráhy o víkendu zahájily velkou modernizaci ubytovacích vozů.
Zpras Znova
Rekonstrukce sprchy… ona tam nějaká je?
U JLV ano, u Čoboláků to je sklad povlečení a bordelu… Kabinka z OBI
Ano dokonce některé vagony ji mají přímo v kupé. Vlastníka, ale nevím.
Compagnie Internationale des Wagons-Lits
No některé jistě, ale řeč je o WLABmee.
Takto je pouze v oddílech Deluxe ve vozech WLABmz od Siemensu 😉
Jaký má smysl předělat jen 9 z 30
Nemluvě o tom že už více lůžek má RJ který je tak minimálně 10krat menší
Protože Wlabmz jsou novostavby a Bcmz jsou už rekonstruované..Tímhle vozem jsem jel do Černohorského Baru a paráda..:-)
RJ nemá ani jeden lôžkový vozeň – všetky sú iba ležadlové…
Ano, RJ nemá ani jeden WLAB
A vadí to něčemu?
Jazyk je prostředek jak si věci sdělujene. Proto popisujeme předměty. Čím důležitější to sdělení je tím víc záleží na přesném popsání . Technika je obecně známa tím ze má pojmenování věci vypracované do přesnosti . Rozdíl tam je, proto to má dva názvy. Račte se svézt. A pokud někdo zavádí jiné pojmy , děla v tom hokej . At tedy jde do extraligy a ne na trh s osobní dopravou.
RegioJet NEMA lůžka. Žádný jejich vůz není WLAB . To co má jsou LEHÁTKA.
Omlouvám se, lehátka
zPras to zNova…
Většinou kritizuje nejvíc ten, kdo vůbec nic neumí.
Pěkná slečna. Tu prosím nerekonstruovat.
Nechci ti to kazit, ale je to asi deset let stará reklama JLV, takže dnešní nálezový stav by byl asi odlišný…
a řekl bych že už tenkrát byla mírně zajetá
Takhle se o ženách nemluví, a to dokonce ani o vlastní.
Tak hlavně, že my jsme všichni omládli a někteří i zkrásněli…
Muži zrají 🙂
Jako víno. Tak je potřeba dát pozor, aby z nich nezbyl jen ocet.
Ty vagóny jsou starší, než to děvče z fotografie.
Hlavně ji mohli konečně zvednout z té postele než to zatáhli do Parsu. Už tam taky leží pěkně dlouho.
Tjn, pak ta oprava nemá trvat tak dlouho.
První modernizovaný v provozu koncem příštího roku? Ten první, který už byl do Parsu přistaven? Opravdu budou mít na hale rozebraný jeden vůz celý rok? To mají asi v halách hodně místa..
taky mi to neštymuje. První vůz budou dělat více než rok a přitom do dvou let chtějí mít hotových všech devět? I když připustím, že „prototypová“ rekonstrukce je náročnější než další kusy v sérii, přijde mi to jako nepoměr
Spíš se bude měsíc modernizovat a pak rok schvalovat aby mohl do provozu.
Šmarja, Pars. 😀
Já mám obavu aby projetí tímto hvězdným závodem ty vozy rozdejchaly 😂
Tak alespoň budou mít u nás v Šumperku lidi práci 😏
To je docela ranec
Neprestava me fascinovat, kolik ruznych typu vagonu mnohdy k temuz ucelu provozuji. To musi byt tak priserne nakladne na zasobovani nahradnimi dily.
Ony ale patří do stejné várky jako Bdmpee, Bbdgmee, Armpee a Wrmee a nějaká unifikace v třeba oblasti podvozků určitě byla.
OK, ale proc tedy vsechny tyto vozy nejsou napr. jenom Bdmpee ? Proc to sekani jedne rady na tolik podtypu?
Treba si trocha naštudovať históriu dodávky vozňov ešte z čias ČSD. Bol to vývoj, vozne prichádzali postupne z vagónky Gorlitz (vtedy z NDR) a tieto sú stále dosť dobré na to, aby prešli modernizáciou. Keď pogooglite, určite nájdete 🙂
Všechno je to UIC-X
Vozy UIC-X se na české železnici nikdy nevyskytovaly, všechno jsou to UIC-Z.
Co jim na tom bude tak dlouho trvat?
Je to vůbec potřeba? Na ty tři , čtyři destinace co se jezdí v klidu stačí Siemens.
Možná se chce jezdit víc. RJ ukázal, že to jde.
Však on jim to s.plukovník vysvětlí, žádný ubytování nebude!
Zrovna lůžkový vůz, kde si často lidi kupují celé kupé, je docela bezpečný.
Jenže RJ koupil šunky za pár korun z kopřiv, zde se dávají do voze vcelku velké peníze…
Jo ale z nasich kapes. RJ si to zaplatil ze sveho a stejne je o nekolik vesmiru jinde
Mimochodem ty stejné šunky koupily předním i dráhočeši. A byly to dobrá koupě
Společnost ZprasZnova má kšeft … snad by tam stačila jen ta WiFina, to je dnes „nezbytnost“. Hlavně ať to tam pěkně voní !
Řekněme, že historicky jsou ty vozy hodnotné, tudíž Wi-Fi by stačila a zachovat to jako skanzen devadesátých… Showroom Baumaxu
Mínusovači tím asi nikdy nejeli, soudruzi v MOVO opravdu nakoupili v Baumaxu a namontovali to tam hentem do vagóna. Doufám, že mají i v Šumperku nějaký vhodný hobbymarket.
Jo, jeden by se tu našel, ale nemyslím že by se odtamtud dalo něco do těch vozů použít, přeci jen to není úplně levný, to se i s cestou vyplatí zajet pro to do Olomouce 😂
MOVO byla dost tragédie, měl jsem s nimi pár let dost co do činění…
Jeden by nevěřil, co všechno dokázali zprasit… kladivem ohnutý šroub pro nárazník, všechny kohouty žluté, vrut skrz laťovku zahnutý na straně kupé kladivem, okapy po okraj s bordelem pěkné naštětkované, místo šroubů izolepa…